AsconaGT
Asfaltkampioen
Escher zei:
ja die bedoelde ik inderdaad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Escher zei:
smarter zei:Vanmorgen in Delft de Veloster opgehaald. Mijn vrouw reed er meteen lekker in weg en onderweg hebben we van auto gewisseld zodat ze haar eigen auto ook kon zien rijden op de weg. Ze is er superblij mee. (..)
![]()
(..)
Carkiller zei:En niet te negatief over de dealer, ze hadden de auto zelfs voor je gewassen.![]()
Ik ben alleen zelf gewend in mijn eigen winkel om de verwachtingen te overtreffen, zeker als het weinig kost.
Escher zei:De Veloster werd af-fabriek geleverd met specifieke (en naar mijn mening erg mooie) Veloster-kentekenhouders:
Mss een ideetje als je toch van plan bent om de reclame-exemplaren te verwijderen?
Nico GTR zei:Ik mag niet negatief zijn over de dealer toch?![]()
FH126560 zei:Was toch Digo, op de A13 bij die afslag Delft rechts en dan iets verderop links zeg ik uit mijn hoofd? Dat is een gewoon een tweedehands autohandelaar met een Toyota dealerschap ergens anders. Maar ik kan mij vergissen.
Enzo Ferrari zei:Staat er weer netjes bij! Merk je nog veel verschil met het sturen t.o.v. de oude banden?
Vandaag de nieuwe Michelin Crossclimate + banden laten monteren. Net even iets breder met een hogere wang dan origineel. De omtrek wijkt minder dan 2% af en de nieuwe band staat voor mijn gevoel net iets beter onder de auto.
Wouter82 zei:Mooi! En konden ze ook aan Veloster-kentekenplaathouders komen?
Moderator
A3-White zei:Ze is nog niet thuis?
Wouter82 zei:Ze durft de beschadigde velgen niet op te biechten![]()