Twix
Asfaltkampioen
smarter zei:Man, wat doen die vrouwen toch met auto's?.... Voor het laatst gewassen ergens rond oktober
De mijne zou mij de schuld van dat laatste geven...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
smarter zei:Man, wat doen die vrouwen toch met auto's?.... Voor het laatst gewassen ergens rond oktober
Barri zei:@thomasclassic: die Castelet velgen zijn toch juist 15 inch?
Barri zei:Zo'n grille met enkele lampen is mooi, maar past niet echt bij een Quartett.
Moderator
Sjoowfeur zei:En trek hem maar gauw weer uit de stalling.
De winter is voorbij.
Wouter82 zei:Als het goed is, gebeurt dat ongeveer nu![]()
smarter zei:Wouter82 zei:Als het goed is, gebeurt dat ongeveer nu![]()
Hoe raad je het zo, Wouter...
Met een beetje hulp opgestart in Zeist ongeveer een uurtje geleden:
Ik ben ontzettend blij dat ie weer thuis voor de deur staat:
Hij rijdt overigens nog steeds fantastisch, ik kon nergens aan merken dat ie bijna een half jaar stilgestaan heeft.![]()
Stond je dochter er nog voor?smarter zei:Wouter82 zei:Als het goed is, gebeurt dat ongeveer nu![]()
Hoe raad je het zo, Wouter...
Met een beetje hulp opgestart in Zeist ongeveer een uurtje geleden:
Hij rijdt overigens nog steeds fantastisch, ik kon nergens aan merken dat ie bijna een half jaar stilgestaan heeft.![]()
michel1975 zei:Stond je dochter er nog voor?![]()
Enzo Ferrari zei:Het is toch altijd iedere keer even aankijken hoe een auto na een halfjaar stilstand weer tot leven komt. Stilstand is vaak achteruitgang is mijn ervaring, bandjes beetje vierkant, accu beetje leeg, etc, etc. Maar mooi om te horen dat de auto zonder problemen uit de garage is gekomen. Laat de zomer maar beginnen!..![]()
Elco zei:Voor de deur hoort 'ie, niet in een garagebox! Hopelijk kun je er dit jaar veel kilometers bij maken en kom ik je eens tegen op een EMW-evenement. Ik schijn binnenkort ook lid te zijn![]()
Ben je er ook bij op het lustrumevenement op 12 april a.s.?
smarter zei:[
-Distributieriem vervangen? (twijfel, want de huidige zit er pas 25.000km op, maar wel al 6 jaar)
rzasa zei:Iets voor jou?
Voor komende editie zijn we op zoek naar vier eigenaren van een Volkswagen Golf Cabriolet type 1 die over hun ervaringen willen vertellen. Reacties graag naar Gert@youngtimer-magazine.nl
Barri zei:Leuk!
Waar is die foto van de cabrio bij die heuvels gemaakt? Toch niet omgeving Amersfoort? Mooi gezicht zeg!
Zaterdag ga ik met de Kever naar Amersfoort, dus dan moet ik daar ook even langs voor een mooie foto![]()
rzasa zei:Maar hij staat niet in YM (die ik voor het eerst in het schap heb laten liggen)?
Barri zei:mooie plaatjes! Is dat de toren van Lopik, daar op de foto?
smarter zei:Barri zei:mooie plaatjes! Is dat de toren van Lopik, daar op de foto?
Ja, dat klopt. Ik woon in IJsselstein, als de toren omvalt ligt deze waarschijnlijk op mijn dak. Ik woon er een paar honderd meter vandaan.