Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een Xpeng. Nog niet heel erg gewoon, maar ook niet opvallend
Zie ook https://www.autoweek.nl/forum/threads/deel-13-wat-zag-jij-voor-bijzonders-vandaag.365/post-686308, zo te zien op dezelfde locatie.Opel Record 1700 '74. Gaaf!
![]()
![]()
Op elke Motorfiets, dus het zou ook op een norMale Manier moeten kunnen.
Gespot door mijn broer, MG Magnette ZB Varitone uit 1958, op kenteken grijs
![]()
Uh, nee, want motorfietskentekenplaten hebben een ietwat kleiner lettertype.
Ik ben toch wel erg nieuwsgierig wat het kenteken is...
![]()
Met APK-stickers!
Hij staat ook niet op grijs kenteken, maar is op kenteken (volgens de RDW dus) grijs.Helemaal mee eens. Wellicht was er die dag geen grote M beschikbaar. Het blijft hoe dan ook bijzonder om zo'n zeldzame fout op een Nederlands kenteken te zien. Ik heb overigens ook eens andersom gezien: een omgedraaide M op een aanhangerkenteken, waar eigenlijk een W had moeten staan.
Top! Maar dat is geen grijs kenteken.![]()
Hij stond ook zonder kenteken dus kan wel kloppen iddDe Dude: ik had even gemist dat de Cyberster al in productie is, geweldige spot! Ik kan er op RDW-Data zo gauw geen vinden, wellicht wat hij nog op de typegoedkeuring.
Wat heerlijk , die kont ! Echt mijn favoriete Porsche 911. Waanzinnig dingOnmiddellijk gevolgd door deze Porsche 930 Turbo die bovenop de dijk voorbij reed:
![]()
Iemand die deze rechtsgestuurde bus uit de jaren '50/'60 kan identificeren?
![]()