Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou mijn ervaring is dat ze er wel zijn, maar erg zeldzaamDe niet gladde autoverkopert moet ik nog tegenkomen in m’n leven![]()
Jep ik sluit mij hierbij aan.Geweldig zo'n E39 M5.
Blijft toch wel veruit mijn favoriete 5 serie.
Een nette met een lage kmstand zijn tegenwoordig echt bizar duur.
Herkenbaar. Vorig jaar ook voor het eerst in een E39 en die viel dan toch tegen.Ondanks dat het natuurlijk een heerlijke auto is, had ik er meer van verwacht. Blijft uiteindelijk toch een slagschip met behoorlijk lange versnellingen
Jep ik sluit mij hierbij aan.
Blijft na al die jaren nog steeds de 5 met het allermooiste lijnenspel.
Herkenbaar. Vorig jaar ook voor het eerst in een E39 en die viel dan toch tegen.
Nog steeds geen betere auto dan de 124 tegengekomen.Nog steeds geen betere wisser dan die van de 124 tegengekomen.![]()
BMW maakt rijden geweldiger zijn nieuwe auxiliary accu's in dr BMW gegaan: 1.000 dollar,
De Kathedraal had het ook al. Echter dan in een Engelse setting.Oh, dat heeft Mercedes al sinds de W124 (enkele wisser), en nog steeds bij de rechter wisser tot en met de huidige E-Klasse (en andere modellen).
De BMW E60/61 had ook nog zo’n constructie op de rechter wisser, op de F10/11 werd het zo’n lullig kort wissertje aan de rechterkant die de bovenhoek veel minder ver meenam dan daarvoor.
Ze waren kapot, immers 3 jaar oud... laten we het houden op slijtage onderdelen.Normaal onderhoud? Preventief vervangen?
Daar ga ik voor de Fordjes.o'reilly of autozone had niks?
Het rijden is geweldig. Dat stilstaan is het probleemBMW maakt rijden geweldig![]()
Die had eigenlijk dezelfde wisser als de 124 met een extra wisser aan de bijrijderskantDe Kathedraal had het ook al. Echter dan in een Engelse setting.
Na diverse BMW’s en Mercedessen staat Mercedes in dat opzicht wel boven BMW in mijn optiek.Idd wel een ander mechaniek dan de E39. DIe van de Mercedes ziet er ingewikkelder en duurder uit.
Nja, lastig uit te leggen, ik heb natuurlijk ook best lang tegen de wissers van de w212 aangekeken, ik denk de beste wissers die ik ooit gehad heb en beter ga ik vermoedelijk ook nooit meer tegenkomen, maar die van de e39 doen toch met meer grandeur hun werk ofzo. De w212 was ergens wat klinischer dan de e39, nogmaals, kan et niet goed uitleggen denk ik. Maar de beste was zonder meer de w212. Phoa wat was dát een autobahn auto zeg.Na diverse BMW’s en Mercedessen staat Mercedes in dat opzicht wel boven BMW in mijn optiek.
Inderdaad hele fijne reisauto. Maar 335pk en 430nm is niet overdadig voor een zwaargewicht van 2.066 kg. Ik heb er anderhalf jaar mee gereden, en het was een heel fijne auto. Maar het gewicht was altijd te merken, ook bij acceleraties. Een dikke motor met meer dan 600pk zou de Phaeton veel souvereiner maken. Helaas was die W12 van destijds behoorlijk dorstig.rijdt nu 2 weken in de Phaeton. Maar wat een geweldige reisauto is dat. Zetels perfect, comfort perfect en de combi met de 4.2 is echt top. Dat VW destijds een w12 er in gelepeld heeft beats me. Met de 4.2!kom je niets te kort.
Oei dit had ik nog niet gezien, dat is erg matig zeg.en ook jammer dat de eerste onderhoudsbeurt pas werd uitgevoerd na bijna 3 jaar en 51.000 km![]()
Heel fraai. Ik heb een enorm zwak voor Bmw interieurs. Ik vind het gewoon heel mooi en classy. Tot dusverre heb ik ze ook nog niet kunnen betrappen op overmatige slijtage. Wel altijd zitvlak verlengers nemen anders te kort voor mij.
eiegnlijklijk zijn die ruitenwissers natuurlijk prehistorische techniek dat doen we op zee beter.Die had eigenlijk dezelfde wisser als de 124 met een extra wisser aan de bijrijderskant
Het linker gedeelte vh zitvlak is wel zwak punt als je comfort stoelen hebt. Weinig vijf series die daar niet een beetje ‘lubberen’.Tot dusverre heb ik ze ook nog niet kunnen betrappen op overmatige slijtage. Wel altijd zitvlak verlengers nemen anders te kort voor mij
Nice, mooi ook de drie knoppen zo naast de automaatHeel fraai. Ik heb een enorm zwak voor Bmw interieurs. Ik vind het gewoon heel mooi en classy. Tot dusverre heb ik ze ook nog niet kunnen betrappen op overmatige slijtage. Wel altijd zitvlak verlengers nemen anders te kort voor mij.