AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 03-MN-LN
YAMAHA XSR700 | 2016
Deze YAMAHA XSR700 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2016 en is nu 8 jaar en 8 maanden oud. In november 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 8.498 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 75 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De XSR700 is 51 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Bouwjaar2016
Brandstofbenzine
Kleurgroen
Cilinderinhoud689 cc
Massa179 kg
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Motorfiets |
Merk | YAMAHA |
Model | XSR700 |
Kleur | groen |
Brandstof | benzine |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 2 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 993 |
Nieuwprijs | € 8.498 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 21 september 2016 |
Datum eerste registratie Nederland | 27 november 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 5 april 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. balhoofd |
Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
Motorcode | M407E |
Aantal cilinders | 2 |
Cilinderinhoud | 689 cc |
Max. vermogen | 55 kW / 75 pk |
Geluidsniveau stationair | 89 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 179 kg |
Maximum toelaatbare massa | 358 kg |
Lengte | 2.075 mm |
Breedte | 820 mm |
Hoogte | 1.130 mm |
Wielbasis | 1.410 mm |
Wat kost de autoverzekering?
