Peugeot 308 (SW p. 26)

Kappade zei:
Lees ergens terug in dit topic over mijn bevindingen met de radio+usb/. De radio ging behoorlijk over zijn nek (lees: enorm traag) toen ik mijn 64GB stick met 6000 nummers erin deed. Gaf ook maar 4000 nummer aan en het skippen van nummers ging dramatisch. In mijn vorige auto ging het beter, maar ook niet je van het (kon geen mappen inzien); dus ik heb USB in het algemeen een beetje afgeschreven als je daar serieus mee aan de slag wilt gaan.

Ik heb een usb stick gekocht (Kingston DataTraveler Mini USB 3) van 64GB. Deze met een partitietool geformatteerd naar FAT32 (Windows 8.1 doet alleen exFAT en NTFS die de 308 niet slikt). Hij staat nu volledig vol met MP3's en FLAC's en werkt prima. Geen storende vertraging gemerkt, op de standaard traagheid van het systeem zelf na dan. Na aanraking start hij na ongeveer 1-1,5 sec. het gekozen nummer. Waar kan ik zien hoeveel nummers hij gevonden heeft?

Verwijder wel zoveel mogelijk overbodige bestanden en folders die er voor de 308 niet toe doen. Dit staat ook ergens in de Peugeot 308 handleiding.

Het kan ook aan 1 specifiek bestand liggen.

Zelf heb ik een 32 gb usb stick met ~1000 nummers/livesets (grotere bestanden). Dit werkt allemaal zonder problemen, alleen bij 1 file werkt het systeem bijna niet, het opstarten van het nummer duurt ~30 seconden en "doorspoelen" is onmogelijk. Dit terwijl alle andere tracks zonder 1 probleem werken.

De snelheid van mijn USB stick (32GB ) is ook boven verwachting. Enige waar ik last van heb is bij starten van mijn auto dat de stick random niet wordt gevonden. Ik laat de stick namelijk in mijn dashboardkastje zitten. Even eruit en erin helpt dan weer maar dat lijkt mij niet de bedoeling.

Soms gaat het goed en gaat ie verder met spelen waar die gebleven is.

Kortom het is maar hopen dat USB goed werkt anders een gezeur om het (snel) werkend te krijgen. Als het door 1 bestand kan komen van 6000 mp3's , zeg ik laat maar zitten.

Ik heb overigens gemerkt dat met mijn iPod Touch (5g) met de Spotify app via USB ook de albumcovers doorgegeven worden! Dat is wel nice (tu)

Kappade zei:
Kortom het is maar hopen dat USB goed werkt anders een gezeur om het (snel) werkend te krijgen. Als het door 1 bestand kan komen van 6000 mp3's , zeg ik laat maar zitten.

Ik heb overigens gemerkt dat met mijn iPod Touch (5g) met de Spotify app via USB ook de albumcovers doorgegeven worden! Dat is wel nice (tu)

Ik heb 't geprobeerd via bluetooth met mijn iphone. Logisch want zo is hij verbonden. Zal het eens proberen met een laadsnoertje in de usb ingang wat ie dan doet.

Want dan komt er een brodit lader met usb in mijn autootje en gooi ik gelijk die usb eruit. Wat prima werkt, maar wel veel werk is om de album art goed aan de mp3 toe te voegen.

En geeft hij dan zowel onderin alle albums weer en kan je ook scrollen binnen de verschillende artiesten/mappen die je op je spotify app hebt staan of alleen de cover naast de mp3 ??

Interessante info swap hierboven.

Eigenlijk surreal dat autofabrieken jaren ontwikkeling in een auto steken, er via 1000 ingenieurs minstens een half miljard doorheen jassen met als resultaat ......... dat menig (bevoorrechte) koper anno 2014 louter aandacht heeft voor muziek via een USB stick.

Terabytes aan muziek voor een rit van Vinex naar de super, buitenwijk naar kantoorflat, 2-onder-een-kap naar school.

