Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Ah, bij Nederhorst geweest zo te zien? Is hier om de hoek!
Moderator
Bofkont zei:https://www.kruidvat.nl/kruidvat-wonderspons/p/2509774
Kost geen drol zo'n sponsje.
Bofkont zei:Wat heb ik dan toch een makkelijk leven met mijn vriendin
Maar zonder gekkigheid, zij moeten er uiteraard ook blij mee zijn![]()
smarter zei:Kak! gewoon deze reactie gemist maanden geleden bij mijn eigen review...
RobEU zei:smarter zei:Kak! gewoon deze reactie gemist maanden geleden bij mijn eigen review...
Is het al gelukt?
Anders misschien even contact opnemen met AW met de vraag of, eventueel met AW als liaison, je het mailadres mag hebben dat vastzit aan dat account.
V8 boven alles zei:Bofkont zei:Wat heb ik dan toch een makkelijk leven met mijn vriendin
Zit even mee te kijken, mijn vrouw besliste ook mee toen ik mijn MB CL500 aanschafte, ben dus minstens zo'n bofkont als jij![]()
Bofkont zei:Wat heb ik dan toch een makkelijk leven met mijn vriendin
V8 boven alles zei:Bofkont zei:Wat heb ik dan toch een makkelijk leven met mijn vriendin
Misschien maar gauw je vrouw van maken![]()
Moderator
De Lexus vestiging in Amsterdam bestaat pas vanaf 2007. Lexus in Breukelen bestond van 1998 tot 2010 ongeveer.smarter zei:RobEU zei:smarter zei:Kak! gewoon deze reactie gemist maanden geleden bij mijn eigen review...
Is het al gelukt?
Anders misschien even contact opnemen met AW met de vraag of, eventueel met AW als liaison, je het mailadres mag hebben dat vastzit aan dat account.
Ik denk dat ik weet wie het is, mits de naam onder de review zijn eigen naam is uiteraard... Het moet iemand zijn die een bepaalde leeftijd, opleiding en CV heeft om deze auto in 1996 nieuw te kunnen kopen: Als ik de betaalde belasting op kenteken omreken naar aankoopprijzen en belastingregime van toen, dan heeft de eerste eigenaar toen ca. fl.160.000 - 180.000,- betaald.
Zijn reactie onder mijn review:
"Wat grappig, deze is van mij geweest..... Na een ruzie met een belastinginspecteur is deze ontnomen en "kwijtgeraakt"..
Oeps, foutje en bedankt... Heerlijke kilometers in gemaakt en in onderhoud geweest bij Lexus/Louwman Amsterdam, alwaar ook de aanschaf had plaats gevonden. Dus tot ontneming in 1998 alle beurten bij de officiele dealer gehad., te zien aan de mijlenstand bij uw aanschaf is er in de tussenliggende periode niet veel mee gereden. Ca. 15/18 k mijl. Ik heb zelf de 35.000 mijl beurt nog laten doen.
Mits goed onderhouden, is dit een onverwoestbare automobiel die enorm veel plezier geeft.
veel geluk !!!"
Ik heb de persoon met dezelfde naam als bij de review een bericht via LinkedIn gestuurd, tot op heden helaas geen reactie.
Daar kun je je nog wel eens in vergissen.Bofkont zei:Haha idd Smarter
En ben zeker niet van plan dat te gaan uitgeven aan een onzinnig feestje in mijn ogen :T
We hebben al een samenlevingscontract dus wettelijk is alles wel geregeld.
omniradius zei:Tof topic, en gave Lexus zeg. Dit mag ik als mede Lexus eigenaar nu wel zeggen haha![]()
A3-White zei:@bofkont, eerst dichter bij huis zoeken?, het Sketcherland? Lijkt mij ook wel leuk!
Ik stuur je wel even een PM komende week.Bofkont zei:Michel hoe bedoel je??
Er zijn geen kinderen in het spel verder.
V8 boven alles zei:Wel een prachtige wagen die Lexus, rationeel waarschijnlijk ook veel verstandiger dan mijn CL500.