A
Anoniem
Guest
Herr Dr. von Zen zei:Dan heb ik jou ten onrechte beschuldigd van laksheid, je m'excuse.
Sans rancune.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Herr Dr. von Zen zei:Dan heb ik jou ten onrechte beschuldigd van laksheid, je m'excuse.
Rob0118 zei:Herr Dr. von Zen zei:Dan heb ik jou ten onrechte beschuldigd van laksheid, je m'excuse.
Sans rancune.
Herr Dr. von Zen zei:Rob0118 zei:Herr Dr. von Zen zei:Dan heb ik jou ten onrechte beschuldigd van laksheid, je m'excuse.
Sans rancune.
Laat bmwlover dit niet horen (zien)!![]()
Micha D. zei:deze hele gave Autobianchi
een hele fraaie Ferrari
een hele mooie kleur
Rob0118 zei:Dat was anders best een goede uitleg.
Overigens zijn er soms ook twijfelgevallen. Je mag zowel 'rechtsstaat' als 'rechtstaat' schrijven bijvoorbeeld. Maar het is wel echt rechtszaal en rechtszaak. Behoorlijk lachwekkend dus als je op sites als nos.nl of nu.nl 'rechtzaak' leest...
Herr Dr. von Zen zei:Even een ander taalneuzelvraagje. Je leest bij massamoorden en dergelijke altijd over "misdaden tegen de menselijkheid". Voor mijn gevoel is dat vreselijk fout en moet het mensheid zijn. Waarom wordt toch -werkelijk overal- het woord menselijkheid gebruikt. Ik vind het een lelijk gebruik van dit woord.
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Rob0118 zei:Dat was anders best een goede uitleg.
Overigens zijn er soms ook twijfelgevallen. Je mag zowel 'rechtsstaat' als 'rechtstaat' schrijven bijvoorbeeld. Maar het is wel echt rechtszaal en rechtszaak. Behoorlijk lachwekkend dus als je op sites als nos.nl of nu.nl 'rechtzaak' leest...
Helaas, rechtstaat mag niet. Het is rechtsstaat.
Bevestigd door de meest recente Van Dale.
Rob0118 zei:Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Rob0118 zei:Dat was anders best een goede uitleg.
Helaas, rechtstaat mag niet. Het is rechtsstaat.
Bevestigd door de meest recente Van Dale.
Taaladvies
NRC Stijlboek
Ook bij m'n studie Rechten heb ik geleerd dat beide vormen mogen, hoewel de voorkeur uitgaat naar de versie met twee s-en.
Homepagine Autovisie.nl zei:Studiotorino Moncenisio is een hele dure Porsche Cayman
Rob zei:Overigens zijn er soms ook twijfelgevallen. Je mag zowel 'rechtsstaat' als 'rechtstaat' schrijven bijvoorbeeld. Maar het is wel echt rechtszaal en rechtszaak. Behoorlijk lachwekkend dus als je op sites als nos.nl of nu.nl 'rechtzaak' leest...
Rob0118 zei:Zelfs als bewezen wordt dat de daders ernstig anders hebben ingebroken
homepage Autovisie zei:Paul Walker gestorven wegens snelheid
Van onze redactie
Fast and The Furious-acteur Paul Walker is niet om het leven gekomen wegens een technisch mankement aan de auto, maar omdat de bestuurder van de auto te hard reed.
Rob0118 zei:Tsja, dat woord typte ik net op een ander scherm...![]()
Herr Dr. von Zen zei:Rob0118 zei:Tsja, dat woord typte ik net op een ander scherm...![]()
Je moet ook op een toetsenbord typen!![]()
Janus Diedericus zei:(Geld voor iedereen).
Snel corrigeren, te veel forummers weten mij te wonen.Rob0118 zei:Janus Diedericus zei:(Geld voor iedereen).
Janus wordt vrijgevig!
Hoe vaak besteld u een pakketje per maand?
Rob0118 zei:Nog zo'n mooie blunder, ditmaal van onze vrienden van De Telegraaf.
homepage Autovisie zei:Paul Walker gestorven wegens snelheid
Van onze redactie
Fast and The Furious-acteur Paul Walker is niet om het leven gekomen wegens een technisch mankement aan de auto, maar omdat de bestuurder van de auto te hard reed.
D. Elzinga zei:Hoe vaak besteld u een pakketje per maand?
hansje36 zei:Solo: ik las dat je van de zomer de Camry proffesioneel laat poetsen. Mag ik je vragen wat je presieus laat doen ? Wassen en poetsen of ?
haarr zei:Gelukkig zijn de beelden van prima kwaliteit. Ik met 99% zekerheid durven te zeggen dat het een donkere hatchback betreft.![]()
the Fox zei:Corruptie coureurs geven hun straatje schoon
der Magistrat zei:Is dit een verzoek iedereen over een kam (let wel, geen twee kammen) te scheren? Dat lijkt me best een werk voor die arme heer Wilders.
der Magistrat zei:@Janus: Geen idee wat een 'corruptiecoureur' is, maar dat is wel een woord.