Favorieten vanaf 30-4.
SVF: inderdaad een heerlijk trio bij elkaar!
MCW: Japanse busjes als die Honda blijven hier een apart zicht, leuke spot! Saab 900 is ook leuk.
citroenAZU: geweldige Borgward, Messerschmitt en Vaxuhall! Die Messerschmitt heb ik volgens mij bij Gemert eens zien rijden, maar veel te laat voor een foto. Verder een paar hele mooie musclecars en wat een prachtige 4CV.
406c: leuke Daimlers!
HarmenA: zo'n Lancer is inderdaad zeldzaam zat voor een foto, deze staat er nog best mooi bij.
JFR: hele leuke Orion!
2008 Porsche Cayenne
Nuenen: een Cayenne is natuurlijk niks bijzonders, maar ik kan me niet voorstellen dat ze met wiel achterop veel verkocht zijn.
1960 Nekaf M38A1
Gisteravond een passend uitgedoste Jeep.
1972 Ford F250
Volgens mij huisvlijt, deze F250-kampeerauto.
1975 Citroën CX
Eindhoven: de vroegste CX die ik voor de lens heb gehad. Op zich best een nette, maar gezien het stof/de pollen lijkt hij hier al een paar dagen te staan.
BMW 3-serie (1987-94)
Een prachtige E30.
1980 Toyota Land Cruiser
Een strakke Land Cruiser. Ik had even niet door dat de Mercedes zo mooi in beeld stond, zal volgende week het kenteken eens opschrijven.
1973 Citroën SM
Alweer de 2e SM die ik in minder dan 3wk zie. Niks te klagen.
1969 Fiat 500
Helaas iets onscherpe foto van een keurige 500.
2001 Chevrolet Corvette
Voor mijn gevoel zie ik veel minder Corvettes dan een jaar of 10 geleden, vandaar een foto van deze C5.
1989 Opel Vectra
En een vroege Vectra. Ik associeer dit model zo met de jaren '90 dat ik even 2x moest kijken toen ik langsreed.