Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:Wel wat kleurverschil of niet? Prachtige kar verder en goed dat er al gebeld is!
Niels. zei:Leuke zoektocht! Even mijn duiten in het zakje:
1994 Daimler Double Six | Dikke Daimler, stiekem vind ik dit model nog gaver dan de X300.
Moderator
smarter zei:Dit kan toch geen slechte auto zijn?....
Wouter82 zei:smarter zei:Dit kan toch geen slechte auto zijn?....
Wel opmerkelijk dat die 9.000 euro goedkoper is dan deze ogenschijnlijk vergelijkbare Double Six... https://link.marktplaats.nl/a1032607646
Moderator
smarter zei:Waarschijnlijk heeft die andere net een kleine beurt gehad....![]()
Wouter82 zei:smarter zei:Waarschijnlijk heeft die andere net een kleine beurt gehad....![]()
Zo, je staat weer met beide benen op de grond![]()
Wouter82 zei:Waar struikel je over, de apk? Die krijg je volgens de advertentie bij aflevering.
simca1006 zei:Maar deze is dat niet iets?
Moderator
smarter zei:3. Jaguar X-Type 3.0 V6 (diverse te koop, maar mijn vrouw ziet dit meer zitten dan ik)
simca1006 zei:2 XJ =>Gaaf!! (wil ik eigenlijk ook wel), maar neem de voor jou de juiste. Even wachten nog als ik je woorden zo lees.
simca1006 zei:Mag ik iets zeggen? Mooi!
1 Rover 75 V6 => leuk maar niet meer dan dat
2 XJ =>Gaaf!! (wil ik eigenlijk ook wel), maar neem de voor jou de juiste. Even wachten nog als ik je woorden zo lees.
3 X type => jij ziet het niet zitten, niet doen dus.
Die Legend => PROEFRIJDEN!!!
simca1006 zei:Kansloos ding die, Calibra. Als Smarter dat koopt...![]()
Bofkont zei:simca1006 zei:Kansloos ding die, Calibra. Als Smarter dat koopt...![]()
Pardon???
Is op het oog een zeer net origineel exemplaar, en echt niets mis mee.
Wat is er beter aan een Croma of of 205 dan??
smarter zei:Bofkont zei:simca1006 zei:Kansloos ding die, Calibra. Als Smarter dat koopt...![]()
Pardon???
Is op het oog een zeer net origineel exemplaar, en echt niets mis mee.
Wat is er beter aan een Croma of of 205 dan??
simca1006 vindt de Calibra in geheel originele conditie ongetwijfeld geen kansloze auto, daar ken ik hem te goed voor.Hij heeft wel gelijk dat deze niet erg kansrijk is als het gaat om een echte aanschaf in mijn huidige zoektocht. Wel leuk om weer ens een onverprutste Calibra te zien, maar deze gaat het voor mij dus niet worden.
smarter zei:
Moderator
smarter zei:-Pixeluitval op middelste display tussen de tellers
smarter zei:Eerst maar even afwachten of de Golf dinsdag definitief verkocht is, daarna wil ik de verkoper van de Rover wellicht een prijsvoorstel doen.
Wouter82 zei:Is de Legend nog in de race?
Rob0032 zei:Wacht maar tot ze de eerste garagerekeningen ziet. De Honda wordt haar beste vriend dan!![]()
Bofkont zei:De vrouw mee beslissen, rare wereld![]()
Die kan toch lekker toeren in de Fiesta.
smarter zei:Rob0032 zei:Wacht maar tot ze de eerste garagerekeningen ziet. De Honda wordt haar beste vriend dan!![]()
Ik heb liever een garagerekening en onderdelen die binnen enkele dagen beschikbaar zijn dan weken wachten op speciale bestellingen uit Japan. Een 1994 Honda Legend is natuurlijk niet bepaald een Civic.