Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Barri zei:Ooh, het is dat ik al een trouwauto geregeld heb en dat m'n vriendin die veel leuker vindt dan deze...
Wouter82 zei:Om diezelfde reden heb je ook je Golf weggedaan. Wil je dan überhaupt wel een funauto hebben naast de leaseauto?
omniradius zei:Net ff de advertentie bekeken. Woah ik vind hem wel echt mooi hoor. Tis dat ik al een Lexus in mijn bezit heb en niet de knaken (en parkeerplek) (..)
Durashift zei:omniradius zei:Net ff de advertentie bekeken. Woah ik vind hem wel echt mooi hoor. Tis dat ik al een Lexus in mijn bezit heb en niet de knaken (en parkeerplek) (..)
Verkoop je de jouwe toch?
omniradius zei:Is dat die enorme parkeergarage daar bij de nieuwe Tivoli vredenburg??
Bofkont zei:Heerlijk Smarter!!
Je gaat nog spijt krijgen :T
V8 boven alles zei:We wonen trouwens redelijk dicht bij elkaar![]()
omniradius zei:Vraagje, waarom heb je voor een handbak gekozen als daily?
FH126560 zei:Dat Vignale trapt toch niemand in? Ik snap dat concept niet. Een Mondeo blijft een Mondeo ook al is ie van goud. En hetzelfde geldt voor alle andere modellen. Premium is niet alleen een lakkleur of lederen bekleding namelijk. Ford gaat er volgens mij enorm de mist mee in.
FH126560 zei:Dat ben ik met je eens maar een mille of 8-10 vind ik veel geld op zeg 38k.