Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandeweek weer eens mijn best gedaan om zuinig te rijden met de Astra. Als ik rij als een dominee, ‘s ochtends met de airco uit (heb ontdekt dat de airco dan ook echt niet nodig is, heerlijk die buitenlucht) en op de snelweg max 110 en op de binnenwegen gewoon aan de max snelheid houden, kom ik uit op 4,5l/100km — 48l op 1060km = 1 op 22,222
Daar ga ik toch ook wel een beetje van uit... in de meeste landen kan ik geen fatsoenlijk 'normaal' brood vindenWaar is het brood nu beter? Nederland of België? Ik vermoed het eerste?
Ohja, hebben we hier ook eens in de zoveel tijd. Gaan mijn collega's hun computer updaten en zijn er gelijk problemen. Ik update de zooi nooit handmatig, als er echt iets kritiek is dan doet Windows dat wel uit zichzelf.Windows heeft een update doorgevoerd
Sanoma zei:En een jaar herstellen van een enkelbreuk; pittig... zo'n complexe breuk geweest?
Ohja, hebben we hier ook eens in de zoveel tijd. Gaan mijn collega's hun computer updaten en zijn er gelijk problemen. Ik update de zooi nooit handmatig, als er echt iets kritiek is dan doet Windows dat wel uit zichzelf.
Sanoma zei:Daar ga ik toch ook wel een beetje van uit... in de meeste landen kan ik geen fatsoenlijk 'normaal' brood vindenWaar is het brood nu beter? Nederland of België? Ik vermoed het eerste?![]()
Totdat je in NL moet betalen voor zorgverzekering, rijtuigenbelasting, bpm/aankoopbelasting auto, ed.Nu, ik denk dat ik het wel zou gewoon worden over de grens...
Ik heb onlangs ff snel een brood van de Jumbo mee genomen. Inderdaad, een bizar slechte kwaliteit! Was na een paar dagen al droog (uit de vriezer)En het brood van Aldi, AH & Jumbo (in dalende kwaliteitsvolgorde) kwam me na een maand al meer dan mijn oren uit...
En het brood van Aldi, AH & Jumbo (in dalende kwaliteitsvolgorde) kwam me na een maand al meer dan mijn oren uit...
Ik heb onlangs ff snel een brood van de Jumbo mee genomen. Inderdaad, een bizar slechte kwaliteit! Was na een paar dagen al droog (uit de vriezer)
@ Berry, jullie zijn zowaar nog vaker op vakantie/paar dagen weg als Rob voor mijn gevoel
Ultieme persoonlijke favoriet zijn de ham-kaas croissantjes van 1 bepaalde bakker in het stadje. Zaterdags verwenvoedsel
@ Ruud: goed bezig! Ik zou niet door de keuring komen
Als we in een hotel zitten, ontbijt ik ook het liefst zo laat mogelijk zodat ik in elk geval wat trek heb
Uit de test kwam uit dat ik het fitte lichaam van een 17-jarige had
Volgend jaar voorzitter-af
Zaterdags verwenvoedsel big smile smiley
Volgend jaar voorzitter-af, dus dan wil ik er eigenlijk wel wat meer tijd voor vrij maken. Airbnb uittesten bijvoorbeeld winking smiley.
Daar heb ik een ander tactiek. Ik eet me daar zo vol dat we de lunch en dergelijke kunnen overslaan..grinning smiley
Uit de test kwam uit dat ik het fitte lichaam van een 17-jarige hadgrinning smiley Had overal helder groene waarden, toch fijn om te weten. thumbs up
Weet ikDat gaat niet goed samen..
Ik ookDaar heb ik een ander tactiek. Ik eet me daar zo vol dat we de lunch en dergelijke kunnen overslaan..
Ja, daar ben ik ook niet zo blij mee... maar ik heb het van iemand overgenomen die alles naar zich toe had getrokken: dus ik probeer dat nu weer een beetje opnieuw vorm te geven.Ik zit nu ook in bestuur EHBO vereniging en badminton. Vreet inderdaad best wel tijd..