Sign O'Times.

Heeft iemand al geprobeerd op postcode te navigeren? Het werkt namelijk maar half. Je kan de volledige postcode invoeren en dan zie je dat hij de juiste straat heeft gevonden alleen vult hij de straat niet in... Je kan vervolgens dus geen huisnummer invoeren. De straat zelf nog invoeren kan dan ook niet.
Het lijkt dus op een half geïmplementeerde functie.

rickm zei:
Interessante info swap hierboven.

Eigenlijk surreal dat autofabrieken jaren ontwikkeling in een auto steken, er via 1000 ingenieurs minstens een half miljard doorheen jassen met als resultaat ......... dat menig (bevoorrechte) koper anno 2014 louter aandacht heeft voor muziek via een USB stick.

Terabytes aan muziek voor een rit van Vinex naar de super, buitenwijk naar kantoorflat, 2-onder-een-kap naar school.

Sign O'Times.

Komt omdat het onderdeeltje van je auto is, waar je zelf, mits de juiste middelen, nog enigzins invloed op kan hebben. Voor de rest ben je overgeleverd aan diezelfde ingenieurs.

En b.t.w. zit een uurtje of vijf per dag in de auto.....en dan wil ik gewoon het totale palet van mijn geweldige muziekcollectie voor handen hebben (:P)

Zojuist heb ik de bevestiging gekregen van de vorige week bestelde Peugeot 308 SW.
Uitvoering: Blue Lease Executive + premium stoelen
Kleur: gris moka

Verwachte afleverdatum, week 44

roy1975 zei:
Kappade zei:

Ik heb 't geprobeerd via bluetooth met mijn iphone. Logisch want zo is hij verbonden. Zal het eens proberen met een laadsnoertje in de usb ingang wat ie dan doet.

Want dan komt er een brodit lader met usb in mijn autootje en gooi ik gelijk die usb eruit. Wat prima werkt, maar wel veel werk is om de album art goed aan de mp3 toe te voegen.

En geeft hij dan zowel onderin alle albums weer en kan je ook scrollen binnen de verschillende artiesten/mappen die je op je spotify app hebt staan of alleen de cover naast de mp3 ??

Net geprobeerd, maar zodra ik mijn iphone in de usb steek, herkent hij hem als IPOD en gaat de auto zoeken in het "muziek" mapje van de telefoon. Daar staan geen nummers in, want die staan allemaal in de Spotify App. Als ik dan naar spotify ga en op play drukt, geeft ie net als bij een bluetooth verbinding wel het geluid weer, maar blijft hij de foutmelding weergeven in het scherm dat er geen bestanden zijn gevonden.

Het klopt wel dat je niet via het radiosysteem kan bladeren in Spotify wat enorm jammer is . Ik sluit hem dus aan en start een track in een playlist op mijn ipod. Vervolgens kan ik dan wel volgende/vorige doen maar daar houd het dan ook op.

Hij laad overigens niet altijd een plaatje zien heb ik gemerkt. Echter is dan het plaatje ook niet aanwezig op mijn ipod. Het lijkt erop dat ik het nummer (ondanks dat het offline staat opgeslagen) een keer moet hebben geluisterd/gezien op mijn ipod met wifi (lees: internet). Dan haalt hij ook even de cover op voor dat nummer. En op dat moment zie ik hem ook in mijn 308.

Erik1967 zei:

Halloooooooo Erik1967!
Vandaag weer in je juichpak naar je werk?
Kreeg je bij de aankoop van je 308 ook laagste prijs garantie?
Als je in je 308 zit in de file, 3 in de rij, rijstrook erbij?

Zo nu zijn alle grappen over je op :D

Wat wen je toch snel aan een auto en al helemaal aan die 'goede' 308 HB BLP....dat kleine stuurtje, die klokken en het scherm..Ik zeg dit omdat ik gistermiddag een rondje reed in de 206 van mijn vrouw...wat een joekel van een stuur en hij is niet (meer) zo soepel als mijn 308. Gaaf om te constateren.

