Leon in zn Focus
Wegverkenner
Het kan altijd kleiner: https://www.tubantia.nl/wierden/bij...an-de-kleinste-campers-in-nederland~a51d0ae2/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toen mijn ouders deze caravan kochten, zat er een nieuwe voortent bij, die ook als luifel kon worden gebruikt. Alleen is dit nog steeds met een frame., wat je niet zo snel opzet, dus met alleen 3 stokken. We hadden wel eens gekeken naar een luifel, maar ja die zijn ook niet gratis. Totdat ik op FB een advertentie zag van iemand die eentje voor een paar centen aanbood, 1x gebruikt maar hij paste niet meer op de nieuwe caravan. Nou dat past mijn vader wel dus die hebben we gehaald.Vind ik altijd leuk staan, zo’n luifel.![]()
Als het schip met geld voorbij kwam kocht ik een caravan en een niet te grote camper. En afhankelijk van wat voor trip ik zou maken zou ik met de camper of de caravan gaan. Of een VW Transporter California camper met een flinke caravan erachter. Je zet de caravan op een mooie plek geniet er een paar dagen van en gaat dan met de Transporter een paar dagen toeren en kleine weggetjes en mooie lege plekjes zoeken. Best of both worlds.
Wat leuk! Maar lijkt me ook een uitdaging om die stap te zetten. Leg je je avonturen ook ergens vast, in video’s of in een blog? Zou ik in ieder geval wel in geïnteresseerd zijn! Dat soort dingen kijk ik bv. graag op YouTube..Ja, het is ook een mobiele gastenkamer. Overmorgen komt een vriend 5 dagen langs en die slaapt er dan in. Zo is ie al meer dan 5 weken in gebruik geweest. Ik ben 2 jaar terug 3 maanden met alleen de Marco Polo gaan zwerven door Griekenland, Albanië en Montenegro. Maar ook ben ik er vanaf het eiland Åland een week naar mee Finland gegaan. En 2 keer een week in Spanje weg en een paar dagen in Portugal. Dit jaar ben ik er maar 3 dagen mee op pad geweest op Sicilië. Naast al deze mogelijkheden is ook nog eens een fantastische caravantrekker.
Ik ben er ooit mee begonnen op PolarSteps maar ik vind het veel werk voor weinig lezersWat leuk! Maar lijkt me ook een uitdaging om die stap te zetten. Leg je je avonturen ook ergens vast, in video’s of in een blog? Zou ik in ieder geval wel in geïnteresseerd zijn! Dat soort dingen kijk ik bv. graag op YouTube.
Oké.Ik ben er ooit mee begonnen op PolarSteps maar ik vind het veel werk voor weinig lezers. Op ik liep steeds een week of 2 achter en ben er mee gestopt.