rjthefrisian
Kilometervreter
Cascada is inderdaad een plaatje....ik heb er twee dagen van mogen genieten en was echt genieten! Vooral de 1.6T met automaat.
Zou er zo een willen hebben maar voor ons is het gewoon niet praktisch en wel erg duur in aanschaf en vaste lasten als tweede auto.
Waarom dat? heb je zo'n zweet-bips..:
Ik zou echt geen auto laten staan als dat er niet op zou zitten..
Zeg ik nu toch nog steeds. Vind zilver echt niet mooi maar het totaalplaatje van deze Insignia maakt een hoop goed!
Maar zoals Joost zegt..de Insignia A2 is bij mij ook nog zeker niet van het lijstje! Maar dan wel als 1.6T. De rest is te traag, te onzuinig of te lawaaiig (diesels).
Zou er zo een willen hebben maar voor ons is het gewoon niet praktisch en wel erg duur in aanschaf en vaste lasten als tweede auto.
moet stoelventilatie hebben)
Waarom dat? heb je zo'n zweet-bips..:
Ik heb weinig met zilveren auto's maar deze heeft toch wel een erg lekker kontje hoor!
eye popping smiley Jij!!! Diegene die toch altijd bij mijn prachtige GTS de opmerking moest maken dat de kleur je niet aan stond
Zeg ik nu toch nog steeds. Vind zilver echt niet mooi maar het totaalplaatje van deze Insignia maakt een hoop goed!
Maar zoals Joost zegt..de Insignia A2 is bij mij ook nog zeker niet van het lijstje! Maar dan wel als 1.6T. De rest is te traag, te onzuinig of te lawaaiig (diesels).