Je hebt het nog niet helemaal begrpen J_P_P.

3 in de rij, kassa erbij is van Appie :D

En we hebben 7 zekerheden, dus de grappen kunnen nog niet op zijn (:P)

E-One zei:
Wat wen je toch snel aan een auto en al helemaal aan die 'goede' 308 HB BLP....dat kleine stuurtje, die klokken en het scherm..Ik zeg dit omdat ik gistermiddag een rondje reed in de 206 van mijn vrouw...wat een joekel van een stuur en hij is niet (meer) zo soepel als mijn 308. Gaaf om te constateren.

Mijn vrouw rijd ook een 206 en het is idd net of je een vrachtwagen stuur vast hebt als je daarin rijd. Ongelofelijk hoe snel je aan dat kleine stuurtje went.

golfdiesel zei:
Qua rijden ben ik echt super tevreden over de 308. Hij is stil en soepel. De stoelen in de BL zouden meer steun mogen geven maar er zijn slechtere standaard stoelen (zoals Ford).
Er wordt hier ook wel geklaagd over de standaard luidsprekers maar die mensen hebben vast nooit in een Megane gereden zonder het Bose pakker. Het geluid in de 308 is vele malen beter dan wat ik in de Megane heb gehad.

Wat ik erg mis ten opzichte van de Megane is het navigatiesysteem en de plaatsing van het scherm. Bij de Megane stond het navi scherm bovenop het dashboard en dan kan je veel beter naar het scherm kijken zonder echt van de weg afgeleid te worden. De bediening met de joystick werkt ook gewoon makkelijker en sneller dan het touchscreen (ik ben linkshandig en dan is het bedienen van het touchscreen met mijn rechterhand toch wat lastiger).
Je kan het scherm ook niet "blind" bedienen en dat is wel erg jammer en minder veilig. Als ik naar huis wilde navigeren in de Megane was het gewoon een kwestie van 2 seconden een knop indrukken en klaar. De navi in de 308 heeft geeneens een "thuis" knop voor de navigatie...
Het rijgedrag ga ik morgen meemaken, de eerste proefrit in de 308SW BLE staat gepland :)
En na het proefzitten in de showroom ben ik er ook van overtuigd dat ik de Premium stoelen wil.
Zitten een stuk fijner en bovendien is die bekleding in mijn ogen ook veel mooier en netter.

Kom zelf ook uit een Megane (2011, zonder Bose), dus die slechte audio herken ik wel. Heb er destijds een wx77 sub ingezet, dat maakt al een wereld van verschil (vind ik). Die zal ik dan ook overzetten in de 308, mocht dat geluid ook tegenvallen. En ook de navi herken ik dus wel. In de Megane werkt het echt super! Blind bedienen is na een paar keer proberen heel eenvoudig en zeer praktisch, scherm perfect geplaatst. Dat ga ik wel missen... :( Bovendien werkt Tomtom, naast alles wat ik gezien en geprobeerd heb, verreweg het fijnst. Dat zal dus even wennen worden. In het ergste geval gooi ik er een losse tomtom in, maar zover hoeft het vast niet te komen ;)
Uiteindelijk is het vooral hopen dat de bestelling via lease er vlot doorheen komt en er nog in 2014 geleverd kan worden.

Megane1981 zei:
golfdiesel zei:
Qua rijden ben ik echt super tevreden over de 308. Hij is stil en soepel. De stoelen in de BL zouden meer steun mogen geven maar er zijn slechtere standaard stoelen (zoals Ford).
Er wordt hier ook wel geklaagd over de standaard luidsprekers maar die mensen hebben vast nooit in een Megane gereden zonder het Bose pakker. Het geluid in de 308 is vele malen beter dan wat ik in de Megane heb gehad.

