Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:Leuk artikel. Snapte alleen niet zo goed dat de schrijver het had over het feit dat de Omega ook de Senator verving ( naast de Rekord ).
Engineer2 zei:Leuk stukje in de AW. Classics Nog niet de kans gehad het goed te lezen maar eerste indruk was erg goed. En wat staat je Omega er mooi bij zeg!
Jay DoubleYou zei:Ben 12 jaar geleden op Le Mans geweest. Niet tijdens de 24u, maar was daar in de buurt op vakantie. Met een bus het circuit op geweest en een rondleiding gehad op plekken waar normaal geen mensen mogen komen. Erg leuk om mee te maken. Uiteraard ook het museum bekeken.
Durashift zei:Leuk Le Mans verhaal.. Ben er ook één keer geweest, op de zaterdag voor de start en niet op het circuit maar de parade/activiteiten in het centrum zelf.
Zadelsnuiver zei:Wow supermooie foto's zeg!
Heel jammer dat ik ze niet kan zien...Zadelsnuiver zei:Wow supermooie foto's zeg!
406c zei:Heel jammer dat ik ze niet kan zien...Zadelsnuiver zei:Wow supermooie foto's zeg!
Jay DoubleYou zei:Ben zelf niet zo van de motorsport, maar leuk dat je dat mocht doen.![]()
Barri zei:Import? Is wel wat leuks van te maken. Ik vind dat nog steeds een mooi model. De donkere projector koplampen erin, de donkere achterlichten. Dan wordt het echt wat leuks.
Zadelsnuiver zei:Leuk ding zo in die kleur en met mooi racevelgen! Veel plezier ermee![]()
Total Loss zei:
uwbuurman zei:Gefeliciteerd met je nieuwe Corsa! En die Holden, tja, die moet gewoon in de collectie...
uwbuurman zei:Gefeliciteerd met je nieuwe Corsa! En die Holden, tja, die moet gewoon in de collectie...
Jay DoubleYou zei:Met een 5.7 LS1 uit de Corvette C5 zou die Omega Ute helemaal af zijn. Dat schijnt het blok te zijn wat ook in de Holden Ute ligt.
Barri zei:Dat is wel een afknapper idd. Ook een leasemaatschappij moet de auto's gewoon tussendoor klaar laten maken voor herinzet, dat gebeurt bij ons ook.
ginkelvanmichiel zei:Schandalig dat een auto zo wordt afgeleverd eigenlijk. Toch verbaast het me niets. Toen ik vorig jaar op zoek was naar een andere auto viel me op dat ook veel autobedrijven niets meer doen aan hun occasions. Geen onderhoud, geen banden, ze wassen ze niet eens. Je mag blij zijn met een nieuwe apk. Met een grote boog eromheen dus.
Zadelsnuiver zei:Wel een mooi compliment dat ze een Omega A nodig hadden en gelijk aan jou dachten, misschien heb je dus wel de mooiste Omega A van het land![]()
opel omega zei:In ander nieuws laat ik nooit meer cameraspullen in de auto liggen en ga ik een stuurslot kopen![]()