Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassiekerrijder zei:Had ik bij mijn ex-Corsa A ook. Op de sloop geoefend met de demontage en thuis inderdaad in 5 minuten gemonteerd.
Klassiekerrijder zei:Inderdaad. Corsa had 5 maanden stilgestaan op de handrem,, achterrem zat vast. Wiel eraf, paar klappen met de hamer op de trommel en rijden maar.
Micha D zei:Goed bezig man! Corsa met apk, toch knap na zoveel kilometers. Zo zie je maar weer wat veel liefde voor een auto doet.
Leuk ook dat je wordt benaderd om die onderdelen op te halen, zou echt zonde zijn als er veel zeldzaam spul de container in gaat, beter een liefhebber blij mee maken.
Hoe staat het nu met je Omega's eigenlijk? Zijn ze allemaal rijdend of is er nog eentje die in onderdelen lag (ik hou het niet helemaal meer bij).
Zadelsnuiver zei:Lekker man, als je toevallig een afslag verkeerd neemt en in Finland terecht komt gaan we wel ff een bakkie doen hé
Fiat had dat probleem ook met het interieur, je kunt eens kijken in het topic van Moreno hij heeft heel het interieur van zijn Stilo ook aangepakt.
MWH zei:Stoer filmpje! En leuk dat er nu echt voorgang in zit. Maar allereerst fijne vakantie!
uwbuurman zei:Leuk! Wat versta jij onder "restauratie"? Wat is de scope van het geplande werk aan de B2?
Zadelsnuiver zei:Oh waar zat je in Finland? Goede reis alvast!
uwbuurman zei:Nice! Hoe beviel die veerdienst?
Mechanix zei:Poh jaloers op die motortour!
Is dit zonder te spuiten?opel omega zei:3 uur schuren, polijsten en poetsen later....
Ik kan me herinneren dat dit bij de Opel van mijn vader al ruim binnen de leasetermijn het geval was...opel omega zei:Na een jaar of 10 raakt het echter plakkerig en lelijk.
Zadelsnuiver zei:Zo dat ziet er luxe uit zo! Mooi werkje lijkt me![]()
Dakloos zei:Is dit zonder te spuiten?opel omega zei:3 uur schuren, polijsten en poetsen later....
Ik kan me herinneren dat dit bij de Opel van mijn vader al ruim binnen de leasetermijn het geval was...opel omega zei:Na een jaar of 10 raakt het echter plakkerig en lelijk.
Ik wilde dat ik ook zo makkelijk kon denken over reizen.opel omega zei:Mechanix zei:Poh jaloers op die motortour!
Ongeveer 375 euro ben je heen en terug.... Ik zeg doen!
Mechanix zei:Ik wilde dat ik ook zo makkelijk kon denken over reizen.opel omega zei:Mechanix zei:Poh jaloers op die motortour!
Ongeveer 375 euro ben je heen en terug.... Ik zeg doen!![]()
Zadelsnuiver zei:Jij rijdt meer met de motor in een half jaar dan dat de meesten in 5 jaar doenknap hoor
Dat Oekraïne avontuur klinkt wel spannend, hoop dat het gaat lukken!
opel omega zei:Optie twee is naar Oekraïne... Laatste tijd veel contact met een dame hier en als de situatie in haar omgeving dan weer veilig genoeg is zou ik haar terug naar huis rijden en er een vakantie aan vast knopen in de omliggende landen. Kleine kans dat het gaat lukken want ze komt uit de buurt van Odessa maar anders wel bijzonder (en dan wel een Ural ofzo mee terug nemen op de trailer natuurlijk![]()
)
FW Ta 183 Huckebein I zei:opel omega zei:Optie twee is naar Oekraïne... Laatste tijd veel contact met een dame hier en als de situatie in haar omgeving dan weer veilig genoeg is zou ik haar terug naar huis rijden en er een vakantie aan vast knopen in de omliggende landen. Kleine kans dat het gaat lukken want ze komt uit de buurt van Odessa maar anders wel bijzonder (en dan wel een Ural ofzo mee terug nemen op de trailer natuurlijk![]()
)
1) vraag haar wel even naar hoe het met de corruptie onderweg zit (politie)....
Ik ben in 2002 nmet de auto naar Mikolaev geweest (auto was met bijna half miljoen km's toch al afgeschreven dus in het ergste geval was er amper financieel risico), met een Oekraiense dame naast me zittend vanaf de grens: zelfs zij was geschokt door de hoeveelheid corruptie: om de haverklap werden we aangehouden, werd er een overtreding gefantaseerd en cash betalen....ter plekke heb ik de auto bewaakt geparkeerd en alles met OV gedaan, ook naar Odessa. Op de terugweg zijn we binnendoor gegaan en grotendeels snachts, om zoveel mogelijk politie te ontwijken....
Vraag haar ook dan naar toestand aan de grens: toendertijd 24u aan de grens gestaan: maffia zette steeds autos er tussen omdat ze wilden dat je ze zou betalen....
2) geen Ural ! De Russen hebben na WW2 de BMW-fabriek meegenomen en er zijn dus 2 kopiën: uit Rusland komt de Ural, uit Oekraine de Dnjepr. Je zal dus beter een Dnjepr nemen !![]()
Zadelsnuiver zei:Supergaaf! Gefeliciteerd![]()
Zadelsnuiver zei:Tot hoelang ligt het blad in de winkels? Ik ben vanaf woensdag voor een paar weken in Nederland, misschien kan ik er nog net één scoren![]()
FW Ta 183 Huckebein I zei:gewoon even bellen naar een winkel in de buurt van waar je verblijft en vragen of ze 1 ex. willen bewaren; of een kennis/vriend/familielid even mailen of die er evebn 1tje wil halen, weet je zeker dat je goed zit![]()
opel omega zei:(..)
REN NAAR DE WINKELS! (..)
Durashift zei:opel omega zei:(..)
REN NAAR DE WINKELS! (..)
Okay, gedaan.
Elk Merk Waardig staat er ook in, zag ik.
De Rover en Saab dan weer niet, kennelijk een eerder nummer.
Ik had het laatste exemplaar in het schap. Wellicht staan er ook niet zoveel en krijgen ze weer nieuwe aangeleverd op de woensdag?