Guest
Ik heb die gele onlangs gespot denk ik. Hoe kan ik hier een foto plaatsen?
Grt. Roland.
Grt. Roland.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
sceppie zei:En toch heb ik dit ergens in mijn hoofd zitten ...., kan ook zijn dat de bezitter de estate opgeslagen heeft..
Zal zodra ik er de tijd voor heb gaan zoeken in mijn meters oldtimer bladen.
Breaking news.
Mijn hersenspinsels blijken deels op waarheid te berusten.
Een bestuurslid van Elk Merk Waardig heeft voor Klassiek en Techniek een item geschreven over een avenger estate rechts gestuurd maar Nederlands kenteken !!!!
Namelijk 57 YB 04 .
Gr.
Sceppie van de Theo.
NB heb een foto maar moet nog even weer uitzoeken hoe ik deze toe moet voegen
Rush2112 zei:@rzasa: Ik heb even gekeken op facebook maar het lijkt wel afgeschermd. Je moet eerst lid worden
Echter ik heb een interessant adres gekregen van classac car bodyshop. Het is een bedrijf in Engeland. Bedankt voor het meedenken
rzasa zei:Rush2112 zei:@rzasa: Ik heb even gekeken op facebook maar het lijkt wel afgeschermd. Je moet eerst lid worden
Echter ik heb een interessant adres gekregen van classac car bodyshop. Het is een bedrijf in Engeland. Bedankt voor het meedenken
Dat klopt, maar je kan lid worden door op de knop Lid Worden te klikken!
sceppie zei:Dat is reuze interessant ! Houd dus in dat er in ons land ook estate uitvoeringen hebben gereden met origineel Nederlands kenteken
![]()
Jay DoubleYou zei:sceppie zei:Dat is reuze interessant ! Houd dus in dat er in ons land ook estate uitvoeringen hebben gereden met origineel Nederlands kenteken
![]()
Als het gaat over het kenteken van die witte: Dit is geen origineel Nederlands exemplaar. De **-YB-** kentekens zijn pas een paar jaar geleden ingevoerd voor import-oldtimers. De auto is volgens de RDW in 2009 voor het eerst in Nederland op kenteken gezet.
En die was echt origineel Nederlands geleverd.Stefan-V6 zei:Jay DoubleYou zei:sceppie zei:Dat is reuze interessant ! Houd dus in dat er in ons land ook estate uitvoeringen hebben gereden met origineel Nederlands kenteken
![]()
Als het gaat over het kenteken van die witte: Dit is geen origineel Nederlands exemplaar. De **-YB-** kentekens zijn pas een paar jaar geleden ingevoerd voor import-oldtimers. De auto is volgens de RDW in 2009 voor het eerst in Nederland op kenteken gezet.
Volgens mij ging het over een Avenger die ze vroeger bij SS90 thuis hadden![]()