@MCW: zo'n RS500 lijkt me grandioos om in te rijden of mee te rijden. Ze zijn alleen maar in matzwart geleverd, een van de weinige auto's die er m.i. mee wegkomt, normaal ben ik geen fan.
@KR: de velgen zijn natuurlijk niet origineel maar stoorden me niet, het staat er wel heel mooi bij.
@HarmenA: die Subaru's zijn altijd leuk! Hele sympathieke busjes.
Favorieten vanaf 12-5.
Kristian, dat ziet er inderdaad een aardig gedeukte Tesla uit. Apart dat dat lukt in zo'n korte tijd.
HarmenA: geweldige Samara! Niet het model dat in NL geleverd is, toch? Gezien de koplampen lijkt deze me nieuwer, van rond 2000.
louisz: keurige BMW!
Klassiekerrijder: zo'n nette R12 heb ik al een hele tijd niet meer gezien.
JFR: leuke Lada zo in het geel, dat kan toch geen gebruikelijke kleurkeuze zijn geweest.
Rembrandt: 308 is inderdaad best leuk, hier in het dorp rijdt er een in een mooi donkergroen.
MCW: ik vind het wel een sfeervol plaatje van die Austin-Healey. 504 is ook heel leuk.
citroenAZU: leuke actiefoto van die Kever! BMW E30, Plymouth zijn tof en de Mitsubishi Sapporo is geweldig!
Engineer2: hele leuke spot is die Tofas! Ik heb er wel eens foto's uit de buurt van Amsterdam van gezien denk ik, maar dat kan ook een andere zijn geweest. Zeker zeldzaam.
1991 Mercedes-Benz 230TE
Hilversum: de Mercedes van een lokale klokkenmaker. Leuk: de klok op het dak doet het nog ook.
Porsche 968 (1991-95)
Een 968 op kenteken van een Clubsport. Is het natuurlijk niet.
1978 Triumph Spitfire
In het voorbijgaan deze prachtige Triumph.
1988 Citroën BX GTI
Ik heb me laten vertellen dat de eigenaar van deze BX dezelfde is als van de GS die ik hier vorig jaar al eens zag.
1944 GMC DUKW 353
Op het terras zittend hoorde ik iets heel zwaars aankomen. Een amfibievoertuig uit WO2 is zomaar in het wild zo'n gek gezicht dat ik de flink ingezoomde foto's toch plaats.
1987 Renault Master
Amsterdam: ik kom hier niet heel vaak maar heb deze camper er toch al een paar keer zien staan. Maakt dat ik me afvraag hoe vaak hij daadwerkelijk in Frankrijk komt.
1974 Peugeot 404
En vrij late, maar wat roestige 404.