Total Loss zei:
Tsja, ik heb een vaste PC simpel omdat dat gewoon echt beter is, gekoppeld aan scherm van 27" aan een bureau met een lekkere stoel.
Bovendien veel goedkoper dan een enigszins vergelijkbare laptop die altijd maar weer opgeladen moet worden/zijn en door een foutje zo kapot kan vallen.
Als ik gewoon even wil internetten of wat dan ik ook dan pak ik mijn tablet/hybride ding wel, net zo handig als een laptop en lekker compact en goedkoop.
Mwah, wel een beetje veel vooroordelen hoor Marc

Hoezo beter? Je kunt zowel PC's als laptops uitrusten zoals je zelf wilt waarbij de prestaties niet voor elkaar onder doen. Ja misschien als het echt op high end zware systemen aan komt wel, maar er zijn zat hele goede laptops die ook geschikt zijn voor zwaar werk.
Groot scherm is ook prima aan een laptop te koppelen welke op een bureau staat met een lekker stoel, alleen met een laptop kun je ook in de tuin zitten of op de bank hangen. Dat laatste doe ik nog wel eens. Bij mijn vorige opdracht stonden op elk bureau zelfs twee 27" schermen en gebruikte ik het laptop scherm als 3e scherm, geen enkel probleem

Opladen moet wel gebeuren inderdaad, maar mijn huidige laptop gaat zeker een uur of 5 mee voordat deze aan het stroom moet. Zelfs met mijn werklaptops redde ik vaak wel een uurtje of 4.
De kans op kapot vallen is bij een laptop iets groter t.o.v. een PC inderdaad.
Voor gewoon internetten pak ik ook de tabblad of telefoon, maar als ik wat meer dan dat moet doen is er dus een laptop. Moet ik echt serieus aan de bak, dan kruip ik achter een bureau met daarop straks een groot scherm
@ Jimmy, ja het is ook al weer bijna kerst natuurlijk

Voor dat soort bedrijven zal het wel topdrukte zijn nu.
Wij krijgen jaarlijks een tegoed via een of andere site waar ik dan afgelopen jaar een bol.com tegoedkaart heb besteld, komt altijd wel van pas. Bevalt prima na jarenlang diverse "eet/drink paketten" te hebben gehad waar de helft altijd van overbleef.