Springbok
Wegverkenner
Beyond zei:![]()
Prachtig in het rood
Ik ben fan van rood, maar vind dit geen porum. Dat (optische) kleurverschil op de deuren valt wel heel erg op...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beyond zei:![]()
Prachtig in het rood
Moderator
BMW Power zei:Beyond zei:![]()
Prachtig in het rood
Ik ben fan van rood, maar vind dit geen porum. Dat (optische) kleurverschil op de deuren valt wel heel erg op...![]()
JP2010 zei:Het heeft niks met smaak te maken, maar alles met belichting.
Renault MeganeGT zei:Heb de auto het weekend voor de kerst besteld. De mijne wordt als het goed is volgende week geproduceerd en is dan naar verwachting in week 20 bij de dealer. Ik vind dat zelf wel erg lang tussen productie en aflevering door de dealer. Daar mag je dan zelf € 850 voor betalen
Ik heb de volgende specificaties besteld:
- Mégane Hatchback Energ 205 EDC GT;
- Kleur: Bleu Iron;
- Pack Easy Park Assist;
- Lichtmetalen wielen 18"'Magny Cours';
- Electrische Handrem;
- Renault R-link 2 multimedia- en navigatiesysteem met 8,7"portrait touchscreen + Bose premium audio.
De alcantra bekleding vond ik de € 1.095 niet waard. De heads-up display en Pack Safety heb ik ook achterwege gelaten. Dan maar zelf beter opletten en af en toe naar het dashboard kijken.
Met vriendelijke groet,
Paul, tevreden Renault rijder sinds april 1999.
Roder zei:Net zoals zwart alle andere auto's 'verpest'. Zwart als 'kleur' zorgt er voor dat vouwen en lijnen minder goed zichtbaar zijn. Voor mij een van de redenen nooit voor een zwarte auto te gaan![]()
adinsx zei:Talisman inmiddels wel enkele van gespot, althans, welke geen demo-auto's zijn.
adinsx zei:De GT en GTline hebben briljante stoelen naar mijn idee. In de III GTline zoals ik hem heb zijn het al sportievere stoelen met dikkere wangen. Zit prima, maar in de IV GT kreeg ik nog meer het Recaro-gevoel zoals ik ze had in de R26. Ga maar eens proefzitten bij VKV, ik denk dat je het verschil ook wel goed merkt.
Ik kom ze tot nu toe nog niet veel tegen trouwens. Uitleveringen zullen nog wel moeten volgen komende maanden. Talisman inmiddels wel enkele van gespot, althans, welke geen demo-auto's zijn.
Thiago zei:Bravo, Renault! Der Mégane hat ein klares Profil:
attraktiver als die Deutschen,
angenehmer Komfort,
klasse Diesel zu konkurrenzfähigen Preisen.
Kommt uns bekannt vor? Ja, das war einst Frankreichs Erfolgsrezept.
Mit diesem Renault müssen Astra, Focus und die Koreaner wieder rechnen.
Golf niet??
https://www.autobild.de/artikel/renault-megane-test-8845421.html
daviee zei:Thiago zei:Bravo, Renault! Der Mégane hat ein klares Profil:
attraktiver als die Deutschen,
angenehmer Komfort,
klasse Diesel zu konkurrenzfähigen Preisen.
Kommt uns bekannt vor? Ja, das war einst Frankreichs Erfolgsrezept.
Mit diesem Renault müssen Astra, Focus und die Koreaner wieder rechnen.
Golf niet??
https://www.autobild.de/artikel/renault-megane-test-8845421.html
De Golf is een klasse apart?
Welke klasse?
De Golf is een klasse apart.
Moderator
daviee zei:De Golf is een klasse apart.
troellie zei:ook even proefgereden in de 205 EDC GT , was wel onder de indruk , ik zit echter (helaas) vast aan het feit dat ik vaak met de motoraanhanger weg ga, dus wil ik wel graag een afneembare trekhaak op de GT , nu zou volgens de verkoper er alleen een vaste trekhaak onder kunnen, iemand hier ervaring mee ??, ik denk (als leek op dit gebied) dat qua constructie tussen afneembaar en vast toch geen verschil kan zijn ??? hoor graag of iemand hier iets meer van weet .....
adinsx zei:Maar geldt dat ook voor de GT puccini? Die heeft een ander uitlaatsysteem.
troellie zei:ook even proefgereden in de 205 EDC GT , was wel onder de indruk
puccini zei:troellie zei:ook even proefgereden in de 205 EDC GT , was wel onder de indruk , ik zit echter (helaas) vast aan het feit dat ik vaak met de motoraanhanger weg ga, dus wil ik wel graag een afneembare trekhaak op de GT , nu zou volgens de verkoper er alleen een vaste trekhaak onder kunnen, iemand hier ervaring mee ??, ik denk (als leek op dit gebied) dat qua constructie tussen afneembaar en vast toch geen verschil kan zijn ??? hoor graag of iemand hier iets meer van weet .....
Er is een vaste (euro 900,=) en een wegklapbare trekhaak (euro 1.399.=) voor de nieuwe Megane HB.
puccini zei:adinsx zei:Maar geldt dat ook voor de GT puccini? Die heeft een ander uitlaatsysteem.
Ik neem aan van wel, in het boekje met Megane accessoires wordt er geen onderscheid gemaakt, de trekhaak verdwijnt onder/in achter-bumper.
Maar bel gewoon even een dealer die kan het je met zekerheid vertellen.
troellie zei:puccini zei:adinsx zei:Maar geldt dat ook voor de GT puccini? Die heeft een ander uitlaatsysteem.
Ik neem aan van wel, in het boekje met Megane accessoires wordt er geen onderscheid gemaakt, de trekhaak verdwijnt onder/in achter-bumper.
Maar bel gewoon even een dealer die kan het je met zekerheid vertellen.
in de brochure staat de Megane GT Line met trekhaak/fietsdrager afgebeeld en niet de nieuwe GT hatchback en de dealer (VKV) komt met het verhaal dat er alleen een vaste trekhaak leverbaar is , dus vandaar mijn vraag
opdegrens zei:Is er iemand die nieuwe foto's heeft van de Estate (of andere info)?
Roder zei:opdegrens zei:Is er iemand die nieuwe foto's heeft van de Estate (of andere info)?
Afbeeldingen Megane Estate
JP2010 zei:lol
Ik vind die DRL wel gaaf hoor: