Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rik V zei:![]()
Dit is wat ik zie.
Hij staat er dus wel bij maar ik kan er niet op klikken.
(Ik weet niet of de foto werkt.)
Zou fantastisch zijn als 1 van jullie me verder zou kunnen helpen!
Declan zei:Verder was de besturing wel erg opvallend licht, het voelde alsof ik mijn 16 inch winterwielen onder had liggen....De Megane III met 17 inch zomerwielen stuurt veel zwaarder, wat ik zelf toch een stuk prettiger vindt. Meer feeling met de auto zeg maar.
Rik V zei:Zelf hecht ik enorm veel waarde aan het multimedia systeem met vooral de connectiviteit met bijvoorbeeld spotify. Echter krijg ik mijn Iphone 7 niet gekoppeld met het media systeem. Dus kort gezegd, bellen etc wil prima alleen ik kan de bluetooth verbinding niet aanklikken om te laten afspelen via bluetooth.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit opgelost krijg? Heb al meerdere keren de telefoon ontkoppeld maar geen succes.
Ik bedoelde de Mégane RS, maar het was dus een sportieve ZoeRoder zei:De Alpine is allang onthuld en heet A110. De Carur is ook al getoond en heeft daar geen dagrijverlichting.
Net als de Megane GT en Dacia zijn die het niet![]()
Martinspire zei:Lijkt me niet zo heel lastig en misschien dat Marcel1969 iets over het hoofd heeft gezien waardoor het niet gaat.
Rik V zei:Bedankt voor de reacties!
Dus na aanleiding daarvan direct de telefoon geleend van mijn vriendin (Iphone 6).
Deze werkt uitstekend! Binnen 1 minuut gekoppeld en werkt top!
Vervolgens dus mijn telefoon ingesteld via Itunes als nieuwe telefoon.
Opnieuw geprobeerd en je raad het al! Geen succes....
Iemand die wellicht nog een optie weet?
Gepland, mijn gok is dat Leaseplan de boel een beetje vertraagd heeft (laat doorgeven van bestelling aan Renault).Martinspire zei:Ik bedoelde de Mégane RS, maar het was dus een sportieve ZoeRoder zei:De Alpine is allang onthuld en heet A110. De Carur is ook al getoond en heeft daar geen dagrijverlichting.
Net als de Megane GT en Dacia zijn die het niet![]()
https://www.autoweek.nl/nieuws/renault-zoe-e-sport-concept-zoemt-alles-voorbij/
@hierboven: mooi man. Was die 5 maanden gepland of was er vertraging?
Klopt. De GT/GT-Line heeft echter wel weer letters links/rechts achterop staan. Verschil tussen GT en GTLine zie je dus vaak alleen aan de letters achterop.Marcel1969 zei:Ook het wit staat zeer fraai..... !!!
blijf het storend vinden ( ja noem mijn maar gek) die reclame in de kentekenplaathouder, ik had voor aflevering om zonder reclame gevraagt en ze hebben hele nette houders zonder rand en reclame voor en achter erop gezet
Grappig zie ook dat de bose editie het woord megane heeft staan in de chromen lijst boven het kenteken, de GT heeft die niet, is de eerste keer dat me dit pas opvalt![]()
Marcel1969 zei:Ik had gelijk voor de aflevering ook om de luzere platen ( oplegletters ) gevraagt, dealer vond dit geen enkel probleem en snapte het ook dat ik dit wilde evenals de reclameloze houders.. ( vind ook een dikke pluim voor de verkoper die dit heel goed geregeld heeft )
Tuurlijk willen ze graag reclame op je auto, maar vind dat je best wat mag verwachten als je 40K voor een auto neerlegt
Noem je dat makkelijk? Je moet echt wel een kenner zijn om dat verschil te zien, het was mij tot nog toe ook nog niet opgevallen en ik heb de Megane toch wel aardig gevolgdMarcel1969 zei:Leuk, inderdaad die kleine verschillen
verschil tussen GT en GT-line kan je op zich wel makkelijk zien, zeker aan de voorkant, de GT heeft een honingraat grille en de GT-Line niet, verder staat op de zijkant een logo van 4control en dat zal je niet op de een GT-line zien...