AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
AutoWeek iPad app wint belangrijke Award
37
De iPad app van AutoWeek heeft een belangrijke prijs in de wacht gesleept. De jury van de Mobile Media & Marketing Awards heeft de AutoWeek app namelijk tot Beste Tablet Applicatie van 2010 gekroond.
De twee andere genomineerden in deze categorie waren De Telegraaf HD en de app van Nu.nl. De 'usability en rijke content' van de AutoWeek iPad app gaven de doorslag bij het toekennen van de prijs, vermeldt het juryrapport.
Lieneke van den Heuvel, uitgever Auto Sanoma Uitgevers: "De prijs is een beloning voor het iPad team dat zo hard aan de app werkt om elke editie weer tot een prachtexemplaar te maken. Als marktleider, als first mover is het continu learning by doing. Deze award is een mooie stimulans om ook in 2011 te blijven innoveren."
Audi, launchingpartner van de AutoWeek iPad app, won de award voor Beste Mobiele Advertising Campagne. Deze campagne was te zien in het AutoWeek iPad magazine.
Lees ook
Achtergrond
Hoe Irmscher met een Omega-neus het leven van de Opel Manta wilde rekken
Autotest
Test: Toyota bZ4X (2025) - Rijden met bijgepunte EV die klaar is voor 2026
Achtergrond
Te snelle elektrificatie grootste boosdoener problemen EV's en PHEV's, maar ook ADAS speelt rol
Autotest
Stef kan niet zonder Volvo: zes fraaie klassiekers en voor dagelijks gebruik een XC40
Reportage