De Dude
Asfaltkampioen
Nice, mooi ook die 3 knoppen naast de versnellingspook. Jij hebt / had zo te zien zwarte versnellingspook en galvanische knoppen - wist niet dat dit apart kon ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nice, mooi ook die 3 knoppen naast de versnellingspook. Jij hebt / had zo te zien zwarte versnellingspook en galvanische knoppen - wist niet dat dit apart kon ?
Dat had ik ookOh ik was er na 1sec al uit. Wansmaak![]()
Benieuwd waar je dit laat doen / m zelf bestelt en inbouwt. Ik zit er toch meer aan te denken om dit ook in te bouwen, schijnt niet zo heel lastig te zijnEerste upgrade zal een apple carplay module worden, die kan ingebouwd worden op het bestaande navi pro klapscherm wat er in zit.
Ben ik het mee eens. De E89 is ruimer, zit beter (al helemaal met sportstoelen die zeldzaam zijn op een E85), heeft een mooier front en een veel mooier interieur. Het enige nadeel van de E89 vind ik de bagageruimte die bijna geheel wordt opgeofferd aan het stalen dak wanneer deze geopend is, maar anderzijds geeft dat dak je ook weer de mogelijkheid om de auto het hele jaar door te blijven rijden.Ik vind de E89 stiekem mooier dan z’n voorganger , heel mooi exemplaar zo! Geniet ervan
Zaterdag heb ik de nieuwe M5 bekeken en die vind ik dan wel weer heel gaaf. Mooier dan verwacht eigenlijk. Ik mag er binnenkort een rondje mee rijden en dan benieuwd naar de beleving.Ik was vorige week met de Z4 bij de dealer (voor onderhoud en vervangen van de rechter zonneklep, nu een effen zwart exemplaar ipv met die vreselijke airbagstickers), en ook de nieuwe 5 nog eens bekeken. Maar als ik dan die G31 van Dude zie dan kan ik toch niet anders zeggen dan dat de 5-Serie heel wat grandeur verloren heeft. De materialen in het interieur vallen tegen, geen nappa leder mogelijk, geen met leer bekleed dashboard en deurpanelen meer met die fraaie stikselnaden, veel harde kunststoffen, beetje onsamenhangend dashboard, bekerhouders zonder afdekklep, en (daar komt ie weer) het vaste glazen dak. Een dik aangeklede 5-Serie was altijd geweldig of zelfs jaloersmakend, dat kan ik van de nieuwe 5 helaas niet meer zeggen.
Geel is nog vetter !Ja de M5 is wel een verhaal apart. En als phev nu ook ook veel betaalbaarder dan voorheen. Wordt ook in een heel fraai kleurtje groen geleverd…![]()
Motivesupplies had ik ook gezien. Ik durf het zelf wel aan hoor, de tutorials voor de F1x reeks zijn legio aanwezig. Heb al eens eerder m’n Dashboard ontleed om de sierdelen te polijstenDude, daar ben ik nog niet helemaal over uit, er zijn meerdere aanbieders.
Zelf doen zie ik niet zo zitten, moet echt perfect gebeuren, wil een beschadigde interieurdelen.
Ja had die idd gezien ook op de bekende websites.Maar als je het zelf kunt doen kun je zo'n box vrij voordelig aanschaffen, ook via ali express zelfs, deze bedrijven kopen ze zelf ook in China voor weinig natuurlijk.
Zeker! Dat rood-zwarte interieur is ook gaaf overigens.Geel is nog vetter !
Ja heel erg goed opgepast! afgelopen jaar nog groot onderhoud gehad met nieuwe banden.Mooie upgrade Bofkont! Zo te zien een verzorgd exemplaar. Gefeliciteerd!
Ja heel erg goed opgepast! afgelopen jaar nog groot onderhoud gehad met nieuwe banden.
Over de afgelopen 4 jaar is er voor 5000 euro onderhoud en vervanging slijtage delen gedaan zoals remmen/schijven en de adaptieve schokbrekers voor, kosten exclusief montage alleen al 600 euro per stuk.
Bmw blijf maar werken![]()
![]()
Ik zou een BMW waar slechts 5k aan versleuteld is in 4 jaar tijd inderdaad laten staan... dat kan nooit goed zijn.5k maar? Weet dat er ergens een X5 rondrijdt die dat soort bedragen aan zijn laars lapt.![]()
WeideDeze speciale AMG deed me direct denken aan onze oud forum bezoeker waar ik de naam van ben vergeten.
Wijhe??
Wat een ding zeg! Ook mooi om te zien dat Douwe nog steeds in deze exclusieve business opereert.De exclusieve collectie van Auto Leitner in Alkmaar
Zoek u een 29 youngtimer of sportauto met een lage kilometerstand bij een vertrouwd autobedrijf? Bij Autoleitner.nl koopt u exclusieve en bijzondere youngtimers en sportauto's van merken als Mercedes, BMW, Lamborghini, Porsche en Ferrari met lage kilometerstanden. | autoleitner.nlwww.autoleitner.nl
Prachtig bedrijf, jaren geleden met een aantal forumleden daar op bezoek geweest.
Ik vind het niet extreem genoeg voor Weide. Die kwam altijd met wat extremere exemplaren.Deze speciale AMG deed me direct denken aan onze oud forum bezoeker waar ik de naam van ben vergeten.
Wijhe??
Wat een ding zeg! Ook mooi om te zien dat Douwe nog steeds in deze exclusieve business opereert.De exclusieve collectie van Auto Leitner in Alkmaar
Zoek u een 29 youngtimer of sportauto met een lage kilometerstand bij een vertrouwd autobedrijf? Bij Autoleitner.nl koopt u exclusieve en bijzondere youngtimers en sportauto's van merken als Mercedes, BMW, Lamborghini, Porsche en Ferrari met lage kilometerstanden. | autoleitner.nlwww.autoleitner.nl
Prachtig bedrijf, jaren geleden met een aantal forumleden daar op bezoek geweest.
Dat lijkt er meer op!Haha ja inderdaad was ook direct mijn idee!
niet?Ik ben groot R107-fan, maar kan daar met de beste wil geen heerlijk pareltje in zien.
Alleen dan nu nog voor auto's die verkocht worden, zie ze zelden.Die bovenste vind ik letterlijk een snertkleur, die onderste is prachtig. Sowieso mooi dat groen als autokleur helemaal terug is!
Ik heb een groene besteld, aan mij zal het niet liggenAlleen dan nu nog voor auto's die verkocht worden, zie ze zelden.