Wat ik erg mis ten opzichte van de Megane is het navigatiesysteem en de plaatsing van het scherm. Bij de Megane stond het navi scherm bovenop het dashboard en dan kan je veel beter naar het scherm kijken zonder echt van de weg afgeleid te worden. De bediening met de joystick werkt ook gewoon makkelijker en sneller dan het touchscreen (ik ben linkshandig en dan is het bedienen van het touchscreen met mijn rechterhand toch wat lastiger).
Je kan het scherm ook niet "blind" bedienen en dat is wel erg jammer en minder veilig. Als ik naar huis wilde navigeren in de Megane was het gewoon een kwestie van 2 seconden een knop indrukken en klaar. De navi in de 308 heeft geeneens een "thuis" knop voor de navigatie...
Het rijgedrag ga ik morgen meemaken, de eerste proefrit in de 308SW BLE staat gepland :)
En na het proefzitten in de showroom ben ik er ook van overtuigd dat ik de Premium stoelen wil.
Zitten een stuk fijner en bovendien is die bekleding in mijn ogen ook veel mooier en netter.

Kom zelf ook uit een Megane (2011, zonder Bose), dus die slechte audio herken ik wel. Heb er destijds een wx77 sub ingezet, dat maakt al een wereld van verschil (vind ik). Die zal ik dan ook overzetten in de 308, mocht dat geluid ook tegenvallen. En ook de navi herken ik dus wel. In de Megane werkt het echt super! Blind bedienen is na een paar keer proberen heel eenvoudig en zeer praktisch, scherm perfect geplaatst. Dat ga ik wel missen... :( Bovendien werkt Tomtom, naast alles wat ik gezien en geprobeerd heb, verreweg het fijnst. Dat zal dus even wennen worden. In het ergste geval gooi ik er een losse tomtom in, maar zover hoeft het vast niet te komen ;)
Uiteindelijk is het vooral hopen dat de bestelling via lease er vlot doorheen komt en er nog in 2014 geleverd kan worden.

Nog even over de navigatie. Ik heb ook aangegeven (oude megane rijder) dat de tomtom een stuk makkelijker was in bediening, en ook in aflezen. Minder gedetailleerd, maar daardoor een stuk overichtelijker.

Maar ik constateer nu nog een probleem. De GPS is gewoon een stuk minder. Hij geeft regelmatig aan dat ik op de parallelweg zit, van de daadwerkelijke weg die ik rijd.

Daardoor krijg je bij navi natuurlijk continue verkeerde commando's.

Nogmaals, top auto ! maar de navi........................hmmmmmmmmm............

roy1975 zei:
Nog even over de navigatie. Ik heb ook aangegeven (oude megane rijder) dat de tomtom een stuk makkelijker was in bediening, en ook in aflezen. Minder gedetailleerd, maar daardoor een stuk overichtelijker.

Maar ik constateer nu nog een probleem. De GPS is gewoon een stuk minder. Hij geeft regelmatig aan dat ik op de parallelweg zit, van de daadwerkelijke weg die ik rijd.

Daardoor krijg je bij navi natuurlijk continue verkeerde commando's.

Nogmaals, top auto ! maar de navi........................hmmmmmmmmm............

Dat heb ik nog niet meegemaakt maar wat ik wel als heel irritant ervaar is dat als op een plek bent die niet op de kaart staat (bedrijfsterrein bijvoorbeeld) dan wil hij soms gewoon geen route berekenen.
Het navigatiesysteem is echt iets waar ze nog wel een paar software updates tegenaan kunnen gooien met name de routering vanaf plaatsen zoals hierboven gemeld en het op postcode navigeren hebben ze maar half geïmplementeerd. Maar zoals autofabrikanten zijn zullen ze daar wel geen prioriteit aan geven. Ik zit er echt serieus aan te denken om de Garmin maar weer aan de ruit te hangen... Elk kwartaal nieuwe kaarten, gratis gedetailleerde verkeersinfo via DAB+, spraakbesturing (die ook nog eens werkt) en een werkende postcode navigatie. Als dat allemaal in een apparaatje van 300 Euro gewoon perfect werkt, waarom moet het in een auto weer een halve oplossing zijn.

