Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
P Klieder zei:Van harte!
Maar eh sorry hoor: hele post wijden aan het feit dat je een zwaar en intensief sollicitatietraject hebt gehad, dat je een prachtige nieuwe baan krijgt, na 10 jaar bij een werkgever gewerkt te hebben en dan niks melden over de baan zelf....
![]()
Dat hoop ik zeker ook! De Jag is al een aardig begin, in elk geval om het iets minder Duits te maken...Rembrandt zei:Ik hoop dat je wat meer kleur in de "voorraad en verkocht" pagina gaat brengen.......![]()
Kristian zei:Jag heb ik ook niets mee. Zelf zou ik een leuke Xedos 6 zoeken of deze Xedos 9 bekijken:
Xedos 9 2,5 V6 24v
Kristian zei:Jag heb ik ook niets mee. Zelf zou ik een leuke Xedos 6 zoeken of deze Xedos 9 bekijken:
Xedos 9 2,5 V6 24v

Moderator
Barri zei:De komende weken dus 4 auto's voor de deur?![]()
Moderator
Juist niet. De huidige 16 inch geven 'm juist een leuke uitstraling die je te weinig ziet bij dit model. Smaken verschillenBENZine zei:Lijkt een nette auto. Alleen met die 16" wieltjes ziet ie er wel wat sneu uit, daar zou ik een setje 18" voor op de kop tikken. Daar zal de auto enorm van opknappen.