Renault Megane IV

Ja hier ook:

Besteld bij de leasemaatschappij begin oktober.
Op 7 november een mailtje van Stam Amersfoort dat de bestelling doorgekomen was. Kreeg toen te horen dat de auto in week 10 binnen zou komen.
Op 22 januari de mail dat de auto uit de fabriek is komen rollen. De verwachte aankomst in Amersfoort is week 9, volgende week dus.

Al met al dus bijna een half jaar moeten wachten...
Als ik de vorige reacties zo lees bestaat er een kans dat de auto al bij de dealer staat dus maar even gemaild.
Ik hoop toch echt niet dat nu ook nog gaat blijken dat ze de auto niet uit mogen leveren vanwege het gaspedaal probleem :(

De bestelde versie trouwens: Hatchback EDC 130 PK GT-Line (benzine dus). Blijkbaar een hele speciale;)

giejay zei:
Ja hier ook:

Op 7 november een mailtje van Stam Amersfoort dat de bestelling doorgekomen was. Kreeg toen te horen dat de auto in week 10 binnen zou komen.
Op 22 januari de mail dat de auto uit de fabriek is komen rollen. De verwachte aankomst in Amersfoort is week 9, volgende week dus.

Als ik de vorige reacties zo lees bestaat er een kans dat de auto al bij de dealer staat dus maar even gemaild.
Ik hoop toch echt niet dat nu ook nog gaat blijken dat ze de auto niet uit mogen leveren vanwege het gaspedaal probleem :(

De bestelde versie trouwens: Hatchback EDC 130 PK GT-Line (benzine dus). Blijkbaar een hele speciale;)

Die van mij staat ook bij Stam, daar stonden wel meerdere hatchbacks GT line nieuw. Ik had een mail gekregen van Stam dat de auto er was en dat ik moest bellen voor een afspraak voor aflevering. Mijn collega zijn auto was nog niet binnen, terwijl die op dezelfde dag van de lijn afgerold is, alleen een handgeschakelde ipv een EDC.

MeganeGTIV zei:
Mooie bak!

Zijn er nog meer mensen die (flinke) vertraging hebben met de levering van hun Megane?

Mijn Megane GT is door de leasemaatschappij op 11/10/2016 besteld bij de dealer met een afleverdatum van 05/01/2017. In begin november is de afleverdatum uitgesteld naar 27/02/2017 door vertraging in de productie en begin Februari nogmaals vertraagd door vertraging in het transport naar 09/03/2017. Dus ruim 5 maanden wachten..

Ik heb de onderstaande opties op de Megane Hatchback gekozen:
Noir Etoile metallic lak
Bose
18 inch Magny Cours
Elecktrische handrem
Pack easy park assist

Viel me op dat het vaker auto s zijn die besteld zijn in november. Wel apart. Auto s die later zijn besteld worden eerder afgeleverd.

Kan heel erg optie afhankelijk en kleur afhankelijk zijn. In de spuitstraat spuiten ze niet alle kleuren door elkaar, maar liefst een batch van dezelfde kleur.
Soms zijn ook bepaalde opties (panoramadak, wielen, etc.) even niet goed leverbaar wat het met een week of meer kan vertragen.

Mijn auto is ook vorige week bij de importeer aangekomen en hopelijk kan ik de auto deze week ophalen. Mijn auto is besteld begin november met deze opties:

Renault Megane Estate TCe 205 EDC GT
Pack Easy Park Assist
Lichtmetalen wielen 18" 'Magny Cours'
Bekleding alcantara 'Renault Sport' antraciet
Elektrisch verwarmbare voorstoelen
Elektrische handrem
Renault R-Link 2 multimedia- en navigatiesysteem met 8,7” incl. Bose®
Gris Titanium KPN
Lichtmetalen velgen Grand Tour 18" zwart met diamantglans (voor de winterbanden)

Marcel1969 zei:
Snappie007 zei:
Eind november 2016 staat er voor mij een Megane estate Bose dci 130 in bestelling. Twee weken gelden een afspraak gemaakt met de dealer om hem aankomende maandag op te halen. Auto zou deze week binnen komen bij de dealer en rijklaar gemaakt worden. Inmiddels is de auto rijklaar gemaakt, maar ik kreeg vandaag een telefoontje dat de dealer hem niet mag uitleveren van Renault! Wat er precies aan de hand is weet ik niet(dealer deed vaag), maar duidelijk is dat de dealer zit te wachten op een update voor de auto, waarna hij wel geleverd mag worden!!

Nog even afwachten dan maar.... :(

ben vanochtend bij mijn dealer geweest om te kijken en wat is het een plaatje :)

Had een ook even jou dingetje voorgelegd en hij vertelde dat er bij bepaalde series iets was met het gaspedaal, zoals het er nu uitziet word mijn auto ieder geval afgeleverd op maandag de 27ste

heb nog een paar fototjes geschoten, auto was aardig vies van het transport maar is toch een plaatje ( volgens mijn niet geheel objectieve oordeel )

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16711545_1486723351379184_5152524573736508351_n.jpg?
oh=375b41c6f82e7fa96f9891ec20725207&oe=5934FF3E
16665935_1486723344712518_8467429968228476296_o.jpg

16700667_1486723348045851_2924223334040550508_o.jpg

Hele vette bak!! :D:cool:

The Wizard zei:
Trouwens vandaag bericht gekregen dat mijn bolide gearriveerd is bij de dealer! Heeft blijkbaar wel een bootje eerder gepakt :p. Volgende week dinsdag ophalen... Even snel foto's gemaakt, 2 minuten voor sluitingstijd nog even langs gereden.
2017-02-20%2018.00.43.jpg

Besteld: Tussen kerst en oud/nieuw 2016
Productie plek toegewezen: 9 januari
Auto geproduceerd: 6 februari
Aankomst volgens dealer: week 11
Aankomst: week 8

Ook een hele mooie bak! Krijg jij die updates (productie plek, geproduceerd etc) door van de LM?

Zijn er nu al rijders die de auto in Q4 besteld hebben en deze nu ontvangen hebben? Die kunnen dan controleren welke versie van RLINK er op staat (2.x of 3.x) i.v.m. de mogelijke ondersteuning van Apple Carplay / Android Auto...

ollie_1982 zei:
The Wizard zei:
Trouwens vandaag bericht gekregen dat mijn bolide gearriveerd is bij de dealer! Heeft blijkbaar wel een bootje eerder gepakt :p. Volgende week dinsdag ophalen... Even snel foto's gemaakt, 2 minuten voor sluitingstijd nog even langs gereden.

Besteld: Tussen kerst en oud/nieuw 2016
Productie plek toegewezen: 9 januari
Auto geproduceerd: 6 februari
Aankomst volgens dealer: week 11
Aankomst: week 8

Ook een hele mooie bak! Krijg jij die updates (productie plek, geproduceerd etc) door van de LM?

Nee, van Stam zelf. LM heeft alleen maar een mogelijke leverdatum in hun systeem staan.

The Wizard zei:
giejay zei:
Ja hier ook:

Die van mij staat ook bij Stam, daar stonden wel meerdere hatchbacks GT line nieuw. Ik had een mail gekregen van Stam dat de auto er was en dat ik moest bellen voor een afspraak voor aflevering. Mijn collega zijn auto was nog niet binnen, terwijl die op dezelfde dag van de lijn afgerold is, alleen een handgeschakelde ipv een EDC.

Stond er toevallig ook een in de kleur Blue Iron? ;)

Declan zei:
Ik hoor graag van de mensen die nu hun auto ophalen of Android Auto er in werkt!