Oef...3 uur vergaderen is wel érg heftig. Bestuursvergadering duurt bij ons maximaal 2 uur, meestal 1,5 uur. Nog net te doen voor mij persoonlijk.Dat soort vrijwilligerswerk kost behoorlijk wat tijd inderdaad. Ik heb afgelopen maandag ook weer zitten vergaderen van 19.30 tot 22.30, maar dat heeft ook andere redenen. Ik gok dat dit ook wel eens het laatste jaar voor mij kan zijn...
Daar heb ik een ander tactiek. Ik eet me daar zo vol dat we de lunch en dergelijke kunnen overslaan..grinning smiley
Nou en of! Zeker als het een iets beter hotel is met luxe ontbijt, het is dan allemaal te lekker om maar één keer een bordje te vullen
Maar aan de andere kant begrijp ik ook wel waarom ie zoveel zelf doet... soms is de frustratie groter door het werk van een ander, dan door de drukte die ik zelf heb.
rjthefrisian zei:Wat voor vereniging heb je het hier over dan Richard?
Gisteren trouwens ook mijn eerste trajectcontrole boete gekregen. Vorige week op de A12 op de terugweg vanuit Vianen. Nooit geweten dat daar een trajectcontrole is .geeft flitsmaster dat ook aan?
Ohja, herkenbaar: die hebben wij ook nog in de vereniging. Maar die probeer ik aan te horen en daarna negeer ik wat ze gezegd hebben. Werkt tot nu toe aardig.Nee onrust valt wel mee. Meer oude taarten in het bestuur die niet kort en bondig kunnen zijn en in herhaling blijven vallen
Mijn zwakke kant. Ik neem het soms te persoonlijk en frustreer me dan over anderen. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar ik vreet me dan helemaal op. Daarnaast ben ik bij veel vergaderingen/activiteiten aanwezig omdat ik mijn gezicht wel wil laten zien.ik probeer toch te voorkomen om teveel naar me toe te trekken en de frustratie ook maar naast me neer te leggen.
Ben ook 2 jaar penningmeester geweest (en 1 jaar algemeen bestuurslid) en dat beviel me veel beter.Ik ben penningmeester en de administratie is relatief weinig werk.
Klopt! Ik hoor het me zelf ook wel eens zeggen... maar ieder is op z'n eigen manier druk. Is ook iets wat in je hoofd zit: druk met denken aan allerlei zaken.En druk vind ik altijd zo'n subjectief begrip. Je stelt andere prioriteiten.
Ja, dat is waar!Klopt..het slokt wel wat tijd op. Maar het is gewoon goed voor je ontwikkeling en je band met de gemeenschap! Ik vind het belangrijk dat je niet alles voor jezelf doet maar ook wat bijdraagt aan de maatschappij / gemeenschap.
rjthefrisian zei:Klopt..het slokt wel wat tijd op. Maar het is gewoon goed voor je ontwikkeling en je band met de gemeenschap! Ik vind het belangrijk dat je niet alles voor jezelf doet maar ook wat bijdraagt aan de maatschappij / gemeenschap.
En druk vind ik altijd zo'n subjectief begrip. Je stelt andere prioriteiten.
Als ik buren hoor zeggen dat ze geen tijd hebben om de barbecue te regelen omdat ze het te druk hebben met hun twee kinderen.
Terwijl ze wel tijd hebben om allemaal feestjes af te struinen bij vrienden en zondags uitgebreid uit te slapen. en op de bank te hangen.
Dan stel je toch echt andere prioriteiten en heb je het niet druk..
Maar bij Joost snap ik het echt wel met die buitenland reisjes.
Zit jij op korfbal richard? had ik niet achter je gezocht..![]()
Maar je hebt zat van die 'drukke mensen' die nergens tijd voor hebben en niks kunnen regelen, maar wel graag komen aanschuiven. Verschrikkelijk.
Moderator
Ach leuk toch! Hier in het dorp zijn korfbal en voetbal hot. De rest heeft het lastig.
Inclusief onze badmintonvereniging.
Is geen sexy sport terwijl het juist heerlijk zweten en een actieve, tactische sport is.
En wat in groepsverband sporten is veel leuker dan in zon domme sportschool te zitten..thumbs up
Total Loss zei:@Richard Grappig, wel trainen met je sport maar geen wedstrijden? Ik deed het vaak andersom.![]()