Nico GTR
Asfaltkampioen
Nee wel op de testtrack van de RDW.gecertificeerd om burn-outs te maken in de voortuin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee wel op de testtrack van de RDW.gecertificeerd om burn-outs te maken in de voortuin?
Dat klinkt inderdaad heftig.Nee, niet echt. Druk met therapie en de energie die het me kost. Rest van de week ben ik gesloopt.
Heb ooit eens 150 EUR moeten betalen voor nieuwe ruitenwissers... Kan je het idd beter zelf doenFeestje van mijn oma, 91 jaar alweer. En de ruitenwissers vervangen van de Focus (auto, niet de fiets) want dat vind ik nodig. Garage vind het niet (net beurt gehad) dus zelf maar gedaan.
Zag net nog een mooie online, dacht eerst zwart... maar dat bleek verder in de galerij niet zo!
Maar slechte investering dus maar niet doen.
Dankjewel!Gefeliciteerd MM.
En mooie Focus, alleen is die motor geen troep?
Que? Overkant?Het valt nog niet mee om een auto te kopen aan de overkant van de markt.
Was het idee, maar ja als ze zeggen dat ze hem niet kwijt raken maar vervolgens wel lastig doen als je langs wilt komen snap ik wel dat je hem niet kwijt raakt.Nieuw project?
En dat was het punt...het gaat om een Europese Amerikaan.Ondanks dat wij hier twee Peugeots rijden vind ik een Franse auto kopen sowieso spannend. De 107 is weliswaar een Japanner in een Frans jasje, maar toch…![]()
apart heAltijd fijn verkopers die niet willen verkopen!
Blijf je volhouden met er achteraan gaan?apart he
Jij was een Range Rover man?Toen ik mijn Range Rover Sport aan een garage verkocht, heb ik de laatste 500 euro er nog uitgeperst en de koper zij dat hij het accepteerde maar “ungern” ofwel niet graag. Uiteindelijk 3.000 meer gekregen dan bij een andere garage hehe, maar dacht bij mijzelf prima kerel, het geld voelt voor mij precies hetzelfde aan bij graag of niet graag![]()
Neeh ben er nu klaar mee. Hij heeft mijn nummer.Blijf je volhouden met er achteraan gaan?
Beetje olie kost toch maar 90 euro?Ik mis m’n (Range) Rover ook wel, je voelt je echt king of the road, alleen als je na nog geen 600 km weer voor 170-180 euro moet tanken en een grote onderhoudsbeurt meer dan 2.500 euro kost is dat gevoel snel weg!![]()
Waarom? Omdat ze goedkoop zijn want niemand wil ze verder?Neeh gewoon op de oprit!
Nu ben ik weer naar Land Rover Freelanders aan het kijken.
Een Range Rover is ook niet "duur", zoals een Mercedes of zo.Vind het een mooie auto. Maar inderdaad blijft ook een bodemloze put.
Ze staan bij dezelfde dealer. En luxe wat afbreekt of snel slijt...Er zit wel verschil tussen de Land Rover modellen en de Range Rover modellen he. En het begint eigenlijk pas vanaf de Sport. Een Velar en Evoque staan niet op hetzelfde niveau kwa luxe.
Ik zou het bij kijken houden...Ik ben niet zo rijk, ik kijk eerder naar de P38 en de L322 modellen.
Het is iets... Nu moet ik eerlijk zeggen, had een collega met een Lexus IS 250. Zeer betrouwbaar, maar bij hem ging de versnellingsbak stuk. 3500 Euro voor alleen de bak. Geloof dat de hele offerte voor reparatie tegen de 6000 Euro was. Hij rijdt nu wat anders...Nee ik zal ook niet anders beweren en de reparaties zijn duur. Maar de kwaliteit in het interieur en de bijbehorende beleving is wel op hoog niveau.