Het enige wat nu kan is controleren welke versie van RLINK aanwezig is. Verschillende fora melden dat versie 3.x compatible zal zijn met Carplay / Android auto... zodra ik dit weet meld ik dit hier.

giejay zei:
The Wizard zei:
giejay zei:
Ja hier ook:

Ja, stond wel een hatchback GT-line :). Heb er niet in gekeken, weet dus niet of het een EDC was.

The Wizard zei:
giejay zei:
The Wizard zei:
giejay zei:
Ja hier ook:

Ja, stond wel een hatchback GT-line :). Heb er niet in gekeken, weet dus niet of het een EDC was.
Zojuist een afspraak gemaakt, ik mag de Megane 9 maart ophalen. Worden nog een lange laatste twee weken;)

The Wizard zei:
Zojuist een afspraak gemaakt, ik mag de Megane 9 maart ophalen. Worden nog een lange laatste twee weken;)

Waarom dan pas? Zonet nog langs geweest, maar er stond geen hatchback GT-line met EDC in Blue Iron.
Ik heb geen idee.. Ook geen idee waarom ik Blue Iron zei, het is namelijk Blue Berlin :confused: Maar ik neem aan dat die er ook nog niet staat, anders zou de auto vast wel eerder geleverd kunnen worden. In ieder geval bedankt voor het kijken!

Vanmiddag de auto kunnen ophalen, kom ik daar aan is het de verkeerde kleur :( ! Waar het mis gegaan is weet ik nog niet en of er een oplossing komt weet ik ook nog niet.

I.p.v. Gris Titanium KPN is het nu Noir Etoile GNE...

Hier even snel 2 foto's:

ROvFgSB.jpg

xTB8NCY.jpg

De zomerbanden liggen er al onder vandaar deze velg i.p.v. de optionele Grand Tour 18" velgen die ik had besteld.

Eerste indruk... even los van de domper dat de kleur niet klopt echt super! De stoelen zitten heerlijk en hij rijdt lekker.

Of er een oplossing komt? Lijkt me wel toch? Zo heb je de auto tenslotte niet besteld... Daarnaast vind ik zwart niet bepaald de mooiste kleur op de Mégane IV.
M.b.t. die velgen snap ik het even niet. Dit zijn toch de 18" wielen?

Tandjes, dat is toch wel een ernstige fout. Ik moet zeggen ik vind het zwart veel mooier dan het grijs, maar smaken verschillen. En je wil je auto gewoon in de kleur van je bestelling.

Was dit niet eerder te zien tijdens het produktieproces voor je?

Als de juiste kleur in de order staat mooi laten staan dat ding !! Geen km in gaan rijden.
En volledig met adinsx eens, zwart is de minst mooie kleur voor de Megane. Hier ga je spijt van krijgen.
Maar ...zie ik ook al een kentekenplaat ? Staat de auto al op naam ?

adinsx zei:
Of er een oplossing komt? Lijkt me wel toch? Zo heb je de auto tenslotte niet besteld... Daarnaast vind ik zwart niet bepaald de mooiste kleur op de Mégane IV.
M.b.t. die velgen snap ik het even niet. Dit zijn toch de 18" wielen?

De bestelling van de auto is door mijn bedrijf bij hun vaste dealer gedaan welke het dan bij een Renault dealer besteld. De auto wordt ook gekocht en loopt niet via een LM. Waar het nu exact mis gegaan weet ik nog niet maar als mijn bedrijf het verkeerd heeft doorgegeven dan zal het denk ik zo blijven. Als de dealer het verkeerd heeft gedaan dan ligt het anders. To be continued...

Ik heb 2x 18" velgen besteld omdat wij de hele band incl. velg moeten omruilen met i.p.v. alleen de band van de velg. Dus de andere 18" velg is de velg die je als accessoires los bij Renault kan bestellen.

Mudrgab.png

opdegrens zei:
Als de juiste kleur in de order staat mooi laten staan dat ding !! Geen km in gaan rijden.
En volledig met adinsx eens, zwart is de minst mooie kleur voor de Megane. Hier ga je spijt van krijgen.

Hij staat inderdaad al op naam etc. Dus laten staan was niet echt een optie. Ik vind zwart helemaal niet lelijk maar ik wilde deze keer graag een andere kleur dan zwart. Je ziet de lijnen van de auto gewoon minder met een zwarte kleur...

Auto loopt ook niet via een LM maar is gekocht door mijn bedrijf, dus zoals ik hierboven al meld wil ik eerst weten waar nu de fout gemaakt is.

ollie_1982 zei:
opdegrens zei:

Hij staat inderdaad al op naam etc. Dus laten staan was niet echt een optie. Ik vind zwart helemaal niet lelijk maar ik wilde deze keer graag een andere kleur dan zwart. Je ziet de lijnen van de auto gewoon minder met een zwarte kleur...

Auto loopt ook niet via een LM maar is gekocht door mijn bedrijf, dus zoals ik hierboven al meld wil ik eerst weten waar nu de fout gemaakt is.

Aangezien de dealer blijkbaar niet zelf gereageerd heeft zal hij gedacht hebben dat de auto goed was. Ik vrees dat er ergens bij je werkgever een fout gemaakt is. Tijd om met personeelszaken te gaan praten en compensatie te vragen ;)

Declan zei:
Tandjes, dat is toch wel een ernstige fout. Ik moet zeggen ik vind het zwart veel mooier dan het grijs, maar smaken verschillen. En je wil je auto gewoon in de kleur van je bestelling.

Ik heb eind oktober de offerte gemaild naar de wagenparkbeheerder en die heeft alles verder afgewikkeld, verder heb ik geen updates o.i.d. gehad. Ik weet ook niet of je ergens kan zien tijdens het productieproces welke kleur o.i.d. gepakt is.

Ik heb ook nog even gekeken welke versie van RLINK ik heb en dit is 2.2.17.8.03. Dus geen 3.x.

Ik las wel bij het Renault forum bij Tweakers dat die van de dealer bevestigd heeft gekregen dat hij wel de update (Carplay/Android Auto) krijgt. Ook hij heeft 2.2.x nu. Zijn auto is vorige week afgeleverd.

ollie_1982 zei:
Ik heb ook nog even gekeken welke versie van RLINK ik heb en dit is 2.2.17.8.03. Dus geen 3.x.

Ik las wel bij het Renault forum bij Tweakers dat die van de dealer bevestigd heeft gekregen dat hij wel de update (Carplay/Android Auto) krijgt. Ook hij heeft 2.2.x nu. Zijn auto is vorige week afgeleverd.

Thanks over 1,5 week een afspraak bij de Renault, ik zal het die verkoper eens lastig gaan maken :)

ollie_1982 zei:
Declan zei:

Ik heb eind oktober de offerte gemaild naar de wagenparkbeheerder en die heeft alles verder afgewikkeld, verder heb ik geen updates o.i.d. gehad. Ik weet ook niet of je ergens kan zien tijdens het productieproces welke kleur o.i.d. gepakt is.

Ja je kan zeker zien tijdens het bouwproces welke kleur je krijgt...

De bestelbon van de dealer daar staat kleur, data`s tot wanneer je kan wijzigen, opties ed. op, deze bestelbon gaat naar de fabriek en heeft de dealer ook, ik heb namelijk een kopie op mijn email van de dealer gekregen van deze bestelbon

hier het voorbeeld van mijn bon, even mijn persoonlijke gegevens weggehaald;

image002_zpsyfrmbxkq.jpg

ollie_1982 zei:
Vanmiddag de auto kunnen ophalen, kom ik daar aan is het de verkeerde kleur :( ! Waar het mis gegaan is weet ik nog niet en of er een oplossing komt weet ik ook nog niet.

I.p.v. Gris Titanium KPN is het nu Noir Etoile GNE...

Hier even snel 2 foto's:

ROvFgSB.jpg

xTB8NCY.jpg

De zomerbanden liggen er al onder vandaar deze velg i.p.v. de optionele Grand Tour 18" velgen die ik had besteld.

