A
Anoniem
Guest
Helemaal mee eens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
der Magistrat zei:
MCDubbellU zei:Dít is de Ford Ecosport Active! https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/dit-is-de-ford-ecosport-active/ zucht, ik heb er maar wat van gezegd, vind het echt vermoeiend
Dat doet niet ter zake. Bij mensen die taal belangrijk vinden zie ik dat doorgaans ook terug in een verzorgde schrijfstijl. Bij jou zie ik dat niet, en dus verbaast het mij dat je het kennelijk wél belangrijk vindt.MCW zei:Ik schrijf niet voor AW, of wel?
Die Autoweek-artikelen zijn altijd zó onleesbaar...MCW zei:Ja mijn zinnen zijn altijd zó slecht..![]()
MCW zei:Nee maar dat was het punt ook helemaal niet van dit topic, slimpie. Hup, terug in je mand!
AutoWeek zei:ELEKTRISCHE MERCEDES-BENZ EQA GEPRESENTEERD
Autoweek.nl zei:(..)
Wanneer:
Op 8 en 9 maart zoeken wij een uurtje hulp van een aantal personen.
Hoe:
Je kunt op je eigen plek en virtueel een uur met ons in gesprek.
Wat:
We vragen je over je gebruik en wensen rondom de AutoWeek community van nu en in de toekomst. Voorafgaand aan het gesprek bereid je je voor met een korte eenvoudige opdracht.
Wie zoeken we?
Ben jij actief op het AutoWeek-forum? Heb je weleens een review van je eigen auto geschreven en/of houd je het verbruik bij met de AutoWeek verbruiksmonitor? Volg je AutoWeek op social media (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter)? Of ben je een actieve gebruiker op autoweek.nl? Zo ja, dan willen wij graag jouw mening horen!
Wat heb je eraan?
Je kunt jezelf en anderen helpen met het bouwen van een waardevolle online AutoWeek community. Je kunt je wensen en ideeën delen. Het wordt een leuk en interactief gesprek.
(..)
Zullen ze het Autoweek forum opheffen, net als ze met het hardware online forum gedaan hebben en dan de leden doorverwijzen naar het dictatoriale forum van Tweakers? Waarbij Autoweek forum leden het zwijgen opgelegd wordt, als ze de elektrische auto's niet omarmen
Dat Autoweek, hardware online, AD, Tweakers etc horen allemaal bij Dpg media. Die willen voornamelijk geld verdienen, dus verliesgevende platformen worden opgeheven of samengevoegd.MCW zei:Zullen ze het Autoweek forum opheffen, net als ze met het hardware online forum gedaan hebben en dan de leden doorverwijzen naar het dictatoriale forum van Tweakers? Waarbij Autoweek forum leden het zwijgen opgelegd wordt, als ze de elektrische auto's niet omarmen
Waar heb je het over? Mbt je auto en je werk ben je ook al zo extreem negatief. Echt niet goed hoor.
Nee je kunt daar echt terecht over zo'n beetje ieder onderwerp, dus het zou nog niet zo gek zijn als het forum van Autoweek verhuisd naar Tweakers. Die site ging ooit over het tweaken oftewel optimaliseren van je computer, maar nu gaat het over smartphones en ook (electrische) auto's.MCW zei:Nooit gekeken op Tweakers. Dacht dat voor computer(spellen) waren.
Ik zeg niet dat AW verliesgevend is, maar het forum levert Autoweek (Dpg media ) niks op en het beheer heeft zich allang teruggetrokken. Zal trouwens niet weten hoeveel abonnees op het magazine Autoweek nog heeft. Het enige wat ik weet is, dat ik Autoweek vroeger bezorgde voor Media Express.MCW zei:Moet je wel aankomen met een bron waaruit blijkt dat AW verliesgevend is.
en het beheer heeft zich allang teruggetrokken.
Hardware online is als site ook niet opgegeven, maar het forum wel en dat is in feite een deel van de community. Men was er niet bepaald blij mee, omdat op het hardware online forum ook niet streng gemodereerd werd.
rzasa zei:Heel positief deze oproep. Wie heeft zich al aangemeld?
