Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Het is heerlijk, in de winter doe ik veel kilometers met de MTB maar lekker koersen met mooi weer vind ik toch veel fijner

Hier in het noorden is het lekker makkelijk veel km maken, maar wel beetje saai. Ik fiets liever in de heuvels of bergen. Mijn doop was in de Pyreneeën, prachtig fietsen en heerlijk. Col du Tourmalet was mijn eerste echte klim. Maar volgens mij heb ik dat wel vaker genoemd hier :cool:

Ik heb een cross fiets. Niet te verwarren met een crossfiets. Cross is een fietsmerk. Fijne ebike maar de meeste kilometers maakt hij op de fietsendrager.

Leuk dat enthousiasme. Ik ga het fietsen ook weer oppakken. Vroeger veel gedaan maar op een gegeven moment mee gestopt

En heerlijk dat weer ! Gister lekker in t-shirt buiten gelopen.

Niet lachen hoor. Maar mijn racefiets is een Peugeot..

Heb ik vroeger ook eentje gehad, een witte, type vergeten. Peugeot heeft meer dan een eeuw racefietsen gebouwd, maar is nu een merkje in de marge zie ik na even zoeken. Ik wist eigenlijk niet zeker of ze nog wel fietsen maakten, blijkbaar dus wel.
.

Ja het is nu echt weer matig weer. Heb er al weer een prima ochtend op zitten, zwemles , boodschappen, kind naar feestje brengen.

Even rustig een boek lezen op de bank, vanmiddag weer naar het Amsterdamse om onze ringen op te halen.

Met dit verschrikkelijke weer hartje Amsterdam centrum in. Dat wordt sowieso feest .

Ik moet weer werken vandaag, dus weer niet zo boeiend.
Ben daar nu, het is niet heel druk.

Voor mensen die vrij zijn is het uiteraard minder leuk.

Rondje hardgelopen, helaas hield de knie het voor gezien halverwege.

Moeten laten ophalen door mevrouw de Dude :( Baal heel erg.

Nu maar in het zonnetje aan een lekkere brunello - voorproefje daar we komende week in Italië vertoeven.

Verder wat spulletjes uitgebreid voor de hogedruk reiniger met oa een 10m slang, ander druk pistool en een nieuwe foam gun. Ook nieuwe droogdoeken dus we kunnen weer serieus aan de slag om de auto goed schoon te maken. Denk volgende week even op een rustig moment

Ik heb een wegrottende Clio 16V gevonden in Winterberg.

En lekker met de Megane hier over de weggetjes gestoven. Wat een capabele auto blijft dat ook. Renault Sport cup onderstel. Fantastisch!

Na het lezen van @JL86 zijn verhalen twijfel ik wel wat meer, maar ik denk ook na over car tuna-ing...
71v-A1dm0bj-L-AC-UF894-1000-QL80.jpg

Bijna einde van de maand, de “nieuwe topics openen quota” moet nog gehaald worden, flink gas gegeven vandaag zo te zien ;)

Terug
Bovenaan