Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Rate my food:

Je ziet weinig eigenlijk, maar het is zelf gesneden aardappels, prei, paprika en gehakt met een kerrie sausje erover.

IMG-6599.jpg

Hier mag je ook nog commentaar geven op m’n vieze oven:

IMG-6598.jpg

Lekker hoor, eten wij ook weleens (alleen dan zonder gehakt). Beter dan wat mij is voorgeschoteld vanavond. Snijbonen met aardappel als een stamppot. Verder niks erbij. Weinig smaak. Volgende keer kook ik weer :ROFLMAO:

Nu lekker in de trein naar de stad, film kijken met collega. Even lekker eruit! Wel koud, vooral met een kaal hoofd:eek: eigen schuld

• Leuk
Waarderingen: JL86
Vanavond heeft mijn jongste zoon (11) weer gekookt.
Die heeft de smaak te pakken……en kan smakelijk koken. :p
Maaltijd afgerond met een browny, die hij ook zelf had gemaakt ‘s middags.

Soms is kinderen hebben zo leuk! :ROFLMAO:

Lekker hoor, eten wij ook weleens (alleen dan zonder gehakt). Beter dan wat mij is voorgeschoteld vanavond. Snijbonen met aardappel als een stamppot. Verder niks erbij. Weinig smaak. Volgende keer kook ik weer :ROFLMAO:

Nu lekker in de trein naar de stad, film kijken met collega. Even lekker eruit! Wel koud, vooral met een kaal hoofd:eek: eigen schuld
Peper en zout zijn je grootste vriend in de keuken ;)

En leuk, welke film?

@Rembrandt dat is zeker zo, alleen is de mijne net 2 jaar oud, alhoewel hij graag mee kijkt in de keuken vertrouw ik hem nog niet toe om iets voor te bereiden :p

Ik heb ook een jas, tas en andere dingen van m’n werk, draag dat ook gewoon privé af en toe, geen probleem mee. Ziet er gewoon netjes uit met een logootje van het bedrijf.

Vandaag potje padel gespeeld met collega's en erna ff afzakkertje in restaurant . Nu thuis, stoeien met het internet want dat loopt al 2 dagen te bokken... Als er iets is waar ik géén geduld voor heb...

Ik ook niet, maar sowieso weinig BMW rijders die ik begrijp.:unsure:

Komen naast mijn Subaru staan met hun 320i, zijn kansloos in de sprint en proberen het dan nog een paar keer.
Om vervolgens dan maar door rood te rijden om voor me te komen.
0 interactie voordat we naast elkaar stonden en 1 minuut later hadden ze het met een Lynk en Co aan de stok, die ook sneller was.
Dus vreemd volk.

• Haha
Waarderingen: JL86
Peper en zout zijn je grootste vriend in de keuken ;)
Ja ik was nu te lui om er nog iets qua kruiden aan toe te voegen en zout gebruik ik vrijwel nooit.
En leuk, welke film?
Nieuwe Marvel, was wel aardig. We hebben samen zo'n beetje alle films gezien. Films zijn geen toppers, maar zo'n avondje is ook gewoon gezellig. Daarna nog even de kroeg in.
@Rembrandt dat is zeker zo, alleen is de mijne net 2 jaar oud, alhoewel hij graag mee kijkt in de keuken vertrouw ik hem nog niet toe om iets voor te bereiden :p
Mijn dochters helpen ook wel koken. In de hoop dat ze dat later volledig zelfstandig maaltijden gaan maken inderdaad :p

Jazeker ! Gebruik zo goed als altijd mn knipperlicht. Lui die dat niet doen nooit begrepen.
Gisteren viel het mij op dat je blijkbaar direct naar een andere rijbaan mag wanneer je gebruik maakt van het knipperlicht. Ander verkeer moet dan maar remmen of uitwijken. Want ja, je had je knipperlicht aan. Meerdere keren gebeurd. Vooral de driebaansweg voor Zwolle (A28 vanaf Lankhorst), daar gaan mensen ineens heel raar doen.

Gisteren viel het mij op dat je blijkbaar direct naar een andere rijbaan mag wanneer je gebruik maakt van het knipperlicht. Ander verkeer moet dan maar remmen of uitwijken. Want ja, je had je knipperlicht aan. Meerdere keren gebeurd. Vooral de driebaansweg voor Zwolle (A28 vanaf Lankhorst), daar gaan mensen ineens heel raar doen.
Aah, daar was gisteren dan kennelijk dé dag voor, had precies hetzelfde. Ook op de A28 trouwens, weefvak waar A27 en A28 samen komen. En natuurlijk ook een BMW-rijder :p
Nou ja, soort van BMW, zo-eentje met van die Engelse vlaggen in de achterlichten ;)

Veel mensen missen tegenwoordig inzicht en kunnen niet meer anticiperen, ik zie het zo vaak op de weg. Vooral als het een beetje "moeilijk" wordt. Op de snelweg denkt men vaak dat er geen andere afslag meer komt en dat je door moet rijden tot aan China, dus gaan ze hals overkop toch nog een bepaalde afslag proberen te halen, met alle gevolgen van dien.

Ik heb zelf niet zoveel last van Bmws maar meer van Audis hier, die zitten schijnbaar graag bij mij op de achterbank. Maar meestal zijn dat de klein pikkie syndoom patienten en als ik dan mijn ruim 500 paarden uitlaat, zie ik ze binnen een paar seconde verdampen in mijn spiegel.

Nu ik erover nadenk ben ik zelf overigens ook zon patient, anders heb ik niet de drang om volgas van ze weg te rijden :ROFLMAO:

Ik zag laatst een politie-auto, waarin de bestuurder al aan het wennen was aan de nieuwe patrouille-auto.
Hij gaf in het hele stuk dat ik achter hem reed geen richting aan in zijn Mercedes B-klasse.....:ROFLMAO:

Bizarre omslag. Dinsdag nog helemaal ingepakt, met muts en handschoenen, gewandeld. Vanavond zelfde tijd zonder jas.:rolleyes:

Terug
Bovenaan