Eerste indruk... even los van de domper dat de kleur niet klopt echt super! De stoelen zitten heerlijk en hij rijdt lekker.

Dat is zuur... maar heb het al vaker gehoord bij Renault.
Kennis van mij kreeg een Tallisman in de verkeerde kleur.
Ben benieuwd waar de fout ligt en hoe dit gecompenseerd gaat worden

Ik heb voor mn eigen Megane nog contact gehad met de LM. Hoef hieruit weinig medewerking te verwachten.
Bestelling net voor kerst, levering begin april. Meer wordt er niet gezegd. Op de vraag of ik zelf contact mag hebben met de dealer waar de auto besteld is (voor mij onbekend) wordt niet gereageerd.
Dus gewoon afwachten helaas

Je kan gewoon de dealer bellen/mailen/langs gaan, die kan alle informatie verstrekken. Leaseplan heeft die van mij besteld bij Stam, en die houden je goed op de hoogte met e-mails.

Klopt ja, ik heb er nog even een mailtje achteraan gestuurd naar Stam waarom het nog tot 9 maart moet duren en binnen een paar uur reactie terug dat het op zn vroegst 7 maart kan. Dus nu toch weer 2 dagen eerder;)

Er is een officiële standpunt gekomen van Renault over Android Auto/Car Play.

Deze komt niet beschikbaar op de huidige modellen, er komt een aangepaste versie van de R link 2 op de markt (via een optie evt.).

Dus reken maar niet op dat het de komende tijd beschikbaar komt.

Iemand hier ook al wat meer gehoord (bij een dealer) over de komst van de TCe165 in de Mégane?
Sinds enige tijd in de Kadjar leverbaar, dus ik verwacht hem wel na de zomer in de Mégane. Volgens mijn huisdealer nog niets van bekend op dit moment. Na wat zoeken kwam ik op een Spaans forum wel het gerucht tegen van iemand die (na Google Translate) iets zei als dat dit bij een dealermeeting/overleg was aangekondigd.
Voor wie Spaans kan lezen/begrijpen: https://www.foroclub.es/megane4/viewtopic.php?t=18879

De IV Estate staat nog wel op de shortlist voor het geval ik mag afwijken van PON-regeling, alleen wil ik niet weer de TCe130 zoals ik nu heb. De TCe205 kon wel eens net buiten leasebudget vallen. Een mooie tussenweg zou de 165 dus zijn :)
Mocht iemand zijn dealer/verkoper willen uithoren... :T

The Wizard zei:
Je kan gewoon de dealer bellen/mailen/langs gaan, die kan alle informatie verstrekken. Leaseplan heeft die van mij besteld bij Stam, en die houden je goed op de hoogte met e-mails.

Klopt, mort ik alleen wel weten welke dealer. Maar aangezien mn huidige auto geleverd is bij de ford dealer nabij de LM heb ik wel een idee welke dealer ik mo er t hebben. Zal morgen eens een paar telefoontjes er aan wagen.

The Wizard zei:

Deze komt niet beschikbaar op de huidige modellen, er komt een aangepaste versie van de R link 2 op de markt (via een optie evt.).

Dat zou wel jammer zijn!

Ik lees dit ook hier : https://www.renaultforum.nl/forum/r-link-2-en-apple-carplay-of-android-auto-t22408-50.html

Iemand een idee wat "een geëvolueerde versie van R-Link 2" is?

Roder zei:
@adinsx: TCe165 is voorlopig alleen Kadjar. Misschien is die indienen een idee;)

Leuk dat je samenvat wat ik al zeg, dat de motor sindskort in de Kadjer leverbaar is. Jouw 'voorlopig' zegt dus precies hetzelfde, voor nu alleen in de Kadjar, maar later misschien wel meer modellen. En daar gaat de vraag dus over ;)

Kadjar al wel samengesteld, ook keurig rond 35-36k volgens mij.
Voor 38k heb ik een GT205 overigens.

adinsx zei:
Roder zei:
@adinsx: TCe165 is voorlopig alleen Kadjar. Misschien is die indienen een idee;)

Leuk dat je samenvat wat ik al zeg, dat de motor sindskort in de Kadjer leverbaar is. Jouw 'voorlopig' zegt dus precies hetzelfde, voor nu alleen in de Kadjar, maar later misschien wel meer modellen. En daar gaat de vraag dus over ;)

Ik heb mijn GT205 (estate) voor €35.000,- dus wellicht is er nog wat te onderhandelen, tenzij je meer opties hebt dan ik had.

Nog even terugkomend op de verkeerd geleverde kleur.

De kleur is door mijn bedrijf niet doorgegeven waardoor de dealer de standaard afgesproken kleur (blijkbaar ooit afgesproken...) heeft genomen, en dit is dus zwart. De fout zit dus bij mijn bedrijf. Ik had een kant en klare offerte van een Renault dealer en deze is dus niet één op één doorgestuurd maar hier zijn alleen de opties uit gehaald en gemaild naar de dealer, de kleur zijn ze dus "vergeten"...

Ik zal er dus mee moeten leven, wat ook zeker gaat lukken. Los daarvan uiteraard zuur dat je niet krijgt wat hebt doorgegeven.

Eerste indruk bij de eerste 100km is super, de stoelen zitten heerlijk, het geluid klinkt goed en ik vind de R-Link prima te bedienen al is het nog wel even zoeken waar alles zit.

ollie_1982 zei:
adinsx zei:
Roder zei:

Ik heb mijn GT205 (estate) voor €35.000,- dus wellicht is er nog wat te onderhandelen, tenzij je meer opties hebt dan ik had.

er zit zeker onderhandelingsruimte in, het is natuurlijk ook afhankelijk welke opties je hebt en of je iets inruilt, bij mij was ie ruim 39K incl opties en afleveringskosten, ik had wel een auto in te ruilen en heb meer gekregen als waarvoor die in autotelex ( bijna 4k ) staat dus dat is eigenlijk ook gewoon een korting op de auto

ollie_1982 zei:

De kleur is door mijn bedrijf niet doorgegeven waardoor de dealer de standaard afgesproken kleur (blijkbaar ooit afgesproken...) heeft genomen, en dit is dus zwart. De fout zit dus bij mijn bedrijf. Ik had een kant en klare offerte van een Renault dealer en deze is dus niet één op één doorgestuurd maar hier zijn alleen de opties uit gehaald en gemaild naar de dealer, de kleur zijn ze dus "vergeten"...

Ik zal er dus mee moeten leven, wat ook zeker gaat lukken. Los daarvan uiteraard zuur dat je niet krijgt wat hebt doorgegeven.

Eerste indruk bij de eerste 100km is super, de stoelen zitten heerlijk, het geluid klinkt goed en ik vind de R-Link prima te bedienen al is het nog wel even zoeken waar alles zit.

I zeker een beetje zuur als je een hoop uitgeeft dat je niet krijgt waar je om vraagt, als het bij de dealer had gelegen had ik het zeker niet geaccepteerd maar als het bedrijf het niet doorgeeft en er ooit afspraken over gemaakt zijn kan je er niet zo veel mee..

gelukkig zie je vaker de binnenkant als de buitenkant :D

geniet van de auto, in welke regio rijd jij ?? ik kom uit Almere

Marcel1969 zei:
ollie_1982 zei:

I zeker een beetje zuur als je een hoop uitgeeft dat je niet krijgt waar je om vraagt, als het bij de dealer had gelegen had ik het zeker niet geaccepteerd maar als het bedrijf het niet doorgeeft en er ooit afspraken over gemaakt zijn kan je er niet zo veel mee..

