Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Blackadder the 5th zei:Sarcast zei:Wat? Ik mag claxonneren als ik iemand wil inhalen, hoor.turbod12 zei:Als er geen sprake was van schrik, dan wordt het een feitcode r522.
Even gegoogled: Sarcast/Geelhoed heeft het al een keer uitgezocht: Linkje
Ja, is dat hoe je de situatie ziet?De Volvo geeft jou geen voorrang.. jij neemt het op deze manier
Sarcast zei:Ja, is dat hoe je de situatie ziet?De Volvo geeft jou geen voorrang.. jij neemt het op deze manier
Aks volvo gewoon doorrijdt is er niets aan de hand maar zijn reactie op de claxon was wel erg opmerkelijk.
Nou inderdaad!turbod12 zei:Meneer sarcast verwacht dat iedereen alles perfect doet en als ze iets fout doen,
turbod12 zei:Anders wordt je belachelijk gemaakt op Youtube en Autoweek.
Boppie zei:Daar wordt je af en toe simpel van......
Blackadder the 5th zei:Daar wordt je inderdaad simpel van.
Sarcast zei:
Tuurlijk wel,Durashift zei:Echt hé, dat zag jij niet aankomen?
Ruimte? Nee, dat was er dus niet.Durashift zei:Man, er is ruimte.. misschien niet al te veel..
Waarom moet de chauffeur ergens heen? Hij rijdt al boven de maximumsnelheid dan lijkt me de linkerstrook een prima plek om nog een stukje door te tuffen en de Cuore die netjes 80 rijdt ruim in te halen voor je naar rechts komt.Edoch, de chauffeur moet toch ergens heen..
Die opmerking begrijp ik niet. Zoals je aan de borden kunt zien gaan er twee stroken afof wil jij dadelijk met hem over de linkerbaan de afrit af?
Sarcast zei:(..)
Die opmerking begrijp ik niet. Zoals je aan de borden kunt zien gaan er twee stroken afof wil jij dadelijk met hem over de linkerbaan de afrit af?
Vind je dit nou echt leuk om te doen?..Sarcast zei:
braadslee zei:Waarom post je dit soort filmpjes dan nog?
Sarcast zei:braadslee zei:Wat de fuck gast... Rij je nou serieus op het fietspad én haal je rechts in in iets wat op een 30 zone lijkt? En dan heb je commentaar op andere mensen hun rijgedrag? Je hebt écht een plaat voor je kop, te bizar voor woorden dit.
Dit is toch zeker het asociaalste filmpje wat ik van jou heb gezien, hoe komt dit in godsnaam in je op?! "Mijn favoriete rechtsinhaal video"![]()
En beet!
Och, met deze rijstijl kan het niet anders dan dat hij een dezer dagen zijn auto total loss rijdt: auto stuk, camera stuk, klaar.braadslee zei:Stop gewoon met het constant posten van filmpjes
Sarcast zei:Nee, want na de BB03 mag ik 100 (130?) gaan rijden. Maar ik volg de gedachtengang nog niet zo goed waarom het dan gerechtvaardigd is om mij op zo'n manier te snijden? Misschien dat je dat nog eens uit kunt leggen.
Sodemieter op man! Ik neem afstand en rijd dan op 14 meter van de truck. Op het moment dat hij naar rechts komt is de afstand < 2 meter.Durashift zei:Ik vind niet dat jij gesneden wordt.
Sarcast zei:Sodemieter op man! Ik neem afstand en rijd dan op 14 meter van de truck. Op het moment dat hij naar rechts komt is de afstand < 2 meter.Durashift zei:Ik vind niet dat jij gesneden wordt.
Misschien moeten we dan eerst afspreken in welke taal we discussieren.Durashift zei:Snijden is voor mij dat je moet uitwijken om een botsing te voorkomen.
Is ook heel goed tegen een hoge bloeddruk.
Ik denk een fietspad in één richting, mevrouw spookrijdt dus in feite, dus geen voorrangBoppie zei:Zij slaat af naar rechts en jij vervolgt de weg?
