smarter
Net ingestapt
Carkiller zei:
Die had ik ook gezien, geen schuifdak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carkiller zei:
Moderator
smarter zei:Vormgeving en het gevoel als je erin zit is in ons geval van hogere prioriteit dan de allerbest sturende auto. In het Nederlandse verkeer rijdt haast elke auto wel prima. We zien dus echt meerwaarde in een aparte auto met een eigen stijl. Als ik echt wil autorijden voor de kick, dan huur ik wel een keer een Porsche ofzo.
740estate zei:smarter zei:De afgelopen 2 weken heb ik al regelmatig zeer resoluut 'NEE' gehoord als ik online weer eens wat leuks dacht gevonden te hebben...Mijn vrouw kan dus uitstekend voor zichzelf opkomen en ze vindt de Veloster echt leuk, niet alleen op een plaatje. De zwarte Veloster werd echter keihard door haar afgekeurd zondag want nu moet en zal ze een panorama/ schuifdak hebben. Dat dan weer wel...
Heerlijk zulke vrouwen.
smarter zei:Afspraak is om 11:00 en ik moet om uiterlijk 13:00 weer weg.
Carkiller zei:Was een gezellige ochtend smarter, mooi dat de koop gelukt is.
Auto reed inderdaad gewoon goed en ik denk dat je een goede deal gemaakt hebt.
En hij is echt heel leuk, uniek ding.
Escher zei:Kijk je even twee dagen niet hier en staat er plots het blauwe broertje van je eigen vierwieler op deze pagina's! Van harte gefeliciteerd met deze gedurfde keuze, de enige juiste uitvoering op het gebied van uitrusting en velgen trouwens. 'Marathon Blue' staat 'm overigens prima. Zo te oordelen op de reeds geplaatste foto's, heeft de vorige eigenaar bovendien de velgen heel weten te houden, altijd mooi meegenomen, want ze beschadigen zeer snel en de kleur is moeilijk om te herspuiten (ik spreek uit ervaring) Ik zie een kleine meet-up in het vooruitzicht?
![]()
Moderator
Barri zei:Gefeliciteerd! Leuke aankoop! Heeft 'smarteres' er al eens mee gereden? Hij lijkt me nogal laag voor haar, vandaar.
Veel plezier met de Veloster!
Waar jij zondag bent wezen kijken heb ik een paar maanden geleden ook even in een Veloster gezeten, daar stond toen een grijze met panoramadak. Het model viel me 100% mee!
D-C zei:Ik vind het trouwens wel heel opmerkelijk hoeveel redelijk actieve Autoweek-forummers een Hyundai rijden. Twee (of drie) Velosters, twee Scoupes, een Getz, een i20, een Excel, een Coupé, een i30 Tourer, een Pony, een Stellar... Mis ik nog wat? Een echt een liefhebbersmerk! Nu nog een AutoWeek Forum Hyundai meeting![]()
A3-White zei:Nu een Bofkont pakketje bestellen!