Joop 5528328
Net ingestapt
Een nieuw artikel op de Autoweek homepage betekent een nieuwe titel. De AW-redacteuren lijken alle inspiratie verloren te zijn en niet verder te komen dan spelen met een accent ('Dít is de ...') of een auto die losbreekt. Intypen op Google leert ons al dat Porsche's, Fiat's, Audi's, Cupra's, Bugatti's en Volkswagens allemaal losbreken. Omdat het nogal onprofessioneel of kinderachtige zinnen zijn die een enorm gebrek aan creativiteit blootleggen is het wellicht een goed idee AW te helpen en met betere suggesties te komen.
Ik zelf snap niet wat er mis is met het professionelere 'De nieuwe .... is officieel' of '.... onthult de nieuwe ...' . Maar wellicht hebben mede-forummees betere ideeën waar we AW's missende creativiteit wat vooruit mee kunnen helpen
Ik zelf snap niet wat er mis is met het professionelere 'De nieuwe .... is officieel' of '.... onthult de nieuwe ...' . Maar wellicht hebben mede-forummees betere ideeën waar we AW's missende creativiteit wat vooruit mee kunnen helpen