Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
FH126560 zei:Een Mini is een premium compacte auto, ook een beetje statusauto, een Hyundai is dat allemaal niet. Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je beide auto's leuk kan vinden. Een vrouw in een Mini is superleuk, een vrouw in een Hyundai een beetje mutserig. Tsja....
Carkiller zei:In Delft?
Daar woon ik, kom je nog even langs om een bakkie te doen?![]()
Carkiller zei:Kom je alleen?
Ik kan ook helpen met de auto beoordelen, 2 zien meer dan 1...
Carkiller zei:Kan het bijna lopen.
Binnen 10 minuten rijden van mijn huis.
FH126560 zei:Het zou niet bij mij opkomen. Grote Renaults zijn meestal erg slecht kwalitatief en deze zou dan erg goed zijn?
Moderator
Gullwing zei:lol, je vrouw wil een mini clubman, maar omdat 1 iemand zegt dat mini's wel eens kapot gaan, ga je nu kijken naar een nogal suffe hyundai?
Neem gewoon een goed onderhouden mini, met max 50K op de teller en je kan jaren vooruit. Wij hebben eigenlijk nooit echt problemen met de mini gehad. Maar die is vorige week verkocht met ook maar 65k op de klok. Koop gewoon wat je echt leuk vind, en luister niet teveel naar al die doemdenkers.
Gullwing zei:lol, je vrouw wil een mini clubman, maar omdat 1 iemand zegt dat mini's wel eens kapot gaan, ga je nu kijken naar een nogal suffe hyundai?
Gullwing zei:Zoiets als deze dan: https://www.autowereld.nl/mini/mini-clubman/1-6-cooper-chili-parkeersensoren-leer-stof-lm-wielen-airco-privacy-glass-22296944/details.html is hier al eens voorbijgekomen. Ja ok, geen bruin leder met witte piping, maar altijd beter dan een hyundai.
smarter zei:Ineens schoot me dit weekend de Veloster te binnen, een auto die ikzelf vanaf nieuw al geweldig leuk vond en ik totaal niet associeer met de muffigheid die om het merk Hyundai heen hangt. Ik liet deze zondagmorgen aan mijn vrouw zien en ze vond het meteen een ontzettend gaaf model.
Gullwing zei:Maar ze wil eigenlijk al jaren een clubman. En dan kom je nu met een "verstandigere" keus, want nieuwer en modernere opties. Wat als ze straks in die hyundai zit met achteruitrij camera, en ineens staat toch weer die leuke clubman naast haar bij het stoplicht? Zal dat dan toch niet blijven knagen? Verstandig is niet leuker.
Gullwing zei:Zoiets als deze dan: https://www.autowereld.nl/mini/mini-clubman/1-6-cooper-chili-parkeersensoren-leer-stof-lm-wielen-airco-privacy-glass-22296944/details.html is hier al eens voorbijgekomen. Ja ok, geen bruin leder met witte piping, maar altijd beter dan een hyundai.
FH126560 zei:Aparte reacties hier op goedbedoelde adviezen.
smarter zei:De afgelopen 2 weken heb ik al regelmatig zeer resoluut 'NEE' gehoord als ik online weer eens wat leuks dacht gevonden te hebben...Mijn vrouw kan dus uitstekend voor zichzelf opkomen en ze vindt de Veloster echt leuk, niet alleen op een plaatje. De zwarte Veloster werd echter keihard door haar afgekeurd zondag want nu moet en zal ze een panorama/ schuifdak hebben. Dat dan weer wel...
smarter zei:heb ik al regelmatig zeer resoluut 'NEE' gehoord als ik online weer eens wat leuks dacht gevonden te hebben...![]()
RobEU zei:Waarom altijd beter dan een Hyundai? Waarom kan het niet gewoon zijn dat iemand een Hyundai mooi of zelfs mooier vindt?
Gullwing zei:Maar toch, laat haar eens een proefrit maken in beide. Niets zo naar als het gevoel van 'had ik toch maar ...'
FH126560 zei:Ik doel eigenlijk op reactie van ene Wouter82 met uitingen als hautain, spruitjeslucht, logootjes.
FH126560 zei:Waarom niet gewoon een goede Focus? Is je eigen merk en een beter sturende auto is er bijna niet in die klasse. En dan leuk uitgevoerd...?