Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vezes zei:Die eerste ziet er inderdaad goed uit, het driehoekje zou ik ook zwart laten.
opdegrens zei:@adinsx
Mooi gedaan. Bedankt. Nog 1 verzoek; kun je beiden nog naast elkaar plaatsen op 1 foto en dan jouw 1e shop (zonder 3-hoekje) en "het origineel" .
Zijkant neigt nu nog meer naar het huidige model moet ik zeggen.
Roder zei:opdegrens zei:@adinsx
Mooi gedaan. Bedankt. Nog 1 verzoek; kun je beiden nog naast elkaar plaatsen op 1 foto en dan jouw 1e shop (zonder 3-hoekje) en "het origineel" .
Zijkant neigt nu nog meer naar het huidige model moet ik zeggen.
Last van een slecht werkend visueel geheugen? Een beetje scrollen en de verschillen zien is toch niet zo moeilijk?
adinsx zei:Volgens die 'iemand' is de neus van een GT, maar achter half een GT-line. Er is dus nog hoop voor een uitlaatsysteem ala hatchback GT.
Vezes zei:adinsx zei:Volgens die 'iemand' is de neus van een GT, maar achter half een GT-line. Er is dus nog hoop voor een uitlaatsysteem ala hatchback GT.
De neus van de GT en de GT-line is toch hetzelfde (op de GT(-line)-logo's na, maar die kan ik niet duidelijk van elkaar onderscheiden op deze afbeelding)?
JP2010 zei:Mooi kleurtje!
BMW Power zei:
puccini zei:BMW Power zei:
Inderdaad een heel mooie kleur !
daviee zei:puccini zei:BMW Power zei:
Mooi, stoer en zakelijk.
In het blauw is het net een clio.
puccini zei:daviee zei:puccini zei:BMW Power zei:
Mooi, stoer en zakelijk.
Als je het wilt gaan vergelijken met een Clio dan zou je echt eens contact opnemen met een oogarts !
puccini zei:daviee zei:puccini zei:BMW Power zei:
Mooi, stoer en zakelijk.
Als je het wilt gaan vergelijken met een Clio dan zou je echt eens contact opnemen met een oogarts !
daviee zei:In het blauw is het net een clio.
MHLL zei:Wat ik een blunder vind in de nieuwe Megane is het gebrek aan de soort idrive knop. Deze heeft de Talisman wel gekregen.