Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze foto's zijn gemaakt bij een autocrosswedstrijd waar ik vaak naar toe ga, daar zit meestal wel wat leuke auto's bij tussen de auto's van het publiek.Het is toch grappig hoe anders ons land is bij JFR in de buurt: veel bijeenkomsten waar oud spul op een weiland of langs een landweggetje geparkeerd staat. Dat zie je hier in de buurt (Randstad) echt bijna nooit.

Toevallig vandaag deze cabrio gezien bij de lokale Oldtimerdag. Zag er echt goed uit geen roest te zien. Wel aparte verschijning.@ginkelvanmichiel Oké dat is inderdaad wel een hele verandering ten opzichte van de eerdere Marbella's. Heb wel begrepen dat de laatste modeljaren minder betrouwbaar zijn.
Zag van de week trouwens toevallig nog deze leuke cabrio voorbijkomen.
![]()
≥ Seat Marbella Special Cabrio — Seat — Marktplaats
Goede Seat Marbella Cabrio te koop. Bouwjaar 92, 74000 km. Geen schade en een roest plekje. Motortje 903cc loopt als een zonnetje. Cabrio dak in goedewww.marktplaats.nl

7-VKK-34 by CitroenAZU, on Flickr
NK-61-DT by CitroenAZU, on Flickr
06-21-UB by CitroenAZU, on Flickr
R-574-DR by CitroenAZU, on Flickr
DM-39-52 by CitroenAZU, on Flickr
KG-83-VH by CitroenAZU, on Flickr
05-AP-22 by CitroenAZU, on Flickr
GY-35-RT by CitroenAZU, on Flickr
40-JTG-1 by CitroenAZU, on Flickr
PK-27-NB by CitroenAZU, on Flickr
DE-24-26 by CitroenAZU, on Flickr
VT-69-VN by CitroenAZU, on Flickr
AM-61-84 by CitroenAZU, on Flickr
DL-70-61 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG0069 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG0099 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG0107 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG0162 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG0166 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG0171 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG0173 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG9244 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG9249 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG9250 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG9255 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG9264 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG9268 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG9345 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG9350 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG9364 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG9742 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG9759 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG9781 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG0255 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG0268 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG0234 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG0231 by CitroenAZU, on FlickrDat lijkt er wel op.Voor hem een vies woord maar hij denkt er over na om de trein naar mij te pakken zodat we toch naar die meeting kunnen en hij zijn auto mee kan nemen. Is het een groot evenement?

Het valt samen met "Klassiekers op de Koffie" in Winterswijk (van 11.00 - 13.00), maar wellicht dat ik daarna nog even langsrij.Wie van jullie gaat komende zondag naar Voorst op Wielen?
Jij MCW of Jij Ente?
Ik ga er in ieder geval heen met onze normale Renault Dauphine en onze Dauphine trapauto.
Fantastisch! Het lijkt ook wel alsof hij net bij de poetser vandaan komt, zo netjes ziet hij eruit.1982 Lancia Beta
Eindhoven: hier stond ik in de spits wel even van te kijken. Een net niet roestvrije maar brandschone Beta, met kinderzitje achterin en heel erg beige.
Ik weet eigenlijk niets van G-Wagens, maar wikipedia gaf mij de indruk dat de 3-liter diesel pas een decennium later werd geleverd. Ik zie op Autoweek echter dat de 2-deurs cabrio met 3-liter 5-cilinder diesel al in 1982 in Nederland leverbaar was. 1980 zou dan nog steeds te vroeg zijn, maar aangezien het een import is, zou het dan toch kunnen.Favorieten vanaf 17-5.
louisz: leuke G, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze niet vanaf introductie met diesel zouden zijn geleverd.

Dan ben ik toch verrast, ik zei het even op gevoel, ken de details niet van buiten.Ik weet eigenlijk niets van G-Wagens, maar wikipedia gaf mij de indruk dat de 3-liter diesel pas een decennium later werd geleverd. Ik zie op Autoweek echter dat de 2-deurs cabrio met 3-liter 5-cilinder diesel al in 1982 in Nederland leverbaar was. 1980 zou dan nog steeds te vroeg zijn, maar aangezien het een import is, zou het dan toch kunnen.