Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die maakt wel mooie fietsen! Ik heb wel veel kleding daarvan (en Assos). Of nou ja, kleding... helm en schoenen hèhèIk heb een Specialized.
Fiets niet veel. Ik teer nog steeds op mijn sportieve succes van 12 jaar geleden: het uitrijden van de Elfstedentocht (240 km).
Nu wandel ik vooral veel.
Zo'n mooie, oude, stalen ros? Shifters op het frameNiet lachen hoor. Maar mijn racefiets is een Peugeot..
Snap ik, maar ik heb weer een conversatie met een BMW rijder. Was gisteren een dingetje.Ja maar dit was met mijn Trek
Yes! Blauw zonder beschadigingen.Zo'n mooie, oude, stalen ros? Shifters op het frame![]()
Dat heb ik 5 keer gedaan. Op mijn mountainbike. Tegenwoordig is dat een CubeIk heb een Specialized.
Fiets niet veel. Ik teer nog steeds op mijn sportieve succes van 12 jaar geleden: het uitrijden van de Elfstedentocht (240 km).
Nu wandel ik vooral veel.
Geen Renault?Niet lachen hoor. Maar mijn racefiets is een Peugeot..
Ongelooflijk he
Niet lachen hoor. Maar mijn racefiets is een Peugeot..
Het zet alleen niet door, dat mooie weer. Zit hier tegen de regen aan te kijken...Leuk dat enthousiasme. Ik ga het fietsen ook weer oppakken. Vroeger veel gedaan maar op een gegeven moment mee gestopt
En heerlijk dat weer ! Gister lekker in t-shirt buiten gelopen.
Kalm aan. We wonen in Nederland hè. Had je anders verwachtHet zet alleen niet door, dat mooie weer. Zit hier tegen de regen aan te kijken...
Zelfde weer in België hoorKalm aan. We wonen in Nederland hè. Had je anders verwacht![]()
Ach voor 100 euro. Het is een basis!Je gaat die Clio kopen?
Jij hebt vooral een duur gevoel voor humor JL86.
Que? De panelen?6 kWh!!