Favorieten vanaf mijn laatste bijdrage. (28-6)
citroenAZU: leuke HY! Die Scorpio vind ik ook top.
Klassiekerrijder: hele gave spot is die Model A, bijzondere staat ook. Die Mercedesbus is ook een topspot, zo oud en origineel Nederlands heb ik er al lang geen meer gezien.
MrX: inderdaad een CX, en eentje die er al even lijkt te staan. Heel benieuwd of we die nog op de weg gaan zien.
rzasa: wat een prachtige BMW!
Barri: dat ziet er als een keurige XM uit, gave spot zeg, die wielen maken hem voor mij helemaal af.
MCW: lekker kleurtje op die Jeep! Ik zie ze zelden zonder houtlook. Die Audi 80 is ook top.
1983 Citroën 2CV Transat
Nuenen: volgens mij is een 2CV Transat best zeldzaam. Deze wordt dan ook goed bewaakt.
1968 Ford Mustang
Een prachtige Mustang.
1967 Citroën HY + 1987 Citroën 2CV
Geen van tweeën helemaal strak maar dat maakt het dubbelspotje alleen maar leuker.
1996 Buick Riviera
Amerikanen uit de jaren '90 zie ik niet zo vaak dus deze Riviera was een leuke verrassing.
1993 BMW 740iA
Eindhoven: deze BMW staat hier wel vaker maar had ik nog niet op de foto gezet, een keurig ding.
2004 Mercedes-Benz E55 AMG
Ik ben geen groot AMG-fan maar kan zo'n prachtige originele E55 toch waarderen.
1980 Zastava 750S
Deze origineel Nederlandse Zastava was voor mij bij een betere foto een kanshebber voor de spot van het jaar geweest. Hij kwam iets verderop het kruispunt over dus had ik geen tijd meer om van de fiets te stappen.
1980 Chevrolet Corvette
Een iets geschaafde Corvette.
1978 Citroën Ami
Een goed gebruikte Ami met een identiteitscrisis.