en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Ami zei:(...) en ook wat te druk...
JP2010 zei:Euhh, die fotos staan ook in de openingspost, flipje...![]()
Wouter82 zei:Ik kom niet naar een forum om weer op linkjes te klikken.
adinsx zei:Ehh..... Dat was toch ook al duidelijk als je naar het dashboard kijkt?
Yellow Cab zei:Wat is dat toch een eigenaardige trend om eerst een volledig opgedirkt model te presenteren... Zijn fabrikanten bang dat hun basismodel te weinig indruk maakt?
Roder zei:Voor de mensen die naar het basis-interieur vragen, die zal net als de Talisman standaard het 7'' R-link krijgen lijkt me![]()
Roder zei:Oeh, ziet er wel heel goef uit zo zonder GT fratsen. Net zoals bij de huidige Mégane is de 'gewone' mooier dan de GT.
Interieur ziet er mooi en evenwichtig uit, mooier dan de Talisman van binnen vind ik. Kan nog biet tippen aan de Espace, maar voor deze klasse prachtig
Voor de mensen die naar het basis-interieur vragen, die zal net als de Talisman standaard het 7'' R-link krijgen lijkt me![]()
Rob0032 zei:Hij lijkt erg op een opgeblazen Clio
Alex81 zei:Ik vind de huidige Clio juist super geslaagd. Daarom ook geen enkel probleem dat de Megane er op lijkt en vind hem erg mooi. Als je het scherm in de middenconsole wegdenkt vind ik het dashboard wel wat VAG aan doen (geen negatief iets naar mijn mening). In ieder geval stukken beter dan in de huidige want dat scherm boven op het dashboard vond ik echt een noodkijk. Wel grappig om te zien hoe je bepaalde elementen bij heel veel merken terug ziet. Zoals het geribbelde schuif klepje voor de middenarmsteun en de layout/design van het stuur. De doorlopende achterlichten zien er ook erg goed uit.
Wheel Critic zei:Rob0032 zei:Hij lijkt erg op een opgeblazen ClioDe enige overeenkomst die ik zie zijn het logo en 4 wielen. Voor de rest is het een volstrekt andere auto.
MC W zei:Clio blijft een kloeke en leuke auto. Ik vind de Megane vooral een volwassenere versie van de Clio maar doet me wel heel erg denken aan de Auris. Achterlampen vind ik op sommige foto's erg lomp