Mooi weer = mooie spots, dat zie je hierboven duidelijk! Ik gooi er ook nog even mijn spots van de afgelopen twee weken achteraan.
Te beginnen met de eerste Ford Bronco die ik in de Benelux spot:
Nederland is helaas/gelukkig een ONK Kia Opirus armer, getuige dit exemplaar op export-kenteken:
In de parkeergarage onder het treinstation Gent Sint-Pieters staat heel wat bijzonder spul. Te beginnen met deze Porsche 944:
Iets verderop stond deze prachtige Alfa Romeo 75 "America":
Deze Toyota Yaris GR vind ik persoonlijk één van de leukste releases van de afgelopen jaren:
Een vrij nette Mercedes-Benz W123 die verrassend genoeg
niet op oldtimer-platen is ingeschreven:
Toyota Camry van een generatie die volgens mij haast volledig is uitgestorven in België en Nederland:
Deze heb ik even moeten opzoeken, omdat (naar mijn mening) alle McLarens zo hard op elkaar lijken. Het is blijkbaar een 570S:
Dikke Porsche 911 (964-generatie), die volgens mij op de terugweg van een Porsche-evenement was:
Twee auto's daarvoor reeds immers deze prachtige Porsche 356 "Pre A" Convertible:
Ook deze Toyota Celica vrolijkte de snelweg richting Frankrijk op:
In Antwerpen zag ik dan weer voor het eerst de "opper"-Cayenne, in de vorm van deze GTS (die enkel als coupé wordt geleverd):
In Maastricht stond deze verrassend originele Subaru Impreza, die - althans qua uiterlijk - alle kenmerken van een WRX STi lijkt te hebben:
Even verderop stond deze strakke Honda S2000:
Op de Markt van Maastricht stond deze prachtige Morris Minor Convertible het bruidspaar op te wachten:
Je staat er niet meteen bij stil, maar zo'n Infiniti Q70S (een M37 van na de facelift) is bijzonder zeldzaam. Het zou me verbazen als er 10 exemplaren in België werden geleverd:
Nooit nieuw in de Benelux geleverd, deze Renault Mégane sedan:
Nog een bijzondere snelwegspot in de vorm van een Jaguar E-Type Convertible (Series I):
Afronden doe ik met deze waanzinnige Mercedes 300S Coupé uit 1953: