VincentMX-5 zei:
Voor mij reedde auto's met dezelfde snelheid.. Achter mij reden auto's met dezelfde snelheid. Moet ik dan alsnog langzamer gaan rijden omdat er iemand onverwachts een beweging kan maken. Dan kan je nooit meer ergens normaal rijden want wie weet rijd ie ineens mijn weg op.
EDIT: En de rest stond stil.
VincentMX-5 zei:
Ik reed 70 en zag de auto ongeveer 6-8 meter van tevoren links achter een auto vandaan komen. De andere keer reed ik op de rechterbaan van een rotonde en de auto achter mij op de linkerbaan kwam naar mijn baan toe.
Ik zeg niet dat je een slechte chauffeur bent. Je hebt gewoon een behoorlijk idioot rijgedrag. En waarvan je zelf ook je baan opeist terwijl je in andere video's aant klagen bent dat mensen hun plek opeisen.
Dat jij nu alles ontweken hebt wil niet zeggen dat het dan ineens mag en het goed te praten is.
Je bedoelt het eerste ongeluk wat je beschrijft in de 2e quote hierboven?
Met 70 km/h langs een rij stilstaande auto's rijden vind ik best wel link.
Bij een net ontstaande file zullen er altijd mensen zijn, die van rijstrook willen wisselen om de file te ontwijken.
Het argument dat de andere automobilisten ook zo hard reden vind ik persoonlijk niet zo sterk.
Als je langzamer gaat rijden, hebben de auto's voor je daar geen last van.
De auto's achter je zullen zich aan moeten passen, of ze dat nu leuk vinden of niet.