Leuk dat het hier weer zo druk wordt! Even geleden dat mijn wekelijkse posts steeds op een nieuwe pagina stonden. Favorieten vanaf 7-3.
BleuZ NL: eens met MCW, jammer dat dit soort driedeurs hot hatches er niet meer zijn, leuk spul.
citroenAZU: wat een leuke Ford! Als pick-up zie ik dit model nog wel eens, maar als flatbed echt nooit. Gave spot! Leuke foto van de 75 (ik hoop dat de schade meeviel).
louizs: inderdaad een fraaie Delta!
JFR: dat noem ik een goed gebruikte W115. Ford Granada is top!
MCW: leuke 265! Eens over die 944, die kan de zwarte wielen best hebben. Die Hyundai Pony ziet er heel strak uit, geweldige spot.
BMW auto: hele leuke Saab en die trim is op zijn minst ongebruikelijk!
MB 300SL: inderdaad een hele mooie Jaguar, in die kleur heb ik er volgens mij nog nooit een gezien.
RDW: tweemaal een 164 naast elkaar is wel heel bijzonder!
con: een T-5R in de juiste kleur is altijd genieten, heel mooi.
D oh: een iets andere Ford Granada dan bij JFR maar niks minder leuk. Gave BMW 6 en prachtige foto van die R11.
1986 Toyota Corolla
Eindhoven: bij dit plein staat altijd iets bijzonders. Nu een vieze Corolla. Ik hoop dat de stootstrips niet teveel ellende verstoppen.
1971 Hanomag Henschel F 25D
Een opmerkelijke camper met zeil erop, haast alsof er een caravan op een verlengd buschassis is gezet.
1957 Pontiac Chieftain
Bij Ommen deze prachtige Pontiac. Ik kwam er net in de buurt toen hij afsloeg, dus een foto van vrij ver.
1975 Lincoln Continental
Bij Rolde sloeg ook deze Lincoln net af. Hij zal op weg naar het evenement daar zijn geweest. Dit slag auto's zie ik niet vaak met onderdelen in andere kleuren.
1950 Simca 6
Bij 't Harde: een smetteloze Simca. Interessant genoeg heb ik nu zowel een Simca 5 als een 6 voor de lens gehad, maar de 'gewone' Topolino nog nooit.
1991 Citroën BX, 1992 Saab 900
Ede: een wit duo waarvan ik de Citroën nauwelijks kon bekijken. De Saab had rechts wat meer roest dan links.
1985 Audi 100
Eindhoven: een goed gebruikte 100, ik zie hem 's avonds wekelijks wel staan maar kom hier niet vaak bij daglicht.
1997 Toyota Paseo
Helmond: de Paseo cabriolet is wel origineel geleverd, maar niet in NL. Deze staat er fris bij.
1969 MGB GT en
1971 Citroën SM
Aarle-Rixtel: en weer een opvallend duo. Ik had geen week eerder moeten komen want de SM staat pas sinds eergisteren op naam. Ziet eruit als een leuk project voor het voorjaar.