Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
S J 1001 zei:Inmiddels ook een paar collega's die de auto hebben gespot op de parkeerplaats. Een andere collega heeft een 2019 V60 T8 gekocht, maar mijn Mercedes is het gesprek van de dag. Zucht.
S J 1001 zei:Plaatjes van die SEL mogen blijven komen, geen woorden voor..![]()
Dionysus zei:Ik had dat laatste glaasje niet in moeten schenken.
ENTE zei:Dionysus zei:Ik had dat laatste glaasje niet in moeten schenken.
Een flesje Optimo Bruno? :T
Spam maar een eind heen. Het is echt een plaatje.MB 300SL zei:S J 1001 zei:Plaatjes van die SEL mogen blijven komen, geen woorden voor..![]()
Vandaag nog een stukje gereden, de 90 liter tank vol gegooid (slik…) en nog wat plaatjes geschoten. Nog één keer spammen, dan zal ik ermee stoppen
![]()
jeust1 zei:Wij rijden al 3,5 jaar een groene Mini One uit 2001. Je moet er een beetje geluk mee hebben, want ze kunnen erg duur zijn in onderhoud voor zo'n klein ding.
500 E zei:@300SL: nee, NC is verleden tijd. Ik ben er op geen enkele manier meer bij betrokken. Als je dan uit elkaar gaat, dan moet je ook gewoon links- en rechtsaf gaan. Dat houdt de relatie zuiver en dat is het me wel waard want Thomas doet prima zaken op zijn manier en ik wens 'm daar erg veel succes mee.
Bij A9 ben ik eigenlijk als over all-manager aanwezig, parttime. Ik vermaak me daar prima en kom veel klanten tegen die de auto die ik ze verkocht heb nog steeds bij A9 in onderhoud brengen. En ja, restauraties doen we ook. En complexe ingrepen als balansassen bij 350-motoren, koprevisies bij M117-motoren, enz enz enz. Ik leer iedere dag bij!
Daarnaast help ik een goede vriend van me een beetje met zijn autobedrijf in Breukelen. Om reclame te vermijden: het is het gezelligste Autohuis (van) Breukelen.
FH163500 zei:Een Mini is ook geen klein autootje zoals vroeger meer maar een complexe premium auto. Door (te) dure techniek kostbaar bij reparaties alsmede dat je nergens bij kunt zonder te sleutelen vanwege geen ruimte onder de kap. In feite gaat t allemaal veel te ver en schiet t zn doel voorbij in mijn ogen. Ik vind dat sowieso van veel huidige autos, veel te complex. Al je vindt dat je al die assistentsystemen en cameras nodig hebt moet je lekker thuis blijven of met het OV reizen. Nieuw en onder garantie is het te doen, maar na een paar jaar in weer en wind of na geringe schade begint het gezeik en hoge kosten.
Ibud zei:Heb je de collectie Mercedessen nu allemaal bij huis staan MB300SL? Dat zou toch ook een mooi plaatje moeten opleveren voor dit topic![]()
Twix zei:Twix @ 17-10-2021 zei:Wij hebben tijdelijk een 330i in de garage staan, omdat de X5 een probleempje heeft. Toch rijdt dat ook weer even lekker, een sedan met voldoende vermogen.
Klein probleempje, maar onderdeeltje moet uit Duitsland komen. ETA eind de maand...