Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaaf, maar zo verlaagd en met zwarte velgen wel erg smaakgevoelig vind ik. Dat het een cabriolet is en in een 'ingetogen' kleur maakt het wel weer beter.Helaas kan ik via Imgur geen plaatjes meer uploaden, maar ik kwam mijn auto recent wel tegen op Autogespot. Deze zomer heb ik de auto laten verlagen, dat kon gewoon via de dealer. Ziet er wat mij betreft goed uit en qua veercomfort heb ik weinig ingeleverd. Het is wel oppassen met verkeersdrempels, heb ik gemerkt. Binnenkort moet hij voor een garantiegevalletje even naar de garage. De verlichtingsunit rechtsvoor is lek en wordt vervangen. Bij die gelegenheid laat ik de DRL aanpassen naar geel, de kleur die ook op de CS-modellen zit. Vind ik wel een aardige gimmick. De huidige wielset ga ik gebruiken voor winterbanden en volgend voorjaar komt er een andere set velgen (M-Performance in bronze) voor de zomerbanden.
![]()
Hmm ik ben er niet zo tevreden mee moet ik zeggen. Paar keer melding dat ze m niet meer konden vinden. Zijn betere systemen volgens mij. Moest het ook installeren vd verzekering.Mijn voertuigvolgsysteem is van Faringwell, ingebouwd door de dealer. Je moet er een abonnement op de meldkamer bij nemen, het werkt vervolgens prima
Doen. Ik ben fan! Niet zo’n enorme auto poetser en glas coating is dan ontzettend fijn. Je lak knalt er ook net wat mooier uit, kleur is wat dieper.Ik overweeg wel om hem in de glascoating te laten zetten om de zwarte lak makkelijker schoon te kunnen houden
Ik hoop dat als ik ouder wordt een beetje krimp, zodat ik ook ooit zo'n mooie Z4 lan bezitten...De Z4 is inmiddels ingevoerd en afgeleverd, en de eerste indrukken zijn heel goed! Heerlijke kar waaraan eigenlijk alles klopt. Stuurt als een kart, prachtig geluid van de 6-lijn, snel, fijne zit, logische bediening en een mooi interieur.
Ik overweeg wel om hem in de glascoating te laten zetten om de zwarte lak makkelijker schoon te kunnen houden, en ik denk aan montage van een setje spacers. En dan op naar beter weer met mooie toerritten!
![]()
![]()
Voor een Z4 hoef je toch niet te krimpen? Ik ben ook niet de kleinste maar er is echt veel zitruimte in de G29 (vast niet minder dan in jouw E92 destijds)Ik hoop dat als ik ouder wordt een beetje krimp, zodat ik ook ooit zo'n mooie Z4 lan bezitten...
Hahaha. Die ga ik onthouden.Met twee kleine kinderen moest er naast de TT wel een tweede tweezitter komen om lekker samen te kunnen toeren.
De kilometers gaan inmiddels best al weer hard, in iets meer dan twee jaar 100.000 km met de 535 gereden. Heerlijke reisauto met meer dan genoeg power. De Z3 ben ik wel van plan het hele jaar te rijden, staat nu ook op winterbanden. De TT staat in de stalling voor de winter. Heb in de winter één Daf in de verzekering, de 55 Coupé, daar rijd ik het jaar door ook het meest in.Hahaha. Die ga ik onthouden.
Mooi dat de 535d nog steeds goed bevalt, daar hebben we et hier al eens eerder over gehad geloof ik. Prachtig wagenpark Wybe, mooi gevarieerd ook met die Dafjes enzo. Rijd je alle auto's regelmatig?
Inderdaad, het wagenpark is inmiddels een aardige collectie geworden…En dan is nog niet eens het hele wagenpark in beeld![]()
Tsja ik ben pragmatisch auto liefhebber. Dat wil zeggen ik probeer wel oprecht waar ik kan m’n steentje bij te dragen aan moeder natuur. Maar net als ieder mens heb ik ook een tekortkoming, das toevallig in de vorm van een liefhebberij voor zes cilindersToch goed om te zien dat er nog altijd een trouwe schare autoliefhebbers is, in een tijd waarin dat toch minder en minder lijkt te worden
Hele gave combi zo hoor! Ben zelf wel van de zilverkleurige velgen, maar het staat wel erg goed zo samen.Een Portimao 330e met M pakket
Haha wat goed. Lijkt mij fantastisch.. hoe is dat thuis gegaan? Schat we gaan naar Milaan met O&N want ik heb geen zin in dat tokkie vuurwerk in Nederland?Hoe het in Europa gaat gaan we binnenkort zien, oud en nieuw vieren we in Milaan
Als dat een tekortkoming is, dan heb ik die ook. We hebben gelukkig ook nog een 6 cilinder (e46 325xi). Er is niet veel zo mooi als die auto starten en er half gas mee optrekken. Er zit ruim 20 jaar tussen beide 3 series, er is in die tijd veel gebeurd, zou het Klein Orkest zingen. Wel mooi om beide te hebben en de verschillen te ervaren.Maar net als ieder mens heb ik ook een tekortkoming, das toevallig in de vorm van een liefhebberij voor zes cilinders
Haha. Mijn jongste zoon is AC Milan fan, dus moest er eens een thuiswedstrijd bezocht worden. En er was een thuiswedstrijd op 30-12 dus een mooie combi met oud en nieuw en inderdaad, het heeft meer voordelen.Haha wat goed. Lijkt mij fantastisch.. hoe is dat thuis gegaan? Schat we gaan naar Milaan met O&N want ik heb geen zin in dat tokkie vuurwerk in Nederland?
Toch goed om te zien dat er nog altijd een trouwe schare autoliefhebbers is, in een tijd waarin dat toch minder en minder lijkt te worden. Als je tegenwoordig niet hybride of elektrisch rijdt, heb je wat uit te leggen. In elk geval zakelijk.
Het is toch juist leuk om vanuit liefhebberij er nog over te keuvelen, of je er nou wel of niet een hebtIk zal wellicht zo af en toe hier mijn neus wel laten zien want ondanks dat ik geen Teutoon meer bezit kan ik deze (met name BMW) nog wel erg waarderen. De liefde voor zo'n 6-in-lijn is niet zo maar weg..
Wel een mooi ding, die Volvo. Ook op een goed adres gekocht zo te zien.De laatste is inmiddels niet meer, er voor in de plaats gekomen is een brandweerrode Volvo 850 GLT uit 1991 en een vehikel voor de dagelijkse ritjes waarvan ik merk en model niet zal noemen.![]()