Carkiller
Petrolhead
Zou voor het eerst zijn in 22 jaar... Brave Hendrik ben ik.Lok het nou niet uit...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou voor het eerst zijn in 22 jaar... Brave Hendrik ben ik.Lok het nou niet uit...
Jij woont aan de andere kant van de bergen, dus je zal het ongetwijfeld weten.In het noorden kan het ook warm worden, maar aan de kust is het dan wel fijn vind ik.
Ja, Timboektoe is warm.Hier hebben we ook wel steeds warmere zomers, plus omdat zelfs de “laag” gelegen steden op zo’n 400 meter boven de zeespiegel liggen is de zon ook nog eens een factor warmer. Vorige jaar met 34 graden verhuisd, was zwaar voor de verhuizers![]()
Heb je 36 panelen gekocht? HolymolyMooie dag. Kangoo mocht flink aan de bak. 36 435 Wp paneeltjes gehaald.
Zalig... Arezzo komen we ook elk jaar, net als Cortona.Jep omgeving Toscane, vandaag waren we in Arezzo.
Voorbereidingen voor het huwelijk dus elke dag wel afspraken , in de middag tijd om lekker van het weer te genieten en rond te slenteren. Zo’n enorm contrast met normaliter de zomer
Yes! Kon ze niet laten liggen...Heb je 36 panelen gekocht? Holymoly
Nieuw. Ja ik doe er wel een gebruikte omvormer bij. 2 jaar oud. Maar goed. Dan ben ik straks voor rond de 1400 klaar. Met een beetje geluk helemaal terug verdiend in de komende 1,5 jaar.Je hebt €45 / paneel betaald? Hoe krijg je dat voor elkaar? Nieuw?
1400 is echt heel netjes. Heb je 1 omvormer voor alle panelen? Zo ja, red je dat?Nieuw. Ja ik doe er wel een gebruikte omvormer bij. 2 jaar oud. Maar goed. Dan ben ik straks voor rond de 1400 klaar. Met een beetje geluk helemaal terug verdiend in de komende 1,5 jaar.
Goed zoeken wil je ook dan?
Goede voorbeeld geven. Doe ik met de Megane ook wel eens. En de Clio.Naja een les auto is wat anders, dan zijn ze nog aan het leren. Ik denk niet dat het dan helpt dat jij driftend met een aanhanger voorbij komt glijden![]()
Als hij drift met een aanhanger op een rotonde verwacht ik op z'n minst een video. Beetje á la F&FNaja een les auto is wat anders, dan zijn ze nog aan het leren. Ik denk niet dat het dan helpt dat jij driftend met een aanhanger voorbij komt glijden![]()
Dat is inderdaad een heel dikke inderdaad. En de panelen komen niet allemaal op één richting, wel? Dan heb je ook nooit een piek van 18x425 Wp. Al kom je dan nog steeds niet aan 8 kWp. Heeft de omvormer ook meerdere ingangen?3 phase omvormer die iets over de 8000 Wp aankan. Dus idd 1 Heule dikke omvormer.
Hier ook een slim laadpunt, erg fijn dat alles zelf wordt geregeld door load balancing. Heb er zelf te weinig verstand van en besteed het liever uit i.v.m. zelfvertrouwen en de verzekeringGewoon 3x25. Kan prima hoor. Gewoon op de juiste manier aansluiten. Alleen een auto laadpunt moet slim zijn en snel reageren op de rest van het huis.
Punt is ook dat als je in de winter nog een beetje opbrengst wil dat aansluit vermogen juist van belang is. En met name in februari, maart en april kan ik dan bijna volledig zelfvoorzienend zijn.