Ik constateer dat mijn Sony Xperia Z helemaal niet herkend wordt als ik hem via USB aansluit, of andersom, de telefoon herkent niet dat deze aangesloten wordt op een USB-poort die op spanning staat. Heb 2 verschillende usb kabels geprobeerd dus dat kan het probleem niet zijn, en een andere telefoon wordt wel herkend.

Is er op het forum misschien nog iemand met een Xperia Z die dit kan testen?

"As we speak" zijn we de eerste kilometers aan het maken in onze eigen 308 SW.
Tot nog toe niks te klagen. Vooral genieten.
(Voor de duidelijkheid; vriendin zit op het moment achter het stuur).

Op dit moment is het ervaren hoe alles werkt etc. Langere ervaringstijd zal uitwijzen of het dan "klagen over" of "genieten van" wordt.
Nu is voor mij nog gewoon anders dan in mijn vorige auto.
Let wel het gaat bij mij dus om een privé gekochte auto. Is dus niet zo dat ik over 3 jaar weer inruil voor een dan een "bijtellingen vriendelijke" auto.

Foto's volgen later van de week wellicht.

Kan wel melden dat de dealer goed de tijd nam om alles uit te leggen en oa het auto parkeren te demonstreren.
Verder had hij uit eigen overweging "luxe" kentekenplaten gemonteerd. Maakt hem extra mooi inderdaad.
Heb hem wel meteen "de auto van het jaar" sticker laten verwijderen. Gaf hij me ook gelijk in.

Later meer.

Calvin_Hobbes zei:
Let wel het gaat bij mij dus om een privé gekochte auto. Is dus niet zo dat ik over 3 jaar weer inruil voor een dan een "bijtellingen vriendelijke" auto.

.

Ach germ, ik heb met je te doen;)

Geniet ervan!:-D

J_P_P zei:
its_me_leon zei:
Weet iemand of die drukknop op het uiteinde van de richtingaanwijzer hendel nog een functie heeft?

Gesproken instructie navigatie vragen. (in mijn 207 althans)

Bij mij doet deze knop helemaal niets. Ik heb het nagevraagd bij Peugeot webcare en die melden dat het bedoeld is voor de spraakbesturing van de navigatie maar dat dit (nog) niet geïmplementeerd is. Volgens Peugeot zou deze knop in geen enkele 308 wat moeten doen... Ik hoor graag tegenberichten zodat ik weer terug kan met andere info :)

Contact gehad met Peugeot webcare, het is bekend dat de postcode navigatie maar half werkt. Het is doorgegeven aan Peugeot Frankrijk. Of er dus ooit een aanpassing komt is afwachten.

golfdiesel zei:
Dat heb ik nog niet meegemaakt maar wat ik wel als heel irritant ervaar is dat als op een plek bent die niet op de kaart staat (bedrijfsterrein bijvoorbeeld) dan wil hij soms gewoon geen route berekenen.

Maar dan staat er toch gewoon een richtingspijl naar de openbare weg, en is de route vanaf dat punt berekend? Wat mij juist opvalt is hoe snel de Peugeot navigatie de route volledig herberekent nadat je bent afgeweken. Omgekeerd blijft TomTom dan tot vervelens toe roepen "keer om", of wil dat je de eerstvolgende afrit neemt en terugrijdt.

In aanvulling op de ingebouwde navi gebruik ik de TomTom app op mijn iPhone voor (routering op basis van) HD Traffic verkeersinformatie. Dat blijft toch echt de beste verkeersinformatie beschikbaar. (Een handige smartphone houder die je zo in je luchtrooster prikt en even gemakkelijk weer verwijdert is DEZE. Kost maar € 2,89 incl. verzending!)