gelukkig zie je vaker de binnenkant als de buitenkant :D

geniet van de auto, in welke regio rijd jij ?? ik kom uit Almere

Gelukkig is de standaardkleur niet rood o.i.d. o_O

Ja zal zeker lukken, ik rijd in de regio Nijmegen e.o.. Ritje naar het werk is helaas maar 20-30 min :rolleyes:

Marcel1969 zei:
ollie_1982 zei:
adinsx zei:
Roder zei:

er zit zeker onderhandelingsruimte in, het is natuurlijk ook afhankelijk welke opties je hebt en of je iets inruilt, bij mij was ie ruim 39K incl opties en afleveringskosten, ik had wel een auto in te ruilen en heb meer gekregen als waarvoor die in autotelex ( bijna 4k ) staat dus dat is eigenlijk ook gewoon een korting op de auto

Ik zat ergens richting de 41K incl. opties en afleverkosten. Dit was mijn bestelling:

Renault Megane Estate TCe 205 EDC GT
Pack Easy Park Assist
Lichtmetalen wielen 18" 'Magny Cours'
Bekleding alcantara 'Renault Sport' antraciet
Elektrisch verwarmbare voorstoelen
Elektrische handrem
Renault R-Link 2 multimedia- en navigatiesysteem met 8,7” incl. Bose®
Gris Titanium KPN Noir Etoile GNE :(
Lichtmetalen velgen Grand Tour 18" zwart met diamantglans incl. banden (voor de winterbanden)

Ik ruil niks in... auto is van de zaak.

The Wizard zei:

Nog een bron ook want ik hoor zoveel dingen dat het niet meer bij te houden is. Vooral mensen die "de dealer zegt" verwarren met "officieel". Want die dealers weten niks. Alleen als Renault er echt een persbericht van maakt, kun je zeker weten dat het zo is.

Ik heb gisteren een update ontvangen nadat ik zelf de dealer had gebeld omdat ik dacht dat mijn auto daar op het terrein stond.
Bleek dus net aangekomen te zijn.
In principe had ik hem vandaag kunnen halen alleen ik laat er achteraf stoelverwarming inbouwen en dit gebeurd pas volgende week door een onderaannemer van de dealer.

Dus week 48/49 besteld en volgende week kan ik hem rijden!

Martinspire zei:
Nog een bron ook want ik hoor zoveel dingen dat het niet meer bij te houden is. Vooral mensen die "de dealer zegt" verwarren met "officieel". Want die dealers weten niks. Alleen als Renault er echt een persbericht van maakt, kun je zeker weten dat het zo is.

Daar gaat Renault denk ik geen (landelijk) persbericht van maken, maar meer een interne mededeling op het intranet van Renault, waar dealer updates doorkrijgen van optiewijzigingen, etc. Mocht het wel per persbericht komen, dan zal ik het hier plaatsen zodra ik iets zie.
Of kijk zelf even op media.renault.com. Daar komen de normale berichten zonder inlog wel beschikbaar.

adinsx zei:
Daar gaat Renault denk ik geen (landelijk) persbericht van maken, maar meer een interne mededeling op het intranet van Renault, waar dealer updates doorkrijgen van optiewijzigingen, etc. Mocht het wel per persbericht komen, dan zal ik het hier plaatsen zodra ik iets zie.
Of kijk zelf even op media.renault.com. Daar komen de normale berichten zonder inlog wel beschikbaar.
Misschien dat er geen persbericht van komt maar mensen die verkondigen dat iets "officieel is aangekondigd" is in veel gevallen ook maar gebaseerd op foute info die wordt verspreid vanuit fora of dealers. Daarom graag een bron erbij want ik geloof er werkelijk geen snars van

Eindelijk wat wijzer. Zo stug als de LM, zo vriendelijk is de Renault dealer.
Mijn Megane staat te wachten op transport in Spanje. Voorlopige aankomstdatum is in de week van 10 maart.
Kleur klopt ;) en de opties ook. Nog ff wachten.

Terug
Bovenaan