Zunigrijje zei:Zullen ze het Autoweek forum opheffen, net als ze met het hardware online forum gedaan hebben en dan de leden doorverwijzen naar het dictatoriale forum van Tweakers? Waarbij Autoweek forum leden het zwijgen opgelegd wordt, als ze de elektrische auto's niet omarmen
Bedoel Tweakers staat al half vol met auto nieuws: iedere scheet over Tesla en andere electrische auto's kun je daar lezen, terwijl auto's juist het domein van Autoweek is en ze onder dezelfde firma vallen.
Jay DoubleYou zei:Door mijn werk en opleiding in de grafische sector weet ik uit ervaring dat het bedenken van een pakkende titel, slogan of een aantrekkelijke tekst op een gegeven moment steeds moeilijker wordt. Na verloop van tijd heb je alles wel een keer gedaan en is het ook niet de bedoeling dat je ideeën van de concurrentie wegpikt. Ben het op zich wel met bovenstaande reacties eens dat er soms wel wat meer variatie in mag, aan de andere kant is de koek op een gegeven moment soms ook gewoon een beetje op en moet je misschien een keuze maken uit iets wat je in het verleden al eens gebruikt hebt.
Dan kun je net zo goed een Whatsapp groep beginnen: de grote uitgevers, die kunnen het veroorloven om flink wat geld aan Google te betalen zodat ze hoog in de zoekresultaten gepositioneerd worden. Het heeft helemaal geen zin of nut, om zelf een forum op te zetten.R Wolters zei:Zunigrijje zei:Zullen ze het Autoweek forum opheffen, net als ze met het hardware online forum gedaan hebben en dan de leden doorverwijzen naar het dictatoriale forum van Tweakers? Waarbij Autoweek forum leden het zwijgen opgelegd wordt, als ze de elektrische auto's niet omarmen
Bedoel Tweakers staat al half vol met auto nieuws: iedere scheet over Tesla en andere electrische auto's kun je daar lezen, terwijl auto's juist het domein van Autoweek is en ze onder dezelfde firma vallen.
Het mooie van internet is dat je niet afhankelijk bent van grote uitgeverijen om een vrij forum over wat voor onderwerp dan ook te beginnen. De benodigde software is als open source beschikbaar (bij mijn Synology NAS was het zelfs voorgeinstalleerd!), dus binnen een halve dag ben je in de lucht. Dan kan iedereen zonder dictatoriale invloed van bedrijven die geld moeten verdienen zich uitleven.
rzasa zei:Heel positief deze oproep. Wie heeft zich al aangemeld?
Zunigrijje zei:Dan kun je net zo goed een Whatsapp groep beginnen: de grote uitgevers, die kunnen het veroorloven om flink wat geld aan Google te betalen zodat ze hoog in de zoekresultaten gepositioneerd worden. Het heeft helemaal geen zin of nut, om zelf een forum op te zetten.
Lijkt mij niet voor de hand ligggen. Het moderatiesysteem op de frontpage overnemen zou wel mooi zijn. Ook de price-watch is m.i. subliem en zou misschien, met wat aanpassingen, bruikbaar zijn voor het bijhouden van prijsontwikkelingen van tweedehands auto's.Zunigrijje zei:Zullen ze het Autoweek forum opheffen, net als ze met het hardware online forum gedaan hebben en dan de leden doorverwijzen naar het dictatoriale forum van Tweakers
Omdat Tweakers een site is geworden voor electronische producten meer in het algemeen, leek het ze waarschijnlijk logisch om electrische auto's erin mee te nemen, maar dat zou het dan nog niet logisch maken om daar niet-electrische auto' onder te brengen. Maar goed, ik heb ook artikelen op Tweakers gezien over astronomie, dus in dat opzicht zou het niet eens een al te gekke stap zijn. Overigens is het forum van Tweakers is sowieso altijd al breder van onderwerpen geweest dan de site van Tweakers. Maar het ombouwen van het Tweakers forum naar een praktisch allesomvattend forum, lijkt mij niet echt logisch. Op Tweakers wordt al veel geklaagd dat de site niet meer is wat het was (maar of dat ook voor het forum geldt weet ik niet).Zunigrijje zei:Bedoel Tweakers staat al half vol met auto nieuws: iedere scheet over Tesla en andere electrische auto's kun je daar lezen, terwijl auto's juist het domein van Autoweek is en ze onder dezelfde firma vallen.