Levering van mijn SW BLE 2.0 hdi automaat verschoven naar begin oktober. Geduld wordt inmiddels al 4 maanden op de proef gesteld, dat zal dan dus uitkomen op 5,5 maand. Maar het is het wachten waard...

NitroNL zei:
(Een handige smartphone houder die je zo in je luchtrooster prikt en even gemakkelijk weer verwijdert is DEZE. Kost maar € 2,89 incl. verzending!)
Thanks voor de tip, besteld.

Kan iemand met de EBS-set mij vertellen waar de versterker wordt ingebouwd? Voor de subwoofer lees ik over verschillende mogelijkheden, over de versterker lees ik weinig/niets.

Poekoek zei:
Kan iemand met de EBS-set mij vertellen waar de versterker wordt ingebouwd? Voor de subwoofer lees ik over verschillende mogelijkheden, over de versterker lees ik weinig/niets.

In het dashboard achter de radio. Zie je dus niets van.

Ik zag hem inderdaad voorbijkomen. Fraaie autos! Ik zie op de fotos dat jij Connect Apps (dongle) hebt.Hoe zit dat nou precies?

- Het is een USB dongle begrijp ik. Met simkaartje en 3G voor een jaar? En daarna?
- Ik lees dat bluetooth nodig is; dus kan je dan nog wel bluetooth audio streamen?
- Met de USB dongle erin, is USB muziek dan nog wel mogelijk? (Daar waar het systeem een melding geeft als een 2e usb stick aangesloten zit er maar 1 gebruikt kan worden)

en kortom: is het wat?

MNJW zei:
Poekoek zei:

In het dashboard achter de radio. Zie je dus niets van.

Bedankt voor je antwoord (tu)

Kappade zei:
Ik zag hem inderdaad voorbijkomen. Fraaie autos! Ik zie op de fotos dat jij Connect Apps (dongle) hebt.Hoe zit dat nou precies?

- Het is een USB dongle begrijp ik. Met simkaartje en 3G voor een jaar? En daarna?
- Ik lees dat bluetooth nodig is; dus kan je dan nog wel bluetooth audio streamen?
- Met de USB dongle erin, is USB muziek dan nog wel mogelijk? (Daar waar het systeem een melding geeft als een 2e usb stick aangesloten zit er maar 1 gebruikt kan worden)

en kortom: is het wat?

- Inderdaad een USB dongel. Simkaart is ingebouwd. Na een jaar moet je zelf het contract verlengen, dus geen stilzwijgende verlenging. Jaarcontract is €139,-.
- Bluetooth wordt gebruikt in combinatie met de apps, niet door de apps. Bijvoorbeeld een telefoonnummer in een app bellen gaat via je met bluetooth verbonden telefoon. Dus ook audio streamen is gewoon mogelijk.
- De dongel zit in je dashboard en wordt door de auto gezien als programma, niet als extra usb stick.

Is het wat: Ja. Is het voldoende voor de prijs: Nee. Peugeot zal een flinke update moeten doorvoeren voordat ik echt tevreden ben.

Poekoek zei:
Ik heb als optie de CD-speler waardoor de EBS Amplifier niet achter het dashboard past. Volgens de dealer komt hij 1,5/2cm te kort om hem in te bouwen.

Nu ligt hij onder de passagiersstoel. Hij ligt wel in de weg voor volwassenen maar aangezien er toch altijd een ISOFIX stoeltje staat en mijn zoontje nog geen 2 is heb ik er persoonlijk geen probleem van gemaakt.

Is dus wel iets om rekening mee te houden.

Leuk om dit enthousiaste topic te volgen.
Ik zie nu steeds meer 308's op de weg en vind de SW veel fraaier ogen dan de berline.

Mooie auto's worden hier ook gepost. Gefeliciteerd ieder.
ENTE, jouw zeteltjes lijken wel op die in mijn MiTo. Al ga ik ervan uit dat die van de 308 stukken beter zitten.

