Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaaf ding! US import, gezien de side markers en 5MPH-bumpers?
1977 Fiat 131 Mirafiori
Eindhoven: een strakke Fiat. De aanpassingen zijn een kwestie van smaak maar ik vind ze best leuk staan. Hier en daar wat Tofaslogo's binnenin, maar volgens mij is deze gewoon in Italië gemaakt.
Nee, origineel Nederlands, zie ook de foto's van Wouter. Nog steeds gaaf.Gaaf ding! US import, gezien de side markers en 5MPH-bumpers?
Ik kan me zomaar voorstellen dat hij op mijn longlist komt te staan...Heel tof die Mirafiori, was voor mij SvhJ-materiaal geweest.![]()
Vers op kenteken en erg strak, alleen nog even twee doppen scoren
Ik ook niet eigenlijk. Misschien deel van een rondomset.Zo strak zie je ze niet meer. Die voorbumper kan ik niet helemaal plaatsen.
Ik ook niet eigenlijk. Misschien deel van een rondomset.
Ik vind 'm niet misstaan overigens.
Die opmerking van MCW over de voorbumper betrof volgens mij een Mazda in een eerdere post, niet de Corvette.De vroegere bouwjaren konden Chrome sierlijsten hebben. Volgens mij als optie maar weet ik niet zeker. Ziet er wel netjes uit.
Vanaf 73/74 had je volgens mij die andere stijl (zoals je tegenwoordig meestal ziet rijden).
![]()
Die opmerking van MCW over de voorbumper betrof volgens mij een Mazda in een eerdere post, niet de Corvette.
De gespotte Corvette C3 is zo te zien helemaal origineel en is van modeljaar 1968 t/m 1972. In 1973 kreeg de C3 een langere neus zonder chromen bumper…
![]()
… en vanaf 1974 is (omwille van Amerikaanse veiligheidseisen, zoals ook de enorme rubberen bumpers bij o.a. Mercedessen…) de achterkant gewijzigd en verdwenen daar helaas de klassieke chromen bumpers.
![]()
1973
![]()
Vanaf 1974
In 1978 kreeg de C3 opnieuw een facelift, toen kwam de bolle achterruit waardoor het silhouet van de auto behoorlijk veranderde. Ook kwam er toen een moderner interieur in de Corvette.
![]()
Dat zijn degelijke bouwhekken! Maar inderdaad juweeltjes.Helaas achter een hek
Dit is al een 2e generatie 3-serie zelfs. De Touring werd nog een tijd naast de al vernieuwde sedan 3-serie gebouwd omdat daar de Touring introductie op zich liet wachten.Ik zag gisteren een BMW 3-serie die mij van de eerste generatie lijkt. Die zie je nog best vaak, maar dit is een Touring, die zijn (naar mijn inschatting) een stuk zeldzamer. Toen ik de kentekengegevens inklopte bij de RDW zag ik dat dit exemplaar uit 1993 komt, ik had in de regio 1982 - 1990 verwacht. Wellicht gewoon een laat op kenteken gezet exemplaar? Het is een 316 trouwens, ook niet heel gangbaar meer.
![]()
Mee eens, die 100 is in het echt een heel geslaagd ontwerp, gewoon een smaakvol ding.Zo'n Audi 100 lijkt op foto's niet veel aan maar in het echt vind ik het een prachtige auto. Die 8-serie is ook helemaal top.
Goed mogelijk, dit is een J70 en die worden nog steeds gemaakt. Wel een gave spot, hier zijn ze voor een nieuwe Toyota 4x4 niet de voor de hand liggende optie.