Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
171010 Golf in de handelsbenaming, dus geen GTI, maar gewoon een 1.1 50pk. Ik ken de types bij de Golf niet uit m'n hoofd, maar bij de Polo's uit die jaren is soortgelijke codering zo'n beetje de basis banger-budget-uitvoering.Ik vraag me btw af of deze ooit op een GTI is geleverd.
Het is inderdaad de Australische achterneef van de Vectra, waarop deze is gebaseerd.Sodeknetters die Bitter!
Je ziet duidelijk de familie gelijkenis met de vectra GTS
Het is inderdaad de Australische achterneef van de Vectra, waarop deze is gebaseerd.
Bij mij is het juist andersom, een Rover 25 zie ik nog wel eens, een Rover Streetwise kan ik me echt niet herinneren. Best een leuk model ook zo'n Streetwise.Een Rover Streetwise '05 zie toch nog wel af en toe...
![]()
.. een Rover 25 '05 zie ik voor mij gevoel zelden. Deze staat een aantal straten verder van mijn huis.
Heerlijk zo origineel ja. Niets ten nadele van de prachtige Mercedes cabriolet, maar van de Kadett word ik toch veel enthousiaster!