Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Pfoh wat gaaf! Heerlijk dat je zo hebt genoten van de Omega!![]()
BleuZ NL zei:Wat mooi om te horen, zo'n reddingsverhaalZo heeft 'ie toch nog een (hopelijk lang!) tweede leven gekregen.
Wat absurd trouwens dat de Omega zo maar even 238 km/u op de GPS aantikt, wetende hoe zwaar 'ie is. Wauw!
Total Loss zei:Dus je hebt nu 6 voertuigen?![]()
uwbuurman zei:Heerlijke brommer!
Mechanix zei:Wow, een oer-R6 is wel heel cool. Uit welk jaar is ie? Ik heb begrepen dat de eerste exemplaren weleens problemen hadden met de cilinderwanden.
F Mitsi zei:Respect voor je collectie! Ik ben al druk zat met 1 auto en 2 motorenErg gaaf de omega's, kan me nog goed herinneren dat ik als klein jochie wel eens meereed in een omega van iemand uit het dorp. Echt een gigantische wagen was dat zeg, een station van de eerste generatie. Ik vind het () misschien mede daardoor) nog steeds schitterende wagens.
R6 is ook een gave motor, mooi om te zien. Maar voor mij niks om mee te rijden. Het zelf een KTM adventure, nadat ik eerst een Honda VFR heb gehad, en dat recht opzitten zou ik niet meer willen missen. Neemt niet weg dat een R6 an sich wel een schitterend model is, en zeker in zo'n mooie originele staat als jij nu op de kop hebt getikt. Geniet van je collectie en ik lees altijd graag mee met de mooie verhalen hier.
Zadelsnuiver zei:Jij bent echt verslaafd volgens mij, mooi man
Ontzettend gave fiets zo'n R6, toendertijd ongekend veel vermogen voor een 600 en ik geloof direct dat het anno 2021 nog steeds genieten is met zo'n ding, mooie aankoop!
Mechanix zei:Ja heerlijk!Maar juist vanwege het hoogtoerige karakter heb ik m'n 600cc weggedaan voor een 1200. Rijdt toch wat relaxter. Maar voor erbij is het schitterend.
Micha D zei:Heerlijk man! Nu ken ik je natuurlijk maar een klein beetje, maar ik had die R6 ook niet helemaal achter jou gezocht haha. Juist leuk om mensen zo te verrassen toch.
Mechanix zei:Lekker man. Door drukte kom ik momenteel amper aan motorrijden toe. Ach, komt wel weer een keer.
FW Ta 183 Huckebein I zei:Afgelopen zo-di even op en neer naar NL geweest en onderweg keek ik hier in PL op een gegeven moment even naar rechts en wat zag ik daar: het Walhalla voor TS !
Iemand spaarde blijkbaar Opel Omega's dus een hele rits opgestelde Omega's B (zag zo snel niet of er in de hele rij ook een A zat). Duidelijk geen autohandel maar iemand die alleen maar Omega's had....
FW Ta 183 Huckebein I zei:Dat wordt lastig...ik reed er op flinke snelheid langs, was verrast door al die Omega's en voordat je met je ogen knippert ben je er al langs, verbaasd over zoveel ervan....compleet vergeten op te schrijven waar het precies was. Maar ik ga in december dezelfde route weer rijden dus ik zal dan eens beter opletten.
Mechanix zei:Crossen lijkt me wel de overtreffende trap van loltrappen op de motor!![]()
Zadelsnuiver zei:Jammer van dat huis, huren is op jonge leeftijd gewoon echt zonde van je geld. Ik zou een ieder adviseren om bij vaste baan direct een huis te kopen, zelfs als het niet bij je past of in de buurt is waar je wilt wonen. Je kunt het huis dan verhuren tegen de hypotheeklasten en na een paar jaar heb je een flink stuk kapitaal opgebouwd + waardevermeerdering van het huis.
Maargoed het gaat hier over auto's en motorenik zag van de week nog een schitterende Omega; zwart, Irmscher pakket en lekker laag.. blijft toch een heerlijke verschijning vind ik.
Zadelsnuiver zei:Wat blijft de Omega A toch een mooi model, vooral in zo'n kleur en met deze velgen. Ooit als kind eens mee gereden met een CD uitvoering, ik wist niet wat ik meemaakte zo mooi was dat interieur
Die Corsa blijft ook maar gaan, ongelooflijk! Zou voor de gein eens op moeten zoeken wat de hoogste kilometerstand ooit door een Corsa is behaald want volgens mij kom je wel in de buurt straks![]()
Barri zei:Die foto's zijn gaaf. Prachtig zeg, twee generaties Omega in donkergroen.
Jay DoubleYou zei:Kan de foto’s helaas niet zien.
Zadelsnuiver zei:Maar was is nou het geheim met de '92?
opel omega zei:In klokje rond zat er ooit 1 met 3,4 ton geloof ik maar gok wel dat ik inderdaad flink aan de bovenkant zit van de meesten. Ergens zit ik er wel over te denken hem over een tijdje ook laat spuiten. Voor een kleintje toch goedkoper en kan momenteel prima. Eerst de Omega's maar even klaar maken.
Zadelsnuiver zei:Wel heftig dat de trauma helikopter er bij moest komen. Zet je wel even met beide voeten op de grond denk ik.
Maar was is nou het geheim met de '92?