smarter
Net ingestapt
520d zei:
Prachtige auto, maar vooralsnog kijk ik naar auto's met origineel NL kenteken. Hoewel deze me weer aan het twijfelen brengt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
520d zei:
smarter zei:
Kristian zei:Wat vind je hiervan dan? Geen Italiaan of Brit maar absoluut stijlvol en exclusief.....
Hele mooie blauwe Xedos 6 V6 met weinig km's
smarter zei:Dit model Cadillac Seville STS vind ik erg mooi, maar is deze ook goed?:
Moderator
smarter zei:Meteen weer genezen helaas. Prachtig model, zo'n Seville STS.
British Racing Green zei:Die Kappa coupé vind ik persoonlijk schitterend en uiterst exclusief. Je kan je m.i. moeilijk nog stijlvoller verplaatsen.
Al heb ik het - louter subjectieve - gevoel dat je op zo'n Kappa gewoon leegloopt,
dat zowat elke Jaguar XJ - ook stijlvol - een toonbeeld van betrouwbaarheid zal blijken naast zo'n Kappa.
Maar nogmaals: dit gevoel is louter subjectief!!!
British Racing Green zei:"De beste Lancia ooit" volgens Lancia-kringen vind ik persoonlijk niet meteen een geruststellende gedachte
Maar als je zelf - of tegen een vriendenprijsje - kan (laten) sleutelen, dan is dit m.i. een uiterst elitaire & waardige vervanger voor de Golf.
smarter zei:Rob0032 zei:Die MG Tourer die hiervoor ergens staat vind ik echt fantastisch. Zeldzaam, stijlvol en smaakvol. Vooral als Tourer vind ik de 75 een erg bijzonder (geslaagd) ding.
Die neem ik ook zeker nog steeds mee in de overweging. Best raar alleen dat deze al ruim een jaar in de verkoop staat als deze inderdaad zo mooi en goed is als ze omschrijven:
Rob0032 zei:British Racing Green zei:"De beste Lancia ooit" volgens Lancia-kringen vind ik persoonlijk niet meteen een geruststellende gedachte
Maar als je zelf - of tegen een vriendenprijsje - kan (laten) sleutelen, dan is dit m.i. een uiterst elitaire & waardige vervanger voor de Golf.
Ik neem het eerder van mensen uit die kringen aan dan van mensen zonder Lancia ervaring en die willekeurig iets roepen.
Phaeton W12 zei:Erg fraaie auto. Neem wel de uitvoering met V8 Northstar motor, die is onverwoestbaar.
Wouter82 zei:Hmm die Lexus is eigenlijk toch wel gaaf, ik vond hem eerst wat soft overkomen. En dan nog een V8 in het vooronder, misschien toch niet zo'n gekke optie![]()
smarter zei:Mijn vrouw vindt de Lexus SC400 lief om te zien. De grote vriendelijke reus. En ik maar genieten van die V8.... Morgen even bellen.
Moderator
Rob0032 zei:een uit de kluiten gewassen MX-6 hebt.
Rob0032 zei:dan de obligate XJ.
Rob0032 zei:En minder standaard dan de obligate XJ.