Dat dus. Het is niet echt eenrichting want geen C2 en C3 borden (En er is geen asmarkering of een "tweepijlen onderbord die een tweerichtingsfietspad zou moeten hebben" ) , maar aan de andere kant staat een C15. Wat op zich gek is natuurlijk.Tonnie. zei:Ik denk een fietspad in één richting, mevrouw spookrijdt dus in feite, dus geen voorrang
Ik ben het hier toch met Sarcast eens. Die vrachtwagen plaatst hem 2 meter voor zijn neus op de rechterstrook. Dat is gewoon afsnijden van de bovenste plank, levensgevaarlijk. En of er nu wel of geen opstopping voor de vrachtwagen is en je nu wel of niet gas los moet laten. Het is aan de inhalen partij om fatsoenlijk in te halen, en niet met een veel te kleine tussenafstand weer naar de rechterstrook te gaan.Durashift zei:Sarcast zei:Sodemieter op man! Ik neem afstand en rijd dan op 14 meter van de truck. Op het moment dat hij naar rechts komt is de afstand < 2 meter.Durashift zei:Ik vind niet dat jij gesneden wordt.
Zoals ik het zie, neem je pas afstand na je getoeter.
Daarvoor komt de vrachtwagen naar rechts en ja, dat vind ik niet snijden. Ik schreef al eerder dat de ruimte krap was.
Snijden is voor mij dat je moet uitwijken om een botsing te voorkomen. Daar is hiervan geen sprake.. hoogstens wat gas los.. maar ook dat hoeft niet want de truck rijdt sneller en de verkeerssituatie vóór de truck is niet van dien aard dat er snel een opstopping oid te verwachten valt.
Nee, als iemand het al verklapt heeft kan jij je niet meer belachelijk maken natuurlijk.turbod12 zei:Mooie afleidingsmanouvre, Sarcast. Moet ik nu ook nog wat vinden van het fimpje?
Sarcast zei:Sodemieter op man! Ik neem afstand en rijd dan op 14 meter van de truck. Op het moment dat hij naar rechts komt is de afstand < 2 meter.Durashift zei:Ik vind niet dat jij gesneden wordt.
Sarcast zei:
rke zei:Sarcast zei:Sodemieter op man! Ik neem afstand en rijd dan op 14 meter van de truck. Op het moment dat hij naar rechts komt is de afstand < 2 meter.Durashift zei:Ik vind niet dat jij gesneden wordt.
Ik zie een vrachtwagen naar rechts komen en je kan op de klompen aanvoelen dat die wel eens naar de rechterbaan zou willen. Dat plus het massaverschil van meerdere tonnen en nog een keer een steigerpijp-"bumpertje" van meerdere mm staal aan die aanhanger ...
Dan toch maar wat ruimte geven?
Daar was ik mee bezig ja. Bij collegae wachten ze nog op een seintje, dit had meer weg van "jij is klein..."rke zei:Dan toch maar wat ruimte geven?
Wel zo veilig ja, anders rijd je je auto voor je het weet zomaar total-loss.VincentMX-5 zei:Rijd alleen mischien aan de verkeerde kant.. Ben je nou echt werkelijk naar ieder andere bestuurder aan hett kijken of ie fouten maakt?
Ik heb zomaar het vermoeden dat 'ie het niet op die manier bedoeld...Sarcast zei:Wel zo veilig ja, anders rijd je je auto voor je het weet zomaar total-loss.VincentMX-5 zei:Rijd alleen mischien aan de verkeerde kant.. Ben je nou echt werkelijk naar ieder andere bestuurder aan hett kijken of ie fouten maakt?
Sarcast zei:Nee, als iemand het al verklapt heeft kan jij je niet meer belachelijk maken natuurlijk.
turbod12 zei:zegt vaak meer over hemzelf dan over medeweggebruikers.[/size].
Sarcast zei:Wel zo veilig ja, anders rijd je je auto voor je het weet zomaar total-loss.VincentMX-5 zei:Rijd alleen mischien aan de verkeerde kant.. Ben je nou echt werkelijk naar ieder andere bestuurder aan hett kijken of ie fouten maakt?
VincentMX-5 zei:Sarcast zei:
Wat is nou eigenlijk het probleem in dit filmpje? Fietser komt van rechts en heeft geen intentie om over te steken?
Rijd alleen mischien aan de verkeerde kant.. Ben je nou echt werkelijk naar ieder andere bestuurder aan hett kijken of ie fouten maakt?