Muddy Bandit
Wegverkenner
Netjes gedaan, ik had niet verwacht dat je hem nog weer zo superstrak kon krijgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rush2112 zei:Nee, zo'n roostertje is toch een zwakke plek. Ik zou ook niet weten hoe ik het zou moeten maken. Bovendien plaats ik daar toch geen speaker.
Jay DoubleYou zei:Rush2112 zei:Nee, zo'n roostertje is toch een zwakke plek. Ik zou ook niet weten hoe ik het zou moeten maken. Bovendien plaats ik daar toch geen speaker.
Ebay ook al afgezocht?
Rush2112 zei:Jay DoubleYou zei:Rush2112 zei:Nee, zo'n roostertje is toch een zwakke plek. Ik zou ook niet weten hoe ik het zou moeten maken. Bovendien plaats ik daar toch geen speaker.
Ebay ook al afgezocht?
Hoe bedoel je?
Rush2112 zei:Jay DoubleYou zei:Rush2112 zei:Nee, zo'n roostertje is toch een zwakke plek. Ik zou ook niet weten hoe ik het zou moeten maken. Bovendien plaats ik daar toch geen speaker.
Ebay ook al afgezocht?
Hoe bedoel je?
Jay DoubleYou zei:Rush2112 zei:Jay DoubleYou zei:Rush2112 zei:Nee, zo'n roostertje is toch een zwakke plek. Ik zou ook niet weten hoe ik het zou moeten maken. Bovendien plaats ik daar toch geen speaker.
Ebay ook al afgezocht?
Hoe bedoel je?
Op Ebay is wereldwijd veel te vinden. Ook auto-onderdelen, dus ik dacht dat het misschien mogelijk was daar wel te slagen.![]()
929V6 zei:Jay DoubleYou zei:Rush2112 zei:Jay DoubleYou zei:Rush2112 zei:Nee, zo'n roostertje is toch een zwakke plek. Ik zou ook niet weten hoe ik het zou moeten maken. Bovendien plaats ik daar toch geen speaker.
Ebay ook al afgezocht?
Hoe bedoel je?
Op Ebay is wereldwijd veel te vinden. Ook auto-onderdelen, dus ik dacht dat het misschien mogelijk was daar wel te slagen.![]()
Maar gaatjes zijn geen onderdeel.![]()
Phoenixrood74 zei:Zijn de vinnen blijven zwemmen?
Heb ik het weer verkeerd geschreven?
@D'oh: ik ken niet iemand die een register bijhoud. Ik denk dat de Rootesclub wel zoiets heeft maar daar ben ik geen lid van.
Het blijft natuurlijk wel leuk deze geweldige foto's.
D' oh zei:Wordt er ook een soort Rootes-register bijgehouden?
Er bestaat een rootesclub en een commerclub,
De Rootesclub heeft een afgeschermd register voor leden welke slecht bijgehouden wordt..
Deze club is helaas niet echt actief meer..
De Commer club is een stuk actiever echter ook hier is het ledenregister alleen te te bekijken door leden.
Gr,
Sceppie Rootes fan sinds de jaren 80 en topicstarter
sceppie zei:Ruud is wederom niet te houden!
Als jij mij de maten doorgeeft van dat stroomkabeltje dan maak ik een spiksplinternieuwe voor je.
Gr
Sceppie van der theo.