Overigens: ik heb net een Autoweek gekocht en gelezen. De uitslag van de 'test' met de 308 SW is bizar. Heb spijt van de € 2,60 die ik moest betalen; dit is toch niet serieus te nemen.

voiture zei:
Ik zie nu steeds meer 308's op de weg en vind de SW veel fraaier ogen dan de berline.

Meningen verschillen. Ik vind juist de HB mooier. De achterkant (voornamelijk de lichten) en al helemaal de full LED lichten die vaker op een HB worden gevoerd (zoals een BLP) geven voor mij de doorslag. En in het C-segment waar ik naar op zoek wilde ook wel weer eens een autorij-auto sinds alle stations, breaks, wagons en cross-overs die ik heb gehad :D

E-One zei:
voiture zei:

Meningen verschillen. Ik vind juist de HB mooier. De achterkant (voornamelijk de lichten) en al helemaal de full LED lichten die vaker op een HB worden gevoerd (zoals een BLP) geven voor mij de doorslag. En in het C-segment waar ik naar op zoek wilde ook wel weer eens een autorij-auto sinds alle stations, breaks, wagons en cross-overs die ik heb gehad :D

Stel dat ik een 308 zou kiezen dan werd het ook een berline hoor, ik vind een SW te groot. En als je er in zit zie je de buitenkant toch niet :T.

ENTE zei:
vertel, wat is de uitkomst want dan besparen we weer € 2,60(:B

Drie keer raden: de Golf wint.

De Cee'd kost € 26.289,00, de 308 € 29.650,00 en de Golf € 42.000,00. Voor dat prijsverschil kan je gewoon een tweede auto kopen!
Een van de argumenten om de Golf te laten winnen: rijkste uitrusting. Tja.

voiture zei:
ENTE zei:

De Cee'd kost € 26.289,00, de 308 € 29.650,00 en de Golf € 42.000,00. Voor dat prijsverschil kan je gewoon een tweede auto kopen!

Wat zit er dan allemaal op die golf wat niet te krijgen is in de 308?

J_P_P zei:
voiture zei:
ENTE zei:

De PON verwenknop bijvoorbeeld.
Die wil je niet missen.

Wacht even, een golf van 42.000 euro.
Waar is Ford Versailles V8?
Die zou zeggen "90000 gulden voor een auto uit dat segment ???

RickM. valt hem bij: Inderdaad, zo'n prijs gaat nergens over.

Overigens is het Golf publiek "Niet Ons Soort Mensen" :}

Het gaat net als bij de 308 regelmatig over audio zaken, maar ook opvallend vaak over
'dikke pijpen achter,
'heb 'm gechipped,
'vette velgen,
'extra zuigkracht,
'als 1ste weg,
'opvoerset,
'dorpelverbreders,

Kortom alsof de doorsnee Golf rijder met iets zit, zich moet bewijzen. :p;)
Mooie auto trouwens.

Wouter82 zei:
J_P_P zei:

Een voetenbad met automatische wateraanvoer.

Begreep inderdaad dat de Golf 7 STANDAARD lekt.
Ter verhoging van het rijplezier krijg je een rustgegevende 'golf' aircovloeistof door je auto.

Best ..... 'cool'!(:B

roy1975 zei:
En b.t.w. zit een uurtje of vijf per dag in de auto.....en dan wil ik gewoon het totale palet van mijn geweldige muziekcollectie voor handen hebben (:P)

Een ruime collectie is zeker prettig bij de vele uren in de file en als je op vakantie bent. Je hoeft dan niet iedere dag naar dezelfde radio te luisteren of zelfde paar albums op de telefoon.

voiture zei:
ENTE zei:

'Test' net gescanned bij Appie. Had nog eten nodig.

Interieur:

Golf [size=large]*****[/size]
308 [size=large]**[/size]

Nuff said.

Terug
Bovenaan