Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:Mijn Vrouw durft niet meer in de auto, allemaal te eng aan de andere kant van de weg, gaat nu lessen....
Moderator
smarter zei:niet de hele dag met samengeknepen billen in te hoeven zitten.
Caspian zei:Mooi dat jullie er zo blij mee zijn!![]()
Moderator
smarter zei:Mijn oudste dochter (ze wordt morgen 11) heeft vandaag al klasgenootjes meegenomen naar de parkeerplaats om de nieuwe auto van mama te showen
Wouter82 zei:smarter zei:Mijn oudste dochter (ze wordt morgen 11) heeft vandaag al klasgenootjes meegenomen naar de parkeerplaats om de nieuwe auto van mama te showen
Wat goed![]()
Dat wordt een spreekbeurt over de Veloster
![]()
smarter zei:(..) Velgen zijn nog heel, maar de auto is wel volledig door vogels ondergescheten, maar dat kan ik haar niet aanrekenen.
(..).
Moderator
Ik dacht precies hetzelfde!A3-White zei:Dat word een derde auto......
omniradius zei:Ik niet
Mijn wederhelft zou de auto nog niet wassen al zat er 34 kilo vogelpoep op![]()
Barri zei:Ik was vanochtend bij de Hyundai importeur, daar kwam iemand met een gele Veloster Turbo aanrijden!
Gullwing zei:650,- voor die paar krasjes? Geen wonder dat de auto verzekeringen zo duur zijn in NL.
Hier repareren ze dat niet eens, en wordt er ook niet moeilijk over gedaan als iemand er tegenaan rijdt, mijn auto zit inmiddels rondom ook vol met krassen![]()
A3-White zei:Smarter, het is stil bij je, wat is er gebeurt?
smarter zei:Al een tijdje niets meer gepost hier. Dit komt gedeeltelijk door het gedoe met Photobucket. Ik deel al een jaar of 10 al mijn foto's via Photobucket op diverse internetfora. Daar is vanaf nu helemaal niets meer van terug te zien. Voor iemand zoals ik die graag foto's deelt en foto's bekijk van anderen is het plotseling verwijderen van al mijn fotolinks echt niet tof. Bovendien kan ik mijn schaarse vrije tijd beter benutten dan al mijn forumlinks te gaan repareren met elders doorgelinkte plaatjes. Dit ga ik dus ook niet doen. De voorgaande 47 pagina's in dit topic zijn dus helaas dood qua foto's van mij.
Ondertussen hebben we nog ontzettend veel schik hier van de Veloster: Vrouwlief voelt zich nog steeds elke dag de koning te rijk en ik geniet zelf ook telkens als ik de auto zie staan. Echt een ontwerp waar bijzonder goed over nagedacht is in mijn ogen.
Vanaf nu imgur.com maar eens proberen voor de plaatjes:
https://i.imgur.com/YKBkHWEl.jpg
Carkiller zei:Mag